شخصیت شناسی انیمیشن مورد علاقه شما؛ به مناسبت روز جهانی انیمیشن

37
زمان خواندن: ۵ دقیقه

شخصیت شناسی انیمیشن مورد علاقه شاید بیشتر از آنکه بگوید شما چه کسی هستید، از اینکه شما دوست دارید چه کسی باشید پرده بر می دارد. می گوید که چه صفاتی برای شما ارزشمند است و دوست دارید تا آن ها را به لیست صفات خودتان اضافه کنید. همه ما اغلب با یکی از شخصیت های فیلم یا داستان بیشتر از دیگر شخصیت ها ارتباط برقرار می کنیم. این شخصیت می تواند برای ما آینه شخصیت خودمان باشد و یا حتی آینه شخصیتی که خیال می کنیم هستیم.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های جدید ۲۰۲۰

شخصیت شناسی انیمیشن مورد علاقه شما

به دنبال خود گشتن شاید در نگاه اول گیج کننده و یا حتی بیهوده به نظر بیاید ولی شما در هر انتخاب زندگی تان حتی انتخاب هایی که هرگز به زبان نمی آورید از شخصیت تان رو نمایی می کنید. شخصیت هر فردی به سه بخش تقسیم می شود. شخصیتی که دارد، شخصیتی که خیال می کند دارد و شخصیتی که دوست دارد داشته باشد.

ما اغلب تصور می کنیم که میان شخصیتی که داریم و شخصیتی که خیال می کنیم داریم دچار اشتباه می شویم ولی جالب است بدانید که بخش عمده ای از اشتباه ما زمانی رخ می دهد که متوجه نیستیم تا چه اندازه صفاتی که دوست داریم داشته باشیم را در خود پیدا می کنیم و با پرورش آن می توانید این شخصیت ها را به یکدیگر نزدیک کنیم.

البته که شخصیت شناسی انیمیشن مورد علاقه بیشتر جنبه سرگرمی دارد ولی همه ما اغلب مواقع به صورت ناخودآگاه در همه چیز به دنبال بخش هایی از خودمان می گردیم تا به آن علاقمند شویم و انیمیشن ها به خاطر شخصیت های کاریکاتوری و همزمان انسانی شان بهترین آینه برای نمایاندن تصاویری از ما به ما هستند.

شخصیت شناسی دیگو در انیمیشن عصر یخبندان

اگر کاراکتر انیمیشن مورد علاقه شما دیگو عصر یخبندان است پس احتمالا انسان پیچیده ای هستید و شاید کمی هم غیر قابل پیش بینی عمل می کنید. به همین خاطر دیگران تحلیل درستی درباره رفتار شما نداشته و اغلب شما را به اشتباه قضاوت می کنند. با این وجود نمی توان گفت که شما از این مسئله چندان هم ناراحتید. گمراه کردن دیگران برای شما حتی تا اندازه ای لذت بخش هم هست. دوست دارید تا میان دیگران و خودتان کمی فاصله باشد و این فاصله را یا با شوخی ها و جوک گفتن ایجاد می کنید و یا با نشان دادن جذبه.

روانشناسی شخصیت انیمیشن مورد علاقه اگر دیگو را دوست دارید!
روانشناسی شخصیت انیمیشن مورد علاقه اگر دیگو را دوست دارید!

شخصیت شناسی رنگو در انیمیشن Rango

اگر شخصیت مورد علاقه شما در میان انیمیشن ها رنگو باشد، بازی را بیشتر از هر چیز دوست دارید. شما با این که فکرهای عمیقی درباره جهان دارید، چندان برای همه چیز حساب و کتاب نمی کنید. بازی با این افکار عمیق از هر چیزی برای شما جذاب تر است و از تضاد میان افکار و اعمال لذت می برید. شما تمامی تلاشتان را می کنید که علی رغم تمامی دشواری ها و مشکلات بی خیال بوده و ساده زندگی را پیش ببرید.

شخصیت شناسی انیمیشن مورد علاقه شما؛ رنگو
شخصیت شناسی انیمیشن مورد علاقه شما؛ رنگو

شخصیت شناسی مگارا در هرکول

مگارا دختری بود که از سوی هادس برای کشتن هرکول مامور شده بود. او نه به اندازه شخصیت هایی مانند سیندرلا و سفید برفی خالی از روحیه جنگجویی است و نه به اندازه شخصیت هایی مانند مریدا و مولان جنگجوست. اگر کاراکتر مگارا کاراکتر محبوب شماست پس به احتمال بسیار زیاد شما علی رغم آنچه تظاهر می کنید بسیار احساساتی هستید. بخش اعظم قدرت شما در تظاهر به قدرتمند بودن شکل گرفته است ولی در باطن شاید حتی بسیار دلشکسته اید. شما اگرچه در بروز آنچه هستید می ترسید ولی در خطر کردن بسیار شجاعانه عمل می کنید.

روانشناسی شخصیت مورد علاقه اگر مگارا کاراکتر محبوب شماست
روانشناسی شخصیت مورد علاقه اگر مگارا کاراکتر محبوب شماست

شخصیت شناسی وال_ ای

برخلاف کاراکتر مگارا اگر شما عاشق وال ای هستید بسیار احساساتی بوده و اصلا از بروز آن نمی ترسید. شما انسان مهربان و خوش قلبی هستید و حاضرید تا به خاطر دیگران از داشته هایتان بگذرید. شخصیت شما می تواند در عین نیاز تا حد زیادی حامی باشد. اولویت شما در زندگی عشق و دوستانتان است. از طرفی دیگر شما تمرکز خوبی برای رسیدن به اهدافتان داشته و حاضرید تا در این راه خطر کنید.

شخصیت مورد علاقه انیمیشن
اگر شخصیت مورد علاقه انیمیشن شما وال ای است

شخصیت شناسی بی مکس در ۶ قهرمان بزرگ

اگر کاراکتر مورد علاقه شما بی مکس است پس به احتمالا انسان بسیار خوش قلبی هستید. حمایت از انسان های اطراف در اولویت شما قرار دارد و حاضرید تا برای افرادی که دوستشان دارید هر کاری بکنید. با این وجود شما توقع چندانی از آن ها ندارید. شاید دیگران شما را ساده دل خطاب کنند ولی صفت اصلی شما خوش قلب است.

روانشناسی شخصیت انیمیشن مورد علاقه شما؛ بی مکس
روانشناسی شخصیت انیمیشن مورد علاقه شما؛ بی مکس

شخصیت شناسی مک کوئین در ماشین ها

شما قادرید تا در تمرکز به اهدافتان موانع را پشت سر بگذارید و از اعتماد به نفس کافی برای کاری که انجام می دهید برخوردارید. با این وجود شاید هنوز در رابطه با کسی که هستید دچار شک هایی باشید و نتوانید در رابطه با شخصیت خودتان درست تصمیم بگیرید. ولی شما هر چیزی را با تلاش و کوشش به دست می آورید.

مک کوئین
مک کوئین

رالف در رالف خرابکار

اگر با کاراکتر رالف در رالف خرابکار بیشترین ارتباط را برقرار کرده اید پس شما انسان خوش قلبی هستید و متاسفانه افراد زیادی این مسئله را درک نمی کنند و شاید حتی خود شما نیز به تصورات آن ها دامن بزنید. برخلاف دیگو شما اصلا از سوء تفاهم ایجاد شده برای دیگران خوشحال نیستید. اینکه دیگران ارزش شما را درک کنند و دوستتان داشته باشند برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد.

شخصیت شناسی کورالین

اگر بیشتر از هر شخصیتی با کورالین همذات پنداری کرده اید پس به احتمال زیاد شما عاشق قدرت و جسارتید. شما دوست دارید تا بتوانید بر ترس هایتان غلبه کنید و کارهایی که همیشه دوست داشتید را شروع کرده یا به اتمام برسانید. از طرفی دیگر شما علی رغم ظاهر ساده تان انسان خاصی هستید.

روانشناسی شخصیت مورد علاقه انیمیشن کورالین
روانشناسی شخصیت مورد علاقه انیمیشن کورالین

مریدا در بریو

شما بیشتر از هر چیز رهایی را دوست دارید. دوست دارید تا از تعریف شدن و در چهارچوب قرار گرفتن فرار کنید و زندگی و روش خودتان را پیدا کنید. شاید در این راه حتی گاهی بدون فکر عمل کرده باشید ولی پذیرش اینکه مشکلات بر شما حکومت کنند برای شما خیلی سخت است.

السا در فروزن

در قدم نخست شما خیلی روح لطیفی دارید و با این وجود دوست دارید تا کنترل زندگی و رویاهای خودتان را به دست بگیرید. شما دوست دارید تا مستقل از دیگران تعریف شوید و به خاطر معایبی که شما را خاص می کند سرزنش نشوید و بتوانید راه خودتان را پیدا کنید.

هدیه ترمه گرافیک به دوست داران انیمیشن!

تا آخر امروز ۷ آبان ۱۳۹۹ مهلت دارید تا از بخش محصولات طرح انیمیشن ترمه گرافیک با کد تخفیف off17 با ۱۷ درصد تخفیف خرید کنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *