سفارش موس پد با طرح دلخواه ؛ شخصی سازی لذت بخش فضای کار!

50
زمان خواندن: ۳ دقیقه

سفارش موس پد با طرح دلخواه به شما این امکان را می دهد تا محیط کار خود را به نحوی دوست داشتنی شخصی سازی کنید. این روزها لپ تاپ، موس و موس پد به مهم ترین ابزار و لوازم کاری ما بدل شده است. افراد بسیاری به خاطر پاندمی در خانه های خود و از راه دور کار می کنند. دورکاری شاید در نگاه اول ساده باشد اما پس از مدتی می تواند به روحیه شما آسیب بزند. بد نیست که با شخصی سازی لوازم محیط کاری خود حتی در خانه دست به تنوع زده و رخوت را از خودتان دور کنید. موس پد با طرح دلخواه می تواند اولین قدم شما برای این کار باشد. در ادامه ویژگی های فنی موس پدی که می توانید در هر طرحی که دوست دارید سفارش بدهید را با هم مرور خواهیم کرد:

سفارش موس پد با طرح دلخواه در فروشگاه ترمه گرافیک

به فروشگاه ترمه گرافیک خوش آمدید. شما می توانید بیش از ۲۵ کالای مختلف را با بی نهایت طرح در این فروشگاه مشاهده کنید. لوازمی مانند موس پد، اسکین لپ تاپ، کیف، زیر لیوانی، ماگ و… اما در این پست ما نه با ۲۵ محصول کاری داریم و نه با بی نهایت طرح ممکن. این پست متعلق به شمایی است که به دنبال یک موس پد خوب با طرحی هستید که انتخاب می کنید. پس در اینجا طرح با شماست. حالا ببینیم که ترمه گرافیک چه سبک موس پدی را برای سفارش موس پد با طرح دلخواه ارائه می دهد:

ابعاد

ابعاد موس پد ترمه گرافیک ۱۹ در ۲۴ سانتی متر است. تقریبا اندازه استانداردی که از موس پد در ذهن خود دارید. شما می توانید به سادگی و بدون نگرانی از بابت بیش از حد کوچک یا بزرگ بودن موس پد آن را سفارش دهید. در واقع ابعاد این موس پد نه آنقدر کوچک است که قدرت مانور حرکت موس شما را محدود کند و نه آنقدر بزرگ که روی میز های کاری شما جا نشود و مزاحم دیگر لوازمتان باشد.

جنس

این موس پد از جنس لاستیکی است که آن را روی میزکار شما ثابت نگه می دارد و نیازی به نگرانی از این بابت نخواهید داشت. روکش پارچه این موس پد امکان حرکت ساده موس را روی آن فراهم کرده و شما می توانید از بابت این مسئله نیز خاطر جمع باشید. این موس پد ها قابل شست و شو نیز بوده و مشکل گرد و غبار را به سادگی تنها با یک شست و شو حل خواهید کرد.

چاپ

هیچکس دوست ندارد طرح دلخواهش بر روی موس پد پس از مدتی کمرنگ و پاک شود. با توجه به این مسئله چاپ ترمه گرافیک بر روی این موس پد ها ثابت بوده و شما می توانید از این بابت نیز خاطر جمع باشید. این چاپ حتی با شست و شو از بین نخواهد رفت.

شکل

موس پدهای ترمه گرافیک مستطیلی با گوشه های منحنی است و در یک فضای استاندارد به سادگی جای خود را پیدا می کند.

چه طرحی را برای سفارش موس پد با طرح دلخواه انتخاب کنیم؟

شما می توانید هر طرحی را که دوست دارید سفارش بدهید تا روی موس پدی که دوست دارید چاپ شود. اما بهتر است نکاتی را مد نظر داشته باشید:

  • کیفیت عکس: به کیفیت عکس انتخابی دقت داشته باشید. تصاویر با کیفیت پایین در چاپ بد خواهند شد.
  • جذابیت طرح: موس پد اگرچه پس از مدتی دیگر به چشم شما نخواهد آمد اما تا مدتی آن را تعویض نخواهید کرد. پس در انتخاب طرح مورد علاقه به این مسئله دقت داشته باشید که آیا آن را برای مدتی طولانی دوست خواهید داشت؟
  • سایز عکس: سایز عکس نباید برای چاپ کوچک باشد.
  • رنگ عکس: آیا این رنگ با روحیه شما و محیط کار و اتاقتان سازگار خواهد بود؟

چرا سفارش موس پد با طرح دلخواه انتخاب خوبی است؟

ما همه چیزهایی را دوست داریم که در جهان یکی است. مخصوص به خود خود خودماست. این سفارش هم می تواند برای شما موس پدی به ارمغان بیاورد که یکی است و مخصوص به خود خود شماست.

لپ تاپ، موس و موس پد بخش هایی جدایی ناپذیر از زندگی و کار ما شده اند. این روز ها تغییر دکوراسیون برای تنوع نه از نظر مالی آنقدرها مقدور است و نه اینکه ما آنقدرها در مبلمان خانه مان زندگی می کنیم. این می تواند شروع یک تغییر دکوراسیون به صرفه باشد. شما می توانید با سفارش موس پد با طرح دلخواه قدمی برای تنوع بردارید و از طرفی یک موس پد با طرحی که مخصوص به خود خودشماست را به خودتان یا دوستانتان هدیه دهید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *