راهنمای خرید هدیه روز پدر و مادر

17
زمان خواندن: ۵ دقیقه

راهنمای خرید هدیه روز پدر و مادر

مادران و پدران، عزیزان تکرار نشدنی زندگی ما هستند و برای قدر دانی از آنها روز خاصی را در نظر گرفته شده است. اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که در هنگام خرید برای هدیه، دچار سردرگمی هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید چرا که قرار است لیست متفاوتی را با شما به اشتراک بگذاریم.

هدیه روز مادر

روز مادر مبارک برای روز مادر کادو های مختلفی وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

لوازم ورزشی

اگر مادر شما اهل ورزش و پیاده روی است می‌توانید وسایلی مانند قمقمه آب، لباس ورزشی و مت و… را انتخاب کنید. این وسایل تنوع بالایی دارند و در هر سایت و فروشگاهی قابل دسترس هستند.

عطر و ادکلن

یکی دیگر از مواردی که برای هدیه بسیار مناسب است عطر می‌باشد. این روزها عطرها و ادکلن‌ها قیمت بالایی دارند که می‌توانید از نمونه‌های های کپی و یا سایز کوچک آن تهیه کنید. البته بهتر است که تا حد ممکن سراغ عطرهای تقلبی نروید چرا که مضرات زیادی دارند.

شمع

شمع و نور درخشان آن همیشه موجب آرامش روح است و انتخاب مناسبی برای روز مادر به شمار می‌آید مخصوصا اگر طرحی باشد که با این روز همایندی داشته باشد. در سایت ما دو مدل شمع دست ساز وجود دارد که هر کدام به نوعی مناسب این روز هستند. شما می‌توانید با رفتن به بخش خانه و آشپزخانه، شمع‌های دست ساز در دو مدل طرح فرشته مادر و طرح مهر مادری را تهیه کنید.

ماگ و زیر لیوانی

ماگ‌ها هدایای ماندگاری هستند که کاربرد زیادی هم دارند. اگر قصد خرید ماگ از سایت ترمه گرافیک را دارید، می‌توانید با مراجعه به قسمت مربوطه از میان طرح‌ها، یکی را انتخاب کنید. سایت ما این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا اگر طرحی مد نظر دارید همان را برایتان اجرا کند. مکمل این محصول زیر لیوانی است که مانع لکه شدن میز می‌شود. پس اگر مادر حساسی دارید حتما این محصول  نیز به سبد خرید خود اضافه کنید.

لوازم اداری

کارمندان معمولا با قلم، خودکار، دفتر و… سر و کار زیادی دارند. مادران شاغل هم از این قاعده مستثنا نیستند. برای این مادران می‌توانید به فکر یک دفترچه زیبا و یا کلاسور باشید. تمامی ملزومات و لوازم التحریر مناسب برای این روز، در سایت موجود است. شما می‌توانید با چند کلیک از میان طرح‌های متنوع سایت، بهترین‌ها برگزینید. اگر هم طرح خاصی را در نظر دارید می‌توانید به صورت سفارشی آن را دریافت کنید.

لوازم خانگی

این گزینه معمولا چندان باب دل مادران نیست اما استثنایی هم در کار است. مثلا اگر یک کادو غیر تکراری و شخصی سازی شده را سفارش دهید شاید مورد توجه قرار بگیرد. یکی از این هدایا که در سایت موجود است کیسه نان و سبزی با طرح دلخواه شما است. البته این محصول باید در کنار یک هدیه با ارزش دیگر سفارش داده شود که انتخاب آن با شما است.

هدیه روز پدر

هدایای روز پدر به نظر کمی محدود و تکراری می‌رسد اما در این مطلب چند نمونه قابل توجه را مطرح می‌کنیم تا بتوانید خرید آسانی را تجربه کنید.

تابلو و قاب عکس

قاب عکس یکی از مواردی است که ارزش بالایی از لحاظ معنوی دارد. این ارزش به نوع و قیمت قاب نیست بلکه مربوط به عکس درون آن است. اگر عکس دست جمعی و یا تکی با پدرتان دارید می‌توانید آن را قاب کنید و یا از طریق سایت ما روی تخته شاسی آن را ثبت کنید. باید در نظر داشته باشید که تخته شاسی دوام و کیفیت بهتری دارند و گزینه مناسب‌تری به نسبت سایر قاب عکس‌ها هستند.

قاب گوشی

قاب گوشی جز هدایای بسیار پر کاربرد است که تنوع زیادی دارد. در سایت ترمه گرافیک طرح‌های متنوعی وجود دارد که بسته به مدل گوشی پدرتان، می‌توانید از میان آنها یکی را تهیه کنید. همانطور که قبلا گفته شد امکان شخصی سازی کردن این محصول نیز وجود دارد و سایت ما در کمترین زمان، آن را به شما ارائه خواهد داد.

لباس

اغلب تا وقتی حرف از روز پدر می‌اید به فکر هدیه دادن جوراب می‌‌افتیم در حالی که پوشیدنی‌های بسیاری وجود دارد که می‌توان آنها را تهیه کرد. لباس ورزشی و یا تی‌شرت‌های طرح‌دار، انتخاب‌های هوشمندانه‌ای هستند. اگر به دنبال یک تی‌شرت طرح‌دار هستید که مناسب این روز باشد باید به سراغ همین بخش از سایت بروید. اگر هم طرحی مد نظر دارید می‌توانید آن را برای ما ارسال کنید تا با بهترین کیفیت برای شما ارسال شود.

لوازم پیرایشی و مراقبت از پوست

در این زمانه لوازم بهداشتی و مراقبت از پوست تنها مختص به خانم‌ها نیست و محصولات متنوع و زیادی در این حوزه وجود دارد. از این محصولات می‌توان به شیور، خمیر ریش، کرم‌های مرطوب کننده و… اشاره کرد. بهتر است متناسب با نیاز پدرتان این کالا را تهیه کنید و از قبل ذائقه و سلیقه او را در نظر بگیرید.

جاکلیدی

معمولا آقایان از جاکلیدی بسیار زیاد استفاده می‌کنند و به همین دلیل زودتر فرسوده می‌شود. بنابراین این فرصت خوبی است که یک جاکلیدی با دوام برایشان سفارش دهید. در دسته بندی اکسسوری سایت می‌توانید جاکلیدی را انتخاب کنید و یا طرح دلخواه خود را برای ما بفرستید تا تیم حرفه‌ای ما به دستتان برسانند.

کیف پول

کیف پول هم مانند جاکلیدی برای آقایان بسیار با اهمیت و پرکاربرد است. پس بهتر است این مورد را در صدر انتخاب‌های خود قرار دهید. کیف پول‌های موجود در سایت ترمه گرافیک از متریال با کیفیت تهیه شده است و طرح‌های زیادی دارد. رویه بیرونی این کیف‌ها از جنس پارچه‌ جیر مخمل است و رویه داخلی آن از جنس چرم مصنوعی می‌باشد.

لوازم دیجیتال

محال است در این عصر زندگی کنید و با لوازم دیجیتال سر کار نداشته باشید. همه ما غالبا از موس استفاده می‌کنیم پس حتما نیاز به یک موس پد هم داریم. اگر پدر شما هم از موس زیاد استفاده می‌کند، خرید موس پد یکی از گزینه‌های درست و به جا است. موس پدهای موجود در سایت طرح‌های متفاوت و جذابی دارند. چنانچه طرح مورد نظر خود را از میان آنها انتخاب نکردید می‌توانید آن را با طرح دلخواه خود سفارش دهید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا برای خرید هدیه روز پدر و مادر شما را راهنمایی کنیم. امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید در هنگام خرید بهترین گزینه را برگزینید و این دو فرشته زمینی را خوشحال کنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *