بهترین هدیه روز ولنتاین برای خانم‌ ها

22
زمان خواندن: ۴ دقیقه

وقتی صحبت از کادو ولنتاین زنانه می‌شود اولین چیزی که به ذهن می‌آید شکلات و عروسک است. این هدایا اگرچه که رایج و مرسوم هستند اما تکرار آن چندان جالب نیست و می‌تواند به نوعی نشان ‌دهنده تنبلی و بی رغبتی برای خرید کادو باشد. اگر هنوز تصمیمی برای خرید کادو ولنتاین زنانه نگرفتید تا آخر این مطلب با ترمه گرافیک همراه باشید تا بتوانید اقدام به خرید کادو برای عشقم‎ کنید.

کادو ولنتاین زنانه

خرید کادو کار آسانی نیست و نیاز است تا شما از علایق طرف مقابل با خبر باشید. علاوه بر این باید بودجه خود را مشخص کنید و با توجه به همان تصمیم بگیرید. در این مطلب شما را با لیستی از هدایای مناسب این روز آشنا می‌کنیم که در میان آنها کادو ولنتاین لاکچری و ارزان قیمت نیز پیدا می‌شود. این هدایا قابل دسترس هستند و پروسه انتخاب و خرید هدیه ولنتاین را برای شما آسان می‌کند.

شمع

یکی از محصولات جذابی که تنوع خوبی در بازار دارد شمع است. شمع هم کاربردی است و هم اینکه جلوه خاص و رمانتیکی دارد. از طرفی این کالا چندان قیمتی نیست و می‌تواند به هموار چند قلم دیگر یک کادو ولنتاین زنانه عالی باشد. بهتر است شمع‌های معطر را انتخاب کنید و با یک تیر چند نشان را بزنید.

ماساژ و لوازم ریلکسی

یک جلسه ماساژ و یا لوازم مربوط به آن می‌تواند یک کادو ولنتاین زنانه

منحصر به فرد باشد. اگر پارنتر شما روزهای کاری سختی دارد این کادو بهترین گزینه است. خوشبختانه ماساژور دستی در انواع مختلف در بازار موجود هستند که تقریبا کار همان یک جلسه ماساژ را می‌کنند و از طرف دیگر مقرون به صرفه و کاربردی هستند. پس اگر آرامش و سلامت پارتنرتان برای شما مهم است این مورد پیشنهاد خوبی است.

لوازم آشپزخانه

اگرچه که اکثر خانم‌های خانه دار از کار کردن در آشپزخانه خسته و کلافه هستند اما برخی از آنها به آشپزی و کار در آشپزخانه علاقه خاصی دارند. پس اگر پارتنر شما جز این دسته است ما لوازم خانگی به ویژه لوازم آشپزخانه را پیشنهاد می‌دهیم. این لوازم طیف گسترده ای دارند و همین گستردگی خرید کردن را آسان می‌کند. بهتر است نیاز پارتنر خود را در نظر بگیرید و بر همین اساس به بازار بروید و بهترین گزینه را تهیه کنید.

طلا و جواهر

یکی از هدایای پرطرفدار که با سلیقه خانم‌ها سازگار است طلا و جواهرات است. حتما لازم نیست هزینه گزافی بابت طلاهای سنگین بپردازید چرا که خوشبختانه در بازار طلا، موارد ظریف و سبک به وفور یافت می‌شود. این آیتم می‌تواند یادگاری خوبی باشد و موجب خوشحالی پارنتر شما می‌شود.

قاب عکس و یا تابلو شاسی

حتما شما هم عکس‌های دو نفره رمانتیک و جالبی از لحظات به یادماندنی خود دارید. قاب عکسی که یکی از این عکس‌ها را در خود جای داده است، یک هدیه جذاب است. این کادو ولنتاین زنانه می‌تواند تا همیشه خاطرات شما را ثبت کند. یکی دیگر از موارد مناسب برای کادو ولنتاین تابلو شاسی است. سایت ترمه گرافیک تابلو شاسی با عکس دلخواه شما را در کمترین زمان آماده می‌کند بنابراین می‌توانید به این قسمت از سایت مراجعه کنید و کادو خود را سفارش دهید. این کادو ولنتاین زنانه بسیار مقرون به صرفه است و جلوه خوبی نیز دارد.

گل و گیاه

یک شاخه گل و یا یک دسته گل می‌تواند یک روز خاص و منحصر به فردی را برای شما و پارتنرتان رقم بزند. هدیه دادن گل از دیرباز نشان دهنده عشق و علاقه بوده است و گل در میان خانم‌ها بسیار طرفدار دارد. گیاهان آپارتمانی اگر چه که رمانتیک به نظر نمی‌رسند اما خانم‌ها از مراقبت یک گیاه سرسبز بسیار خوشحال می‌شوند. البته گیاهانی هم هستند که در لیست گیاهان عاشقانه جای دارند. گیاه بامبو قلبی شکل یکی از این موارد است که بسیار ماندگار و خوش ظاهر است و می‌تواند یک کادو ولنتاین زنانه جذاب باشد.

کتاب و مجله

بیشتر کتاب دوستان از کادوی فرهنگی مانند کتاب استقبال می‌کنند. اگر چه که کتاب چندان مرتبط با این مناسبت نیست اما اگر درست انتخاب شود هدیه بسیار خوبی است. با کمی گشت و گذار می‌توانید لیست کتاب‌های عاشقانه پرفروش را پیدا کنید و اقدام به خرید این کادو ولنتاین زنانه کنید. مجلات هم از گزینه‌هایی است که بیشتر خانم‌ها با آن رابطه خوبی دارند بنابراین اگر پارتنر شما مجله خاصی را دنبال می‌کند می‌توانید اشتراک سالانه آن را برای او سفارش دهید.

پوشاک

گاهی ممکن است انتخاب لباس برای طرف مقابل کمی سخت به نظر برسد اما اگر از سبک مورد نظر فرد با خبر باشید این خرید آسان می‌شود. همانطور که می‌دانید بازار مد و لباس بسیار گسترده است و با چرخ زدن در آن می‌توان موارد خوبی را پیدا کرد. یک لباس شیک و مجلسی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. بهتر است این کادو ولنتاین زنانه متناسب با فصل انتخاب شود.

اکسسوری

کادو ولنتاین برای دختر‎

اکسسوری‌های ظریف و زیبا می‌تواند یادگاری‌های خوبی باشند. از بدلیجات ظریف گرفته تا عینک و پیکسل همگی گزینه‌های خوبی هستند که می‌توانند یک کادو ولنتاین زنانه مناسب باشند. همچنین پیکسل‌ها نیز کادو‌های کوچک و پرکاربردی هستند که باید با سلیقه پارتنر شما همخوانی داشته باشد. در سایت ترمه گرافیک پیکسل‌های جذاب با طرح‌های متنوع وجود دارد که با کمی جستجو می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و یک کادو ولنتاین زنانه و متفاوتی را تهیه کنید. البته این امکان هم برای شما فراهم شده است که طرح دلخواه خود را سفارش دهید.

کادو دستساز

این روزها وسایل دستساز بازار بسیار داغی دارند. این وسایل از جنس چوب، سفال، آیینه، چرم و غیره هستند و کافی است به پلتفرم‌هایی که این کالاها را عرضه می‌کنند مراجعه کنید و مثلا یک قاب چوبی با طرح عکس دو نفره خود سفارش دهید. این کادو ولنتاین زنانه شخصی سازی شده بسیار مورد پسند قرار خواهد گرفت چرا که فقط و فقط یک نسخه از آن موجود است و بسیار منحصر به فرد است.

پک ولنتاین

ممکن است خرید کادو ولنتاین کمی وقت‌گیر باشد چون معمولا شامل چند آیتم مختلف است. در سایت ترمه گرافیک پک‌هایی موجود شده است که با سفارش آن می‌توانید زمان خود را سیو کنید. پک‌های ترمه گرافیک شامل تابلو شاسی، باکس، گل دسته چوبی، کیسه پارچه ای و ماگ دسته قلبی است که طرح همه این موارد را می‌توانید به صورت دلخواه برگزینید. این کادو ولنتاین زنانه یک بسته کامل است و با چند کلیک به دست شما می‌رسد.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا لیستی از کادو ولنتاین زنانه از رنج قیمتی ارزان و لاکچری ارائه دهیم. امیدواریم این موارد به شما کمک کند تا در هنگام خرید بهترین و مناسب‌ترین گزینه را پیدا کنید. در سایت ترمه گرافیک همه امکانات فراهم شده است تا شما بتوانید خرید آسان و امنی را تجربه کنید بنابراین حتما به قسمت مربوطه در سایت سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *