لذت هدیه دادن حس خاطره انگیز یک موسیقی از اسپاتیفای

22
اسپاتیفای
زمان خواندن: ۳ دقیقه

زمانی برای پیدا کردن موسیقی دلخواه و مدنظر خودمان باید محتوای اینترنت را به خوبی بررسی می‌کردیم تا بتوانیم موسیقی مدنظرمان را پیدا کنیم. خیلی اوقات نیز پس از پیدا کردن می دیدم که موسیقی پیدا شده نسخه ای که ما مدنظرمان بود نیست؛ حالا یا این که برشی از موسیقی بود، یا نسخه بازخوانی شده و… . اما حالا با استفاده از نرم‌افزارهای مختلفی که عرضه شده‌اند این مشکل تا حد زیادی بر طرف شده است.

اسپاتیفای، دیزر، تیدال، اپل موزیک و… سرویس‌هایی هستند که به راحتی می‌توانید با استفاده از آن‌ها به محتوای متنوع و تقریباً بی‌ شماری در حوزه‌ ی موسیقی دست پیدا کنید.

تابلو اسپاتیفای
تابلو اسپاتیفای

اسپاتیفای و دنیای بی کران موسیقی:

نرم افزار اسپاتیفای در سال ۲۰۰۶ ساخته شد به طوری که توانسته در طی ۱۶ سال بیش از ۴۲۰ میلیون کاربر داشته باشد، که حدود ۱۸۰ میلیون نفر از این افراد اشتراک اختصاصی این نرم افزار محبوب را تهیه کرده اند.

حالا بعد از این سال ها اسپاتیفای به جایگاهی رسیده که توانسته گوی رقابت را از نرم‌افزار‌هایی همچون یوتیوب موزیک، اپل موزیک، تیدال، ساندکلود برباید و در رتبه برترین نرم‌افزار پخش موسیقی دنیا قرار بگیر.

اسپاتیفای
کارت پولاروید اسپاتیفای

دانلود نرم افزار اسپاتیفای

اسپاتیفای برای سیستم عامل های مختلف نرم افزار دارد؛ به طوری که برای اندروید، آی‌ او اس، ویندوز نرم افزار اختصاصی دارد و شما در کنار این ها می توانید از نسخه تحت وب این سرویس هم استفاده کنید. دانلود این نرم افزار برای تلفن‌ های همراه بر پایه سیستم عامل اندروید از طریق گوگل پلی، مایکت یا کافه بازار امکان پذیر است و برای دانلود نسخه مخصوص آی او اس می توانید از اپ استور و یا سیب چه استفاده کنید. اگر هم از نسخه ویندوز یا مک استفاده می کنید می توانید با دانلود مستقیم این نرم افزار از سایت خود اسپاتیفای آن را اجرا کنید.

فقط توجه کنید که اسپاتیفای امکان استفاده از این ابزار را به کاربران ایرانی با آی‌پی ایران نمی دهد به همین خاطر لازم است تا با سرویس های تغییر آی پی یا وب گذر به این سایت یا نرم افزار متصل شوید.

اسپاتیفای پولی است یا مجانی؟

شما می توانید از نسخه رایگان اسپاتیفای نیز استفاده کنید اما باید توجه کنید که در نسخه رایگان محدودیت‌های وجود دارد، مانند این که نمی توانید در حالت بدون اینترنت به موسیقی ها گوش کنید. در نسخه رایگان تبلیغات نیز وجود دارد و حتی امکان جابجایی بین موسیقی ها را به تعداد محدودی دارید. به همین خاطر می توانید با تهیه نسخه پریمیوم ( پیشرفته) این محدودیت ها را برطرف کنید. توجه کنید که اشتراک نرم افزار اسپاتیفای را می توانید از سایت های مختلف ایرانی نیز تهیه کنید. اشتراک مخصوص اسپاتیفای پریمیوم در نسخه های یک ماهه و چند ماهه قابل سفارش است. البته توجه کنید که پلن های مختلف این سرویس بر اساس لوکیشن نیز هزینه متفاوتی دارند به همین خاطر ممکن است با قیمت های مختلفی هنگام خرید پلن های این برنامه مواجه شوید.

ماگ اسپاتیفای
ماگ آهنگ اسپاتیفای

تابلو اسپاتیفای چیست؟

سرویس اسپاتیفای دارای یک بارکد مخصوص است که شکل این بارکد شبیه اکولایزر موسیقی می باشد. شما تنها از طریق بخش جستجوی برنامه اسپاتیفای می توانید این بارکد ها را اسکن کنید. بعد از اسکن کردن این بارکد توسط شما نرم افزار موسیقی مد نظر را پخش می کنید. همین اتفاق باعث شده است تا زوج ها و دوستان بسیاری بتوانند موسیقی‌ای را که برای آن ها خاطره انگیز است با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

همین امر باعث شده تا شما بتوانید به دوستان خود یک هدیه کاملا اختصاصی دهید. به این صورت که با اعلام موسیقی ای که برای دوستتان خاطره انگیز و جذاب است به همراه زمان خاصی از آن موسیقی هدیه خودتان را شخصی سازی کنید.

در فروشگاه ترمه گرافیک ما علاوه بر چاپ تابلو اسپاتیفای امکان چاپ ماگ و کاغذ پولاروید این محصول را نیز داریم و سعی کرده ایم با اضافه کردن زمان مدنظرتان در موسیقی این محصول را خاص تر از پیش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *