چگونه برای دوست خود از راه دور هدیه بگیریم؟

27
زمان خواندن: ۴ دقیقه

با گسترش دنیای مجازی دوستی‌های بسیاری از راه دور شکل‌گرفته است. اغلب افراد این روزها دوستانی دارند که حتی شاید یک بار هم او را ندیده باشند. گرفتن هدیه برای دوست از راه دور همیشه یکی از چالش‌های این نوع از دوستی‌هاست. زمانی که می‌خواهید او را خوشحال کنید و یا می‌خواهید به او به مناسبتی هدیه بدهید، به‌جای گیج شدن بهتر است خوب فکر کنید و خلاق باشید. مخصوصاً حالا که جمع‌های دوستی کمتر امکان شکل‌گیری دارد و شاید شما دوستان روزمره‌تان را نیز به مانند قبل نبینید بهترین کار این است که دوستی‌تان را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید: چگونه یک سلفی جذاب بگیریم؟

گرفتن هدیه برای دوست از راه دور

راه‌های بسیار زیادی برای خوشحال کردن دوستتان از راه دور وجود دارد. مخصوصاً اگر روز تولد عزیزی نزدیک باشد و شما نتوانید در آن روز او را ببینید و یا به‌طورکلی ارتباط شما از راه دور شکل‌گرفته است همچنان می‌توانید او را با گرفتن هدیه خوشحال کنید.

ذهنتان را به‌هیچ‌عنوان درگیر مناسبات همیشگی و جمع شدن در تولد و یا کافه و دیدارهای همیشگی نکنید. شرایط خاص است پس شما هم باید خاص عمل کنید. بهترین کاری که می‌توانید درگرفتن هدیه برای دوست از راه دور انجام بدهید این است که خلاق باشید. بیشترین چیزی که به شما در این مسیر کمک خواهد کرد شناخت دوستتان است. از چه چیزهایی خوشش می‌آید؟ به چه چیزهایی نیاز دارد؟ چه چیزی او را به یاد شما خواهد انداخت؟

هدیه برای دوست

خرید آنلاین هدیه

خرید هدیه آنلاین برای دوست از راه دورخوشبختانه این روزها فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیادی وجود دارد که شما را در این راه کمک خواهد کرد. ولی در این تنوع بازار بهترین کار این است که خونسردی خودتان را حفظ کنید و گیج نشوید. دوست شما بیشتر از هر چیز به چه علاقه‌مند است؟ آیا خرید لباس به‌عنوان هدیه او را خوشحال می‌کند و یا اکسسوری بیشتر برای او جذاب است؟ یا مثل همیشه کتاب بهترین هدیه است؟ کمربند، گلدان، لوازم‌التحریر، کیف و… همه‌چیزهایی هستند که می‌توانید به‌صورت آنلاین برای دوستتان خریداری کنید.

پس اگر آدرس و کد پستی دوستتان را دارید دست‌به‌کار شوید و به دنبال سلیقه او در فروشگاه‌های اینترنتی بگردید. به‌سادگی می‌توانید گرفتن کادو برای دوست راه دور خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به دنبال نماد اعتماد الکترونیک در فروشگاه‌ها باشید و از تاریخ ارسال مطمئن شوید.

علاوه بر هدایای مرسوم و شناخته‌شده شما می‌توانید گل و یا شیرینی را هم به در خانه دوستتان در تاریخ موردنظر ارسال کنید.

پست کردن هدیه‌ای که از مدت‌ها قبل برای دوستتان خریده‌اید و یا برای او با ذوق و سلیقه خاص خودتان درست کرده‌اید یکی دیگر از راه‌هایی است که اگر آدرس خانه او را داشته باشید جواب خواهد داد.

خرید اکانت های اینترنتی و یا آموزش آنلاین

اگر علاقه‌مندی‌های دوستتان را بشناسید به‌سادگی حتی بدون داشتن هیچ آدرسی می‌توانید او را در روز تولدش خوشحال کنید. اگر دوست شما از تماشای فیلم لذت می‌برد می‌توانید برای او اکانت سایت‌های دانلود و یا تماشای فیلم را خریداری کنید و یا عضویت اینترنتی سایتی را به او هدیه بدهید. سایت‌های مفید بسیار زیادی با حق عضویت فعالیت می‌کنند که ممکن است دوست شما به خاطر کار و یا حرفه و البته علاقه به آن‌ها نیاز داشته باشد. یکی از آن‌ها را به‌عنوان هدیه تولد برای او خریداری کنید. مطمئن باشید که در هر بار ورود به سایت از شما یاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: چگونه از شر بی حوصلگی خلاص شویم؟

یکی دیگر از کارهایی که مخصوصاً حالا می‌توانید برای دوستتان انجام دهید، خرید کلاس‌های آموزشی آنلاینی است که حس می‌کنید نیاز خواهد داشت. آموزش‌های آنلاین زیادی به زبان فارسی و انگلیسی در سطح اینترنت وجود دارد. شما می‌توانید موضوع موردعلاقه دوستتان را پیداکرده و با کمی تحقیق به بهترین فیلم آموزشی آنلاین برای او برسید. مستر کلاس‌های زیادی هستند که می‌توانند برای دوست شما جذاب باشد. شما با این کار نه تنها با گرفتن هدیه برای دوست از راه دور او را خوشحال کرده‌اید که قدم کوچکی هم برای پیشرفت او برداشته‌اید و رفاقت را تمام کرده‌اید.

کتاب الکترونیک؛ هدیه برای دوست از راه دور

در اغلب کتاب خان‌های اینترنتی و کتاب‌فروشی‌های آنلاینی مانند فیدیبو و طاقچه شما می‌توانید برای دوست خود کتابی را به هدیه بگیرید. حتی اهمیتی ندارد که اکانت دوست خود را می‌شناسید یا نه. پس‌ازاینکه گزینه خرید به‌عنوان هدیه را تیک زدید می‌توانید لینک را برای دوست خود ارسال کرده و او را از راه دور خوشحال کنید و به او بگویید که هنوز حتی در این فاصله به یادش هستید.

ویدئو ضبط کنید یا عکس بگیرید

این هدایا اغلب بدون هیچ خرجی، از راه دور، دوست شما را خیلی خوشحال خواهند کرد و همیشه به یاد او خواهند ماند. شما می‌توانید ویدئوهای معنی‌دار برای دوستتان بسازید و در آن‌ها به او نشان دهید که چقدر دوستش دارید و چقدر دل‌تنگ دیدارش هستید. این ویدئوها می‌توانند خیلی خلاقانه ساخته شوند و یا خیلی ساده تنها تبریک بگویید. ولی پیشنهاد ما این است که اگر می‌خواهید دوستتان را به این روش خوشحال کنید ویدئوهایی بسازید که برای او خاطرات را تداعی کند. مانند مجموعه عکستان در کنار یکدیگر و یا فیلم گرفتن از یادگاری‌هایی که او به شما داده است. این‌ها می‌تواند برای دوست شما بسیار ارزشمند باشند.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *