پیشنهاد خرید دفتر پارچه ای ترمه گرافیک، جذاب و ماندنی!

33
زمان خواندن: ۳ دقیقه

خرید دفتر پارچه ای اغلب برای دفترهای خاصی است که در آن چیزی فراتر از امور روزمره را می نویسیم. در واقع این دفترها بیشتر از آنکه به عنوان دفترچرک نویس و یا حتی دفتر مشق! کاربرد داشته باشند برای روزمره نویسی، خاطره، ایده و یا کارهایی که باید انجام شوند و بولت ژورنال به کار می روند. اگر از خرید دفتر پارچه ای و استفاده از آن ها لذت می برید این بخش بلاگ ترمه گرافیک متعلق به شماست.

طرح های خرید دفتر پارچه ای

دفتر پارچه ای گل گلی

خرید دفتر پارچه ای گلدار
خرید دفتر پارچه ای گلدار

دفتر پارچه ای گل گلی یکی از طرح های شاد و پرنشاطی است که می توانید در سبد خرید خود داشته باشید. دفتر پارچه ای گلدار یا به عبارتی همان طرح های گل گلی به همان اندازه که یاد آور طبیعت هستند روحیه ای فانتزی و سنتی همزمان دارند. شما می توانید از این دفتر پارچه ای برای نگهداری یادداشت های روزانه، خاطرات، ایده ها و … استفاده کنید.

دفتر پارچه ای گلدار کتیبه خط دار بوده و شما به سادگی می توانید هر آنچه که دوست دارید را در این دفترها بنویسید. این دفتر در سه سایز مختلف موجود بوده و شما می توانید بر حسب نیاز یکی از آن ها را انتخاب کنید. سایز های رقعی، نیم وزیری و جیبی ابعاد این دفترچه است.

جنس پارچه دفتر پارچه ای گلدار ترمه گرافیک مخمل بوده و شما حتی از در دست داشتن این دفترچه می توانید لذت ببرید. این دفتر پارچه ای گلدار صد برگ بوده و شما می توانید تا مدت ها روی نوشتن در این دفتر حساب باز کنید.

دفتر پارچه ای طرح نستعلیق
دفتر پارچه ای طرح نستعلیق

خرید دفتر پارچه ای طرح نستعلیق

دفتر پارچه ای طرح نستعلق برای سلیقه های خاص تر می تواند بسیار جالب توجه باشد. مسئله مهمی که در این طرح ها موجود است ترکیب همزمان هنر و سنت است. نستعلیق یکی از هنرهای اصیل ایرانی است و استفاده از آن در طرح دفترهای پارچه ای می تواند برای بسیاری جذاب باشد.

این دفتر نیز مشابه دفترپارچه ای گلدار با جنس مخمل در ۱۰۰ برگ و سه سایز متفاوت موجود است. تنها کافی است شعر مورد علاقه خود را در این میان جست و جو کنید.

خرید دفتر پارچه ای
خرید دفتر پارچه ای
دفتر پارچه ای طرح فانتزی
دفتر پارچه ای طرح فانتزی

خرید دفتر پارچه ای طرح فانتزی

اگر از طرفداران طرح های فانتزی هستید پس دفتر پارچه ای فانتزی برای شما جذاب خواهد بود. این طرح ها می توانند حالتی جذاب و غیر رسمی داشته و روحیه شما را شاد کنند. شما می توانید از دفتر پارچه ای فانتزی برای نوشتن های روزمره به سادگی استفاده کنید. نگهداری یادداشت ها، خاطرات روزمره و … از کاربردهای این دفتر جذاب است.

دفتر پارچه ای طرح دخترانه

دفتر پارچه ای طرح دخترانه هدیه ای جذاب برای دخترهایی است که نوشتن را دوست دارند یا می خواهید آن ها را به نوشتن تشویق کنید. شما می توانید زیباترین طرح های دفتر پارچه ای دخترانه را در اینجا ببینید.

خرید دفتر پارچه ای دخترانه
خرید دفتر پارچه ای دخترانه

خرید دفتر پارچه ای طرح کاشی

دفتر پارچه ای طرح کاشی
خرید دفتر پارچه ای طرح کاشی

کاشی کاری های سنتی ایرانی یکی از جذاب ترین طرح هایی است که خوشبختانه به زندگی روزمره ما راه پیدا کرده. شما می توانید زیباترین تصاویر را در این کاشی کاری ها دنبال کنید و در دفتر پارچه ای طرح کاشی نیز تلاش شده تا گوشه ای از این زیبایی به صورت جلد دفتر شما نمایان شود.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *