هدیه شب یلدا خاص تر از همیشه برای کسی که دوستش دارید!

29
زمان خواندن: ۵ دقیقه

هدیه شب یلدا شاید چندان مرسوم نباشد ولی فرصت جذابی است تا این مناسبت ملی را جشن گرفته و به عزیزانمان یادآوری کنیم که دوستشان داریم. مخصوصا طرح های شب یلدا از انار و هندوانه تشکیل شده اند و به خودی خود طرح های جذابی برای همه روزهای سال هستند. هدیه برای شب یلدا این مسئله را به خوبی یادآوری می کند که حتی یک دقیقه برای بیشتر با هم بودن ارزشمندترین چیز دنیاست!

هدیه شب یلدا چی بخریم؟

هدیه یلدا می تواند هر چیزی باشد. حتی چیزهایی که هیچ اثری از این شب و مناسبت با خود به همراه ندارند. با این وجود بهترین انتخاب ها مرتبط ترین هاست. در ادامه بهترین گزینه های هدیه برای شب یلدا را از سوی ترمه گرافیک خواهید دید. فراموش نکنید که این محصولات تنها نمونه هستند و شما می توانید تقریبا از همه آن ها محصولاتی مانند ماگ، زیر لیوانی، پیکسل، موس پد، تیشرت، کیف، اسکین لپ تاپ و… را سفارش بدهید.

از ۱۹ آذر الی ۲۴ آذر همه محصولات طرح یلدا را با کد تخفیف yalda با ۱۷ درصد تخفیف خریداری کنید.

هدیه یلدا مخصوص و مناسبتی

آخ تو شب یلدای منی!

این آهنگ یکی از پرطرفدارترین و البته زیباترین آهنگ های مناسبتی شب یلداست و حتما در مهمانی های مختلف آن را شنیده اید. اگر می خواهید تا به شب یلدای خود هدیه بدهید و یا به دنبال یک ماگ مخصوص برای شب یلدا هستید این گزینه را از دست ندهید.

یک هدیه همگانی

اگر برای یلدا مهمان دارید و یا دوست دارید تا غیر حضوری این مناسبت را به دوستانی که مدت هاست ندیده اید تبریک بگویید و یک هدیه همگانی به آن ها بدهید، این طرح روی محصولات مختلف می تواند جذاب باشد. نشان کتاب این طرح برای حافظ خوانی شب یلدا یک مناسبت زیبا را رقم خواهد زد. طرح بالا به عنوان یک هدیه برای شب یلدا در قالب زیر لیوانی، موس پد و سایر محصولات می تواند دوستانتان را خوشحال کند.

هدیه همگانی لازم نیست تا چیزی فراتر از یک یادگاری باشد و هزینه زیادی داشته باشد. شما می توانید پیکسل و یا دفترچه را به عنوان یک هدیه همگانی انتخاب کنید. مخصوصا اگر به اشعار حافظ علاقمندید و یلدا برای شما با حافظ تعریف می شود طرح بالا یک هدیه یلدا مناسب برای شماست.

طرح دیگری که برای یک هدیه همگانی و یادآوری شیرین روزگار خوش کاربرد دارد. این طرح نیز در قالب محصولات مختلف موجود است و می تواند دوستان شما را خوشحال کند و یک میزبان تمام عیار از شما بسازد.

هدیه شب یلدا برای کسی که دوستش دارید

هیچ چیز بیشتر از هدیه نمی تواند به کسی که دوستش دارید محبت را ابراز کند. اگر به دنبال یک کادو بامزه و دوست داشتنی برای عزیزتان هستید می توانید از این طرح برای او هدیه بخرید. محصولات زیادی در قالب این طرح موجود است. این طرح محبتی کودکانه و جذاب دارد و می تواند علاقه شما را به محبوبتان ابراز کند.

اگر از این ایده به عنوان هدیه شب یلدا برای کسی که دوستش دارید خوشتان آمده پس شاید طرح بالا بیشتر مورد پسند شما واقع شود. این طرح نیز در اوج سادگی پیام عاشقانه شما را به این مناسبت به کسی که دوستش دارید می رساند.

هدیه یلدا برای تمام روزهای سال

برخی از هدایا در شب یلدا محبت شما را ابراز می کنند اما به طور خاص تنها منحصر به این شب نیستند. شما می توانید حتی آن ها را به هر مناسبت دیگری به فردی هدیه بدهید و یا از آن استفاده کنید بدون آنکه کسی متوجه چیزی بشود. طرح هایی که انار و هندوانه در آن ها نقش محوری را ایفا می کنند از این دسته هستند.

یک هدیه نفیس

طرح بالا با محوریت انار یکی از طرح های نفیسی است که می تواند علاوه بر هدیه شب یلدا مخصوص هر روز و شب دیگری باشد. اگر به هنر نقاشی خط علاقمندید پس حتما از این طرح استقبال خواهید کرد. اگر به صفحه هنرمند خالق طرح نیز سر بزنید می توانید طرح های دیگر او را نیز مشاهده کنید. این طرح یکی از آن دسته طرح هایی است که مخصوصا به دیوار خانه شما می نشیند. همچنین چاپ این طرح روی تیشرت یا ماگ می تواند هدیه سازمانی مناسبی باشد.

طرح های کمتر رسمی

اگر به دنبال طرح های کمتر جدی هستید پس احتمالا از این طرح ها استقبال خواهید کرد. طرح بالا از نوستالژی های ایرانی پر شده و همین بهترین راه برای تبریک یلداست. این طرح همان حس خوش یلدا را با عناصر نوستالژیک ایرانی بودن یاد آوری می کند.

گاهی آدم ها خود را به میوه ای نزدیک حس می کنند. طرح بالا درباره این افراد است. بد نیست بدانید که میوه انار را بسیاری از شاعران به تن زن تشبیه کرده اند و شاید شب یلدا نیز دور از این نباشد.

هدیه شب یلدا برای بچه ها

شب یلدا می تواند برای کودکان یک موقعیت جذاب باشد. اگر شب یلدا را به عنوان یک سنت اصیل ایرانی دوست دارید نباید از اهمیت انتقال آن به نسل های بعدی غافل شوید. بچه ها به سادگی می توانند با مفهوم بلندترین شب سال ارتباط گرفته و آن را به نسل های بعد منتقل کنند. برای جلب توجه آن ها به این شب مهم هیچ چیز بیشتر از هدیه شب یلدا برای بچه ها پاسخ مناسبی نیست. شاید فیلم ها کریسمس را برای بچه ها جذاب تر از عیدهای ایرانی نشان بدهند ولی ما به سهم خود می توانیم این سنت های جذاب را به بهترین شکل ممکن به نسل آینده نشان بدهیم.

کیف کتاب با دختری با پس زمینه هندوانه می تواند برای نوجوانان طرح جذابی باشد. بند کیف کتاب قابلیت تغییر سایز داشته و می تواند برای سنین متفاوتی کاربردی باشد.

اگر به دنبال یک طرح خنثی تر هستید می توانید طرح بالا را به عنوان طرح منتخب شب یلدا انتخاب کنید. این هدیه مخصوصا برای مدارس می تواند کاربرد داشته باشد. شما می توانید آن را در قالب پیکسل و یا نشانک کتاب و یا کیسه بند دار به یاد شب عزیز یلدا به بچه ها هدیه بدهید. از آن گذشته کیسه بند دار می تواند به عنوان یک پوشش برای هدیه اصلی شما عمل کند و خود یادآور یلدا باشد.

اما برای کودکان طرح های بانمک تر و شادتر شاید کارایی بیشتری داشته باشد. شما می توانید برای هدیه شب یلدا برای بچه ها طرح زیر را به عنوان طرح یک دفتر برای فرزند خود انتخاب کنید. علاوه بر این طرح بالا می تواند یادآور لذت این شب طولانی در کنار خانواده نیز باشد.

ولی اگر به دنبال یک طرح یلدایی جذاب به عنوان قاب اتاق هستید این قاب را از دست ندهید. شما هر زمان که بخواهید می توانید عکس را از قاب بیرون آورده و هر عکس دیگری که می خواهید را جایگزین کنید. با این هدیه شما در واقع دو هدیه به فرزند خود داده اید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *