بلک فرایدی 1399 ترمه گرافیک را از دست ندهید!

29
زمان خواندن: ۹ دقیقه

بلک فرایدی ۱۳۹۹ در حالی برگزار می شود که تقریبا در همه شهرهای جهان محدودیت های رفت و آمد بسیاری وجود دارد. با این وجود اعمال محدودیت ها شاید دلیل لازمی برای کنسل شدن حراجی ها باشد ولی این دلیل به هیچ عنوان کافی نیست. بلک فرایدی در ایران و البته جهان فرصت دوباره ای است تا بازار رنگ و بوی جهانی که در آن کرونا نیست را یادآوری کند.

بیشتر بخوانید: تخفیف های هیجان انگیز لوازم التحریر ترمه گرافیک!

بلک فرایدی ۲۰۲۰ در جهان

حتما هر ساله درباره تاریخچه بلک فرایدی در سایت ها و پیج های تفاوت خوانده اید. بزرگترین تخفیف سال قبل از کریسمس و پس از جشن شکرگزاری در ۷ آذرماه تا همه چه فروشندگان و چه خریداران دست پر سال نو را جشن بگیرند. به این ترتیب بسیاری از کسب و کاره این فرصت را داشتند تا ضررهای یک سال خود را یک شبه به سود تبدیل کنند. اما بلک فرایدی ۲۰۲۰ حکایت متفاوتی دارد.

هیچکس حتی فکر طولانی مدت شدن همه گیری کرونا را نمی کرد. فرصت ها و تعطیلی های دو هفته ای تبدیل به تعطیلی های ماهانه شدند و حالا به جایی رسیده ایم که سالگرد اولین بیمار کرونا را شاهدیم و هنوز که هنوز است با این بیماری دست و پنجه نرم می کنیم. کرونا چرخه اقتصاد را تعطیل نکرد، بلکه آن را به فضای مجازی کشاند. بلک فرایدی ۲۰۲۰ برای همه فرصت فوق العاده ای است. از طرفی مشاغل با فروش اجناس خود، درامدی که شاید مدت هاست نداشته اند را کسب می کنند و از طرفی دیگر مشتریان قادرند تا بسیاری از چیزهایی که می خواهند را در این بازار پرتخفیف خریداری کنند. قیمت هایی که یک روز قبل برایشان کمرشکن بود تبدیل به قیمت هایی بسیار پایین تر شده و این یکی از هیجان انگیزترین اتفاقاتی است که در سال سخت ۲۰۲۰ شاهدش هستیم.

بلک فرایدی ۱۳۹۹ در ایران

بلک فرایدی در ایران خوشبختانه به طور کلی بر خلاف کشورهای دیگر همیشه در بازار آنلاین طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده است. از طرفی دیگر این فرصت برای ایرانیان یک روز نیست و اغلب به مدت یک هفته ادامه دارد.

برخی از سایت ها محصولات محدود خود را در زمان محدود با تخفیفی فوق العاده به فروش می گذارند و برای خرید آن ها تنها باید باید به اندازه کافی سریع و دست به کارت باشید تا مبادا فرصت این تخفیف فوق العاده را از دست بدهید.

بلک فرایدی ۱۳۹۹ در اغلب سایت های فروشگاهی از تاریخ ۵ آذر به مدت یک هفته در جریان است.

نکاتی که نباید در زمان خرید از این سایت ها فراموش کنید:

  • حتما آنچه که می خواهید بخرید را از قبل لیست کنید. خودتان را در دام تله تخفیف نیندازید، چون در نهایت شما می مانید و انبود وسایلی که لازم نداشته اید و پول زیادی که خرج کرده اید.
  • گول درصد بالای تخفیف ها را نخورید. بسیار دیده شده که سایت ها قیمت اجناس را به شکلی باورنکردی گران می کنند تا قیمت آن پس از تخفیف کمتر به نظر برسد. به عنوان مثال محصولی به ارزش ۳۰۰ تومان را به قیمت ۴۵۰ تومان تغییر داده و در تخفیف به مبلغ ۳۵۰ تومان به فروش می رسانند. شما در این مورد در تخفیف ۱۰۰ تومان سود نکرده اید بلکه به خیال تخفیف ۵۰ تومان گرانتر از مبلغ اصلی خرید کرده اید.
  • فراموش نکنید خریدهایی که باید در مهلت معینی به دستتان برسند را در بلک فرایدی ۱۳۹۹ خریداری نکنید و یا زودتر جهت خرید آن ها اقدام کنید. زیرا در این زمان تعداد سفارش ها بالاست و ممکن است دیرتر از زمان مقرر به دستتان برسد.
  • حتما در بلک فرایدی ۱۳۹۹ از سایت های امن خریداری کنید تا خیالتان از بابت دریافت جنس راحت باشد.
  • امکان پس دادن اجناس خراب را به هیچ عنوان از دست ندهید و از سایت هایی که خرید شما را مرجوع نمی کنند، خرید نکنید.

جمعه ترمه گرآفیکی

اگر عاشق لوازم التحریر فانتزی، کیف های طرح دار و متنوع، موس پد، اسکین لپ تاپ و چنین محصولاتی هستید به هیچ وجه جمعه ترمه گرآفیکی را از دست ندهید.

شما می توانید از روز چهارشنبه ۵ آذر ساعت ۲۰ تا روز یکشنبه ۹ آذر ساعت ۲۳:۵۹ تمامی محصولات ترمه گرافیک را با تخفیف ۳۰ درصدی خریداری کنید. برای آنکه خیالتان از بابت ثابت بودن قیمت اصلی اجناس قبل از بلک فرایدی و پس از آن راحت باشد، تخفیف مستقیما روی قیمت ها اعمال نشده و شما می توانید با کد تخفیف t9999 این تخفیف ۳۰ درصدی را روی کلیه محصولات سبد خرید خود اعمال کنید.

معرفی محصولات ترمه گرافیک در بلک فرایدی ۱۳۹۹

کیف ترمه گرافیک

بلک فرایدی 1399

کیف های ترمه گرافیک در طرح ها و شکل های متنوعی می توانند با سلیقه شما هماهنگ باشند. شما می توانید این کیف ها را مطابق با انواع کاربرده اعم از کاربرد روزمره، دانشگاهی یا غیره خریداری کنید. تنوع طرح و رنگ به این کیف ها جذابیت فوق العاده ای بخشیده است. این محصول در بلک فرایدی ۱۳۹۹ با ۳۰ درصد تخفیف به فروش می رسد.

قاب موبایل ترمه گرافیک

یک قاب جدید موبایل می‌توانید گوشی شما را به‌کلی زیرورو کند. مهم نیست که چه مدت است گوشی شما تغییر نکرده، عوض کردن قاب تنوعی دلپذیر برای شما به ارمغان خواهد آورد و علاوه بر این طول عمر گوشی شما بیشتر خواهد شد. انواع قاب‌ها و گاردهای گوشی با طرح‌های متنوع در بازار وجود دارند ولی بد نیست که برای شادتر کردن روحیه‌تان هم که شده رنگی‌تر عمل کنید.

ماگ ترمه گرافیک

یک جرعه سلامتی: شما می توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و حتی گرم را در این ماگ ها ریخته و بنوشید. این ماگ ها دارای بدنه سرامیکی بوده و در نوشیدن مایعات گرم هیچگونه خطری متوجه سلامت بدن شما نیست.

ایجاد فضای خاص و دلپذیر: با انتخاب ماگ مناسب بر اساس محیط کاری و یا منزل و… می توانید فضایی زیبا و دلپذیر را در اطراف خود ایجاد کرده و لذت ببرید.

شروع یک روز پر هیجان: هر روز صبح نوشیدنی دلچسب و خوش طعم خود را در ماگ محبوب خود بنوشید و روز فوق العاده ای را رقم بزنید.

در طرح‌های مختلف: تلاش شده تا طراحی ها طیف های متنوعی از سلیقه را در بر بگیرد. با این وجود اگر طرح محبوب شما در میان طرح ها دیده نمی شود می توانید از بخش چاپ طرح دلخواه ماگی با طرح دلخواه خود سفارش دهید. این محصول در بلک فرایدی ۱۳۹۹ با تخفیف سی درصدی به فروش می رسد.

اسکین لپ تاپ ترمه گرافیک

اسکین لپ تاپ ترمه گرافیک؛ یک محافظ زیبا برای لپ تاپ شماست. این اسکین لپ تاپ قابل استفاده برای انواع لپ تاپ تا ۱۷ اینچ است و چاپ با کیفیت و رنگ ماندگار در طرح های متنوع و زیبا دائمی بودن این محصول را تضمین می کند. اسکین لپ تاپ را می‌توانید به سادگی تمیز کنید. با استفاده از این محصول علاوه بر زیبایی و تنوعی که به ابزار کار و تفریح خود می‌بخشید؛ در برابر خط و خش از لپ تاپ مراقبت کنید.

زیر لیوانی ترمه گرافیک

لیوان خیس شما ممکن است چوب میزتان را خراب کنند. قطرات آب نقش بسته بر بدنه لیوان آب سرد رفته‌رفته به چوب میز شما آسیب می‌رسانند. استفاده از زیرلیوانی به این منظور اغلب در ایران مرسوم نیست ولی اگر میزی دارید که نمی‌خواهید به‌هیچ‌عنوان خراب شود بهترین کار استفاده از زیرلیوانی است. زیرلیوانی‌ها می‌توانند خیلی ساده یکپارچه یا بشقاب باشند و یا حتی از لیوانتان خوشگل‌تر باشد.

موس پد ترمه گرافیک

اگر عادت به استفاده از ماوس داشته باشید حتماً می‌دانید که استفاده از ماوس بدون ماوس پد مناسب خیلی سخت‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کرده‌اید. مخصوصاً اگر در کارهای گرافیکی و بازی‌های رایانه‌ای اهمیت یک ماوس پد مناسب از خود ماوس کمتر نیست. اغلب طرح‌هایی که از ماوس پدها دیده‌ایم طرح‌هایی ساده با رنگ‌هایی تیره‌اند. ولی همه‌چیز مجبور نیست آن‌قدرها هم رسمی برگزار شود. شما می‌توانید به کار و بازی‌تان رنگ و لعابی زیبا ببخشید. درست مثل رنگی کردن دکمه‌های کیبورد، ماوس پد با رنگ‌های خاص و روشن به فعالیت شما شکل دیگری خواهد داد.

جاکلیدی و جاسوئیچی ترمه گرافیک

چند نکته در انتخاب جاسوئیچی اهمیت زیادی دارد. سبک بودن، مشخص بودن و اندازه متناسب. به‌این‌ترتیب شما کلیدهایتان را راحت‌تر از همیشه پیدا خواهید کرد. به این صفات زیبا بودن را هم اضافه کنید. جا سوییچی می‌تواند یکی از زیورآلات باشد. درست مثل گردنبند یا گوشواره، توجه شما به انتخاب یک جاکلیدی زیبا می‌تواند بیانگر روحیه شما در انتخاب چیزهای ریز باشد.

تی شرت ترمه گرافیک

این روزها تی‌شرت‌ها به‌جای طرح‌های ساده و یا قدیمی و تکراری، بیشتر شبیه به یک تابلوی معرفی ذوق و علاقه انسان‌ها شده‌اند. اغلب افراد طرح‌های موردعلاقه‌شان که از حیوان موردعلاقه‌شان گرفته تا سریال موردعلاقه‌شان را روی تی‌شرت چاپ می‌کنند و یا آماده خریداری می‌کنند. خوشبختانه تنوع اجناس، طرح‌ها و رنگ‌ها به شما این اجازه را می‌دهد تا خلاق باشید و دقیقاً مطابق باسلیقه‌تان عمل کنید و تی‌شرتی خریداری کنید که بیشتر از همه باذوق و سلیقه‌تان جور است. شما می توانید در بلک فرایدی ۱۳۹۹ این محصول را با ۳۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

کیف کتاب ترمه گرافیک

کیف کتاب ترمه گرافیک؛ هدیه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به کتاب است. چاپ دیجیتال با کیفیت بالا در طرح‌های متنوع و زیبا مطابق با آنچه دوست دارید در روی این کیف کتاب چاپ شده است. این کیف پارچه‌ای برخلاف ظاهر نرم و لطیف از استحکام لازم برای حمل پنج کتاب متوسط برخوردار است.

تابلوی قاب دار ترمه گرافیک

تابلو قاب دار ترمه گرافیک؛ طرح و رنگی تازه بر دیوار خانه شما می آفریند. چاپ طرح با رنگ با دوام روی کاغذ عکاسی که به راحتی ‌می‌توانید آن را به دیوار متصل کنید. پس از مدتی در صورت تمایل می‌توانید عکس را تعویض کرده و با عکسی دیگر از قاب استفاده کنید.

کیف پول دست‌دوز ترمه گرافیک

کیف پول جدید ترمه گرافیک؛ در چهار رنگ متنوع و بی شمار طرح جذاب بهترین گزینه برای نگهداری وسایل شماست.  این فضای تعریف شده کافی و خاص برای کارت، پول، سکه، فلش و هر شیء ارزشمند دیگر شما دارد و مناسب برای هر نیاز و هر سلیقه ای طراحی شده است. شما می توانید این کیف پول را در دو نوع بند دار و بدون بند سفارش بدهید. این محصول در بلک فرایدی ۱۳۹۹ با تخفیف سی درصدی قابل خرید است.

کیسه پارچه ای ترمه گرافیک

کیسه‌ خرید پارچه‌ای ترمه گرافیک؛ مناسب برای خرید‌های منزل شماست. این کیف دارای فضای کافی و مناسب برای خرید‌های روزانه همچنین دوخت بندهای این کیسه‌ها کاملاً محکم و مناسب بوده و بدون نگرانی ‌‌می‌توانید از آن استفاده کنید. کیفیت چاپ روی این کیسه ها فوق‌العاده بوده و همچنین امکان شتسشوی این کیسه‌ها را دارید.

کلاسورهای ترمه گرافیک

کلاسورها بیشتر مواقع از دفترها کاربردی ترند. اگر برای خرید لوازم تحریر به دنبال گزینه اید، حتما آن ها را مد نظر داشته باشید. شما می توانید ترتیب صفحات را جا به جا کنید و حجم آن را کم و زیاد کنید. مخصوصا برای دانشگاه کلاسور از دفتر کاربردی تر است.

کلاسورهای کتیبه ۲۶ حلقه پاپکویی سایز بزرگ اند و در طرح های متنوع و دلنشینی تولید شده و می توانند سلیقه شما را راضی نگه دارند. جلد این کلاسورها محکم بوده و به هیچ عنوان لازم نیست نگران خراب شدنشان در کیف باشید.

زیر دستی های ترمه گرافیک

اگر به دنبال یک تخته شاسی برای نگهداری کاغذها و همچنین زیر دستی هستید، زیر دستی های کتیبه را امتحان کنید. زیردستی کتیبه با جنس پارچه ای مخملی و طرح های متنوع و زیبا از جنس مقوای محکم و با دوام بوده و می توانند نقش یک زیر دستی را برای شما به خوبی ایفا کنند.

البته این زیر دستی ها چندان برای افرادی که به دنبال یک تخته شاسی برای طراحی هستند، مناسب نیستند. بهترین انتخاب برای شما همان تخته شاسی های سنتی چوبی است.

جامدادی های ترمه گرافیک

هیچکس هیچ وقت قدرت جامدادی ها را دستکم نمی گیرد. جامدادی ها همه لوازم تحریر ما را نگه می دارند و از پراکنده شدن، گم شدن و حتی خراب شدنشان در کیف، زیر کوله بار همه کتاب ها مراقبت می کنند. مخصوصا اگر به خرید لوازم التحریر فانتزی رفته باشید، به هیچ عنوان دوست ندارید حتی یک مو هم از سر هیچکدام کم بشود.

قدیم تر ها اجناس باکیفیت به هیچ عنوان زیبا نبودند. در واقع درست مانند غذاهای مفید بدمزه، هر چه کیفیت جنسی بیشتر بود از زیبایی آن کم می شد. ولی خوشبختانه حالا به هیچ عنوان این طور نیست. شما می توانید کیفیت و زیبایی را همزمان داشته باشید. شما می توانید جامدادی های ترمه گرافیک را در بلک فرایدی ۱۳۹۹ با ۳۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

جامدادی های پوپک انتخاب مناسبی برای این ترکیب هستند. این جامدادی ها برای همه وسایل شما اعم از پاک کن، خودکار، مداد، مداد رنگی، نوک مداد و… جای مخصوص داشته و حجم بالای لوازم التحریر را پذیرا هستند. اگر حجم لوازم تحریری که استفاده می کنید بالاست، مثلا باید مدادرنگی هایتان را به همراه داشته باشید، می توانید از این جامدادی ها استفاده کنید.

جامدادی های مکعبی به نسبت جامدادی پوپک جای کمتری دارد و به همین خاطر هم در کیف شما فضای کمتری را اشغال می کند. اگر به دنبال یک جامدادی زیبا، سبک و جمع و جور هستید تا لوازم تحریر اساسی تان در کیف پراکنده نشود، از این جامدادی استفاده کنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *