دفتری جذاب برای نقاشان؛ خرید دفتر طراحی

35
زمان خواندن: ۳ دقیقه

خرید دفتر طراحی برای نقاشان و طراحان به یک خرید روزمره تبدیل شده است. ویژگی های دفتر طراحی خوب نه تنها زیبایی، که کیفیت هر برگ آن دفتر برای نقاشی و طراحی است. برای یک طراح یا نقاش حرفه ای هر نوع برگ طراحی خاص خود را می طلبد. برخی از دفترها برای طراحی با مداد و برخی حتی قابلیت نقاشی های آبرنگ را دارند. در ادامه می توانید با دفتر بدون خط ترمه گرافیک بیشتر آشنا شوید.

خرید دفتر طراحی ترمه گرافیک

برای خرید دفتر طراحی باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. ابعاد دفتر، جلد دفتر و جنس برگه ها از مهم ترین نکاتی است که برای خرید دفتر نقاشی کاربرد دارد.

دفتر طراحی ترمه گرافیک در سه ابعاد تولید شده است. ۱۳*۱۳ – ۱۳*۱۹ – ۲۰*۲۰ سانتی متر ابعاد این دفتر هستند. برای افرادی که خرید دفتر را برای طراحی حرفه ای مد نظر دارند بهترین سایز ۱۹*۱۳ است. اما دفتر های کادر مربعی ۲۰*۲۰ نیز برای خرید دفتر نقاشی کاربرد دارد.

جنس دفتر بدون خط ترمه گرافیک چوبی بوده و محکم تر از آن است که به سادگی توی کیف خم شود و یا آسیب ببیند. برای همین می توانید از نگهداری درست آثار هنری تان مطمئن باشید. این جلد تنها از یک طرح باز و بسته شده و به همین خاطر نظم و ترتیب آن بهتر حفظ می شود.

جنس برگه های دفتر بدون خط کاغذ کرافت ۱۰۵ گرمی است. این برای نقاشان و طراحان عدد معناداری است که به آن ها می گوید می توانند از این دفتر برای کار تخصصی خود استفاده کنند یا خیر.

خرید دفتر طراحی ترمه گرافیک برای طراحی، نقاشی با آبرنگ، پاستل روغنی و… می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

این دفتر ۷۰ برگ است و برای ۷۰ اثر هنری مجزای شما جا خواهد داشت.

دفتر بدون خط ترمه گرافیک

دفترهای بدون خط علاوه بر نقاشان مورد علاقه افراد بسیاری هست. عده ای معتقدند که در دفترهای بدون خط راحت تر می توانند یادداشت بنویسند یا برنامه ریزی روزانه شان را ثبت کنند. مخصوصا اگر به برنامه ریزی بولت ژورنال علاقمند باشید می توانید از این دفترها به این منظور به راحتی استفاده کنید.

دفتر بدون خط ترمه گرافیک در ابعاد ۱۳*۱۳ – ۱۳*۱۹ – ۲۰*۲۰ سانتی متر موجود است. جلد این دفترها چوبی و سخت بوده و کاغذ آن نیز مقاوم است و حتی روان نویس را پس نمی دهد. این دفتر ۷۰ برگ بوده و نیاز شما را تا حد بسیاری برطرف خواهد کرد.

خرید دفتر نقاشی با طرح های متنوع

اگر جلد دفتر بدون خط یا دفتر نقاشی برای شما اهمیت دارد پس در این بخش با ما باشید تا زیباترین و پرفروش ترین طرح های ترمه گرافیک را برای خرید دفتر طراحی با یکدیگر مرور کنیم:

خرید دفتر نقاشی
خرید دفتر نقاشی

دفتر های طرح کاشی یکی از جذاب ترین طرح های سنتی هستند. مخصوصا اگر به تاریخ و فرهنگ و معماری علاقمند باشید به خوبی می دانید که این طرح ها با چه دقت و زیبایی بر بناهای تاریخی ما سوار شده اند و تا چه اندازه می توانند جذاب باشند. این طرح یکی از چندین طرح کاشی مجموعه دفتر بدون خط ترمه گرافیک است.

دفتر بدون خط
دفتر بدون خط

طرح بالا یکی از پرفروش ترین های ترمه گرافیک است. در واقع علاقه به کتابخانه و کتاب حتی می تواند در دفتر طراحی شما نیز متجلی باشد. برای خرید دفتر نقاشی با طرح کتابخانه می توانید روی لینک انتهایی مطلب کلیک کنید و این طرح دوست داشتنی را برای دفتر بدون خط خود انتخاب کنید.

خرید دفتر طراحی
خرید دفتر طراحی

حس جالبی است که جلد دفتر طراحی شما خودش یک طراحی باشد. طرح بالا نیز یکی از پرفروش ترین طرح های ترمه گرافیک است. دختری که موهایش در باد رها شده اند سوژه شعرهای فراوانی بوده و حالا جلد دفتر طراحی شماست!

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *