سوال‌هایی برای خرید کوله پشتی دخترانه جذاب!

54
زمان خواندن: ۴ دقیقه

این روزها برای خرید کوله پشتی دخترانه شما با تنوع جنس و طرح فراوانی روبرو خواهید بود. از انواع طرح های کارتونی، کوله پشتی دخترانه فانتزی و یا طرح های ساده شما شانسی برای انتخاب خواهید داشت. همانطور که می دانید تنوع دلزدگی می آورد. ما در اینجا چند سوال از شما می پرسیم که انتخاب شما را ساده تر خواهد کرد:

سوال اول؛ چه کاره اید؟

برای خرید کوله پشتی دخترانه مناسب قبل از هر چیز باید بدانید که شغل شما چیست یا به عبارتی اصلا برای چه کوله می خواهید؟ این سوال هم جنس و هم حجم کوله پشتی مورد نظر شما را تعیین خواهد کرد.

اگر دانشجو و یا دانش آموزید، پس کیف کوله پشتی دخترانه برای شما باید یک کیف از جنس چرم یا برزنت باشد تا تحت تاثیر کتاب به آسانی تغییر شکل ندهد و خراب نشود. همچنین تحمل حجم بالای کتاب ها را داشته باشد. ظرفیت کوله پشتی شما باید چیزی بین ۱۵ تا ۳۵ لیتر باشد. عرض بند کوله پشتی دخترانه دانشجویی و یا مدرسه ای باید بیشتر از ۶ سانتی متر باشد تا به ستون فقرات شما فشار نیاورد. بهتر است از کوله هایی استفاده کنید که دو بند در پشت و یک بند برای کمر دارند تا فشار را بر ستون فقرات شما کمتر کنند. کیف را تا حد ممکنه سبک انتخاب کنید تا بار اضافی ای بر شانه هایتان حس نکنید.

اگر به دنبال یک کیف کوله پشتی دخترانه دانشجویی هستید؛ احتمالا بیشتر از آنکه به کیفی سبک برای حمل کتاب نیاز داشته باشید به کیفی مقاوم برای حمل لپ تاپ نیاز دارید. پس اینکه آیا کیف شما قابلیت حمل لپ تاپ را دارد و برای لپ تاپ شما محافظ قرار داده را لحاظ کنید. شما که دوست ندارید لپ تاپتان آسیب ببیند؟

اگر یک کوهنورد و یا طبیعت گرد هستید کوله پشتی شما باید چیزی به اندازه ۳۵ تا ۸۰ لیتری باشد و هزار و یک امکانات دیگر که زنده و سلامت ماندنتان را تضمین کند و حتما باید برای خرید کیف مورد نظرتان یک مقاله علمی و قابل اجرای مناسب بخوانید در اینجا به دنبال چیزی نگردید.

اگر هم که کار خاصی که به کوله پشتی دخترانه جذاب نیاز داشته باشد نمی کنید و صرفا به دنبال یک کوله ساده اید که گهگاهی به عنوان کیف استفاده کنید کوله پشتی دخترانه فانتزی برای شما گزینه دلخواهی خواهد بود. حجم این کوله ها اغلب زیر ۳ لیتر است.

بیشتر بخوانید:خرید کیف دخترانه هنری

خرید کوله پشتی دخترانه

سوال دوم؛ چقدر از کوله پشتی دخترانه تان استفاده خواهید کرد؟

این یکی از آن سوال های مهم است که شکل کوله شما را تعیین می کند. به عنوان مثال، اگر قرار است هر روز خدا از کوله پشتی خودتان استفاده کنید بهترین کار این است که در انتخاب جنس دقت کنید. خیلی هم دقت کنید. ولی فقط این نیست. رنگ و طرح کوله نیز مطرح است.

اگر می خواهید یک کوله خیلی خاص انتخاب کنید دست نگه دارید. اگر هم به دنبال یک کوله خیلی عادی ساده و بدون هیچ طرح خاصی هستید باز هم دست نگه دارید. بهترین کار برای خرید کوله پشتی دخترانه ای که همیشه در دست داشته باشید انتخاب یک طرح و رنگی است که نه خیلی ساده باشد و نه خیلی خاص. یعنی در واقع چیزی در میان این دو بهترین انتخاب برای کوله پشتی دخترانه شماست. از میان رنگ های خاصی که به اغلب لباس ها می آیند مانند قرمز، سبز آبی، جین و… می توانید رنگ محبوبتان را انتخاب کنید. رنگ های خنثی مانند مشکی، سفید و خاکستری هم با طرح های جذاب انتخاب فوق العاده ای هستند. به این شکل به هیچ عنوان از کیفتان خسته نخواهید شد و هم اینکه می توانید با اغلب لباس های تان آن را ست کنید.

ولی اگر به دنبال خرید کوله پشتی دخترانه ای هستید که هر از گاهی آن را بپوشید می توانید بدون هیچ ملاحظه ای دقیقا به سراغ علاقه تان بروید. چه رنگی دوست دارید؟ چه طرحی از همه بیشتر جذبتان می کند؟ بالاخره یک مواقعی هست که آن کیف با حال و هوا و رنگ روزتان همخوانی خواهد داشت. کوله پشتی دخترانه فانتزی انتخاب خیلی جذابی برای این مواقع است.

سوال سوم؛ مهم ترین نکات در خرید کوله پشتی دخترانه چیست؟

یک سری نکات هستند که بهتر است قبل از انتخاب هر کوله پشتی ای به آن ها فکر و توجه کنید.

یکی از مهم ترین نکات این است که اگر کیف شما برعکس می شود لوازمتان می ریزد؟ لازم نیست بخندید سوال خیلی ساده است و متاسفانه جوابش خیلی مواقع “بله” هست. خیلی وقت ها خیلی کیف ها درب مناسبی ندارند و واقعا فقط و فقط برای زیبایی ساخته شده اند. باز و بسته کردن کیف مهم است. حداقل چیزی که کیف شما باید بتواند نگه دارش باشد پول و یا کیف پول، کلید و گوشی تلفن همراه شماست. همه این ها ضروری ترین لوازمی هستند که هر انسانی به همراه دارد. حالا دوست دارید آن ها را گم کنید؟نه. پس مراقب باشید تا کیفتان درست بسته شود.

نکته مهم دیگر این است که به زیپ کیف توجه کنید تا حتما از جنس خوبی باشد. زیپ ها ممکن است به سادگی خراب شوند و این را با چند بار باز و بسته کردن کیف خواهید فهمید. مخصوصا مراقب باشید نخ ها و پارچه های اطراف زیپ داخل آن گیر نکنند که دراوردنشان ممکن است زیپ کیف را از جا دراورده یا حتی بشکند.

کیف هایی که چندین زیپ و جیب دارند کیف های بهتر و امن تری هستند. به یان ترتیب اگر یک زیپ کیف شما باز ماند و یا مورد سرقت قرار گرفتید یک زیپ دیگر برای شما باقی خواهد ماند و وسایلتان در هم قاطی نخواهد شد.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *