جلوگیری از کووید ۱۹ در ارسال سفارشات

28
جلوگیری از کووید ۱۹
زمان خواندن: ۲ دقیقه

با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ (کرونا ویروس جدید) تصمیم گرفتیم تا سوال‌های پرتکرار شما را در این روزها بنویسیم تا در کنار اطلاع از روند آماده سازی سفارشات، با خیال راحت بتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

-آیا احتمال ابتلای من به کووید ۱۹ از طریق محصولی که از سایت ترمه گرافیک خریده‌ام وجود دارد؟
ما کاملاً نگران سلامت و امنیت تمام مشتری‌هایمان هستیم، به همین منظور هر روز کارگاه تولید ضدعفونی شده و کارمندان بخش تولید با دستکش سفارشات شما را آماده می‌سازند. در انتها نیز سفارشات پس از آماده شدن مجدداً ضدعفونی می‌گردد. علاوه بر این موارد مرسوله‌هایی که از طریق پست ارسال می شوند مجدداً توسط اداره پست ضد عفونی می گردند.
• به طور کلی به خاطر قدرت کم زنده ماندن کرونا ویروس روی سطوح (حدود ۲ روز و نیم برای سطوح کاغذی) ریسک بسیار کمی وجود دارد که از طریق محصولاتی که طی یک دوره ی چند روزه در دمای محیط ارسال می شوند، منتقل شود.
• با توجه به این که مرسوله ها توسط شخص ثالثی به دست شما می رسند لذا درخواست می شود سطوح مرسوله را قبل از باز کردن ضدعفونی کنید.

– آیا امکان تغییر آدرس برای دریافت مرسوله پس از ثبت سفارش وجود دارد؟
بله، اگر وضعیت سفارش شما در سایت در حال انتظار است، شما می توانید با پیام دادن به پشتیبانی سایت یا آی‌دی تلگرام زیر و اعلام شماره سفارش و آدرس جدید مرسوله خود را در آدرس جدید دریافت کنید.

– آیا زمان ارسال سفارشات با توجه به شرایط پیش آمده تغییر کرده است؟
خیر، گروه ترمه گرافیک تمام سعی خود را مبنی بر ارسال سفارشات در زمان مقرر انجام می‌دهد و تمامی سفارشات طبق زمان بندی های اعلام شده توسط گروه ترمه گرافیک ارسال می‌گردد. اگر مرسوله شما در زمان مقرر به دست شما نرسید می توانید با ارائه شماره ثبت سفارش به تیم پشتیبانی وضعیت مرسوله خود را جویا شوید.
• ارسال سفارشات طبق زمان بندی زیر انجام می شود:
پست: ۴ – ۷ روز کاری
پیک (مخصوص تهران): ۱-۳ روز کاری
دریافت حضوری (مخصوص تهران): به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کووید-۱۹ دریافت حضوری سفارشات وجود ندارد.

– آیا گروه ترمه گرافیک اقدام ویژه‌ای در جهت کمک به پیشگیری از گسترش ویروس کووید-۱۹ انجام داده است؟
بله، ما از کارمندانمان که در بخش مجازی و پشتیبانی فعالیت می کنند در خواست کرده ایم که کارها را در خانه‌هایشان و از طریق دور کاری انجام دهند و تیم تولید نیز با حداقل افراد مورد نیاز در روزهای کاری کمتر کار تولید را انجام می دهند.

باتشکر از همراهی شما گروه ترمه گرافیک سال خوب و خوشی را برای شما آرزومندست

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *