طرح های متنوع دفتر شازده کوچولو برای علاقمندان به این داستان عزیز!

28
زمان خواندن: ۳ دقیقه

خرید دفتر شازده کوچولو یا دفترچه شازده کوچولو با طرح های متنوع و جذاب را در فروشگاه ترمه گرافیک جست و جو کنید.

کمی درباره شازده کوچولو

داستان شازده کوچولو به روایت ماجرا از زبان یک خلبان که استعداد نقاشی اش در کودکی خشکیده شده است می پردازد. او که هواپیمایش دچار نقص فنی شده و در صحرای آفریقا سرگردان است و دارد تلاش می کند تا این هواپیما را درست کند با پسربچه ای عجیب با موهایی طلایی و خنده ای شیرین که درست مانند بچه ها فقط سوال می پرسد و هرگز جواب نمی دهد آشنا می شود و داستان زندگی عجیب این پسربچه در اخترک ب ۶۱۲ را می شنود.

آنتوان دوسنت اگزوپری ، نویسنده شازده کوچولو ، درست مثل شخصیت اول کتاب شازده کوچولو یک خلبان بود. او در یک خانواده نخبه و کاتولیک در فرانسه متولد شد. نویسنده کتاب شازده کوچولو تا پیش از جنگ جهانی دوم یک خلبان تجاری موفق بود. با اینکه نویسندگی به هیچ عنوان حرفه تمام وقت آنتوان دوسنت اگزوپری نبود ولی در آخر به خاطر نوشتن کتاب هایی مانند خلبان جنگ، زمین انسان ها و پرواز شبانه و از همه مهم تر کتاب شازده کوچولو در تاریخ ماندگار شد.

طرح های متنوع دفتر شازده کوچولو

دفتر شازده کوچولو خط دار

دفتر شازده کوچولو با جلد چوبی و صد برگ خط دار یکی از گزینه های جذاب برای کودکان و حتی بزرگسالان است. اگر به طرح این دفتر دقت کنید به سادگی متوجه خواهید شد که خرید این دفتر سن و سال و یا حتی جنسیت چندانی ندارد و میتواند برای همه جذاب باشد.

همانطور که می دانید خرید دفترهای جذاب یکی از آن دسته چیزهایی است که می تواند کودکان را نسبت به درس ها و انجام تکالیف ترغیب کند و چه چیزی بهتر از دفتر شازده کوچولو که علاوه بر جذابیت از بار داستانی زیبایی برای کودکان برخوردار است؟

دفتر شازده کوچولو ارغوان در سه سایز متفاوت حتی می تواند یک دفترچه شازده کوچولو جذاب برای نگهداری یادداشت ها و یا چک لیست شما باشد. به این ترتیب چیزی را به سادگی از قلم نخواهید انداخت.

این دفتر با جلد محکم نه به سادگی خم می شود و نه طرح آن پاک می شود و شما می تواید با خیال راحت تا برگ صدم از آن استفاده کنید.

دفتر چرمی شازده کوچولو

اگر جلد چوبی دفترچه برای شما جذاب نیست و به دنبال جنس های نرم تر و در عین حال با دوام هستید، دفترهای جلد چرمی انتخاب مناسبی برای شماست.

این دفتر برای کودکان جذاب تر است تا بزرگسالان. مخصوصا می توانید از این به عنوان دفتر یادداشت شازده کوچولو استفاده کنید، زیرا جذابیت جلد آن، استفاده از آن موارد خاص تری را می طلبد.

جلد چرمی این دفتر بسیار محکم بوده و به هیچ عنوان آسیب پذیر نیست. شما می توانید به سادگی از این دفتر استفاده کنید. این دفتر خط دار است و شما می توانید به سادگی یادداشت های تان را در درون آن نگه دارید.

طرح تک خط شازده کوچولو

اگر با نقاشی تک خط و مینیمال آشنا باشید به خوبی از این طرح استقبال خواهید کرد.

این طرح یکی از گزینه های مینیمال شما برای خرید دفتر شازده کوچولو است. این طرح از دفتر شازده کوچولو بیشتر از آنکه برای سنین کودک مناسب باشد برای نوجوانان و بزرگسالان جذابیت دارد. علاقه شما بر روی جلد این دفتر بدون آنکه توی ذوق بزند حضور دارد. علاوه بر این رنگ روشن جلد استفاده کودکان از آن را کمی محدود تر می کند.

علاوه بر این، این طرح نیز دارای سه سایز مختلف بوده و جلد چوبی محکمی داشته و در صد برگ آماده یادداشت ها و نوشته های شماست.

دفترچه شازده کوچولو

این روزها طرح های کودکانه تنها مختص کودکان نیست و بزرگسالان زیادی از این طرح ها استقبال می کنند. مخصوصا اگر چشم این بزرگترها درست مثل شازده کوچولو به دنیای کودکی شان باز مانده باشد!

در این طرح از دفتر یا دفترچه شازده کوچولو شما با تصویری کودکانه و زیبا سر و کار دارید که می تواند هم برای کودکان و هم بزرگسالان طرحی جذاب باشد. اگر به شازده کوچولو علاقمندید و طرح های کودکانه را می پسندید به طور قطع این گزینه یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

این دفترچه یا دفتر در سه سایز متنوع، صد برگ خط دار و جلد چوبی برای خرید شما حاضر است!

شازده کوچولوی فانتزی!

این طرح به طور قطع اگر نه جذاب ترین و پرفروش ترین که به طور قطع یکی از زیباترین های شازده کوچولو ترمه گرافیک است. شما در این طرح تصویری فانتزی و رویایی از شازده کوچولو و روباه را در میان کهکشان مشاهده می کنید که یادآور نیمه دوم این کتاب یعنی دوستی و تنهایی شازده کوچولو و روباه اهلی شده است.

این دفتر در صد برگ خط دار، جلد چوبی و سه سایز متنوع عرضه شده است.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *