پیشنهادهای جمعه ترمه گرآفیکی برای خرید لوازم التحریر

35
زمان خواندن: ۵ دقیقه

خرید لوازم تحریر یکی از هیجان انگیزترین کارهایی است که هر دانش آموز یا دانشجویی برای شروع سال تحصیلی دارد. ولی وقتی پای لوازم تحریر فانتزی ارزان برسد موضوع حتی برای افرادی که دانش آموز یا دانشجو نیستند جذاب می شود. خوشبختانه شما می توانید در جمعه ترمه گرافیکی جذاب ترین لوازم التحریر با قیمت های مناسبی که در تخفیف مناسب تر هم می شوند خریداری کنید.

ویژه ترین تخفیف سال ترمه گرافیک!

اگر قیمت بالای لوازم تحریر فانتزی مانع اصلی شما برای خریداری آن هاست؛ به جمعه ترمه گرآفیکی و تخفیف ویژه آن خوش آمدید. شما می توانید از چهارشنبه پنجم آذرماه تا یکشنبه نهم آذر ۱۳۹۹ همه محصولات ترمه گرافیک را با کد تخفیف t9999 با سی درصد تخفیف خریداری کنید. تخفیف لوازم تحریر یکی از اصلی ترین بخش های جمعه ترمه گرافیکی است.

خرید لوازم تحریر فانتزی ارزان برای دانش آموزان، دانشجویان و سایر علاقمندان!

اگر به جامدادی های فانتزی جذاب علاقمندید یا دفترهای فانتزی با طرح های متنوع را می پسندید یا به کلاسورهای جذاب و زیر دستی علاقمندید، این بخش متعلق به شماست. شما می توانید در جمعه ترمه گرآفیکی همه را با ۳۰ درصد تخفیف خریداری کنید. خرید لوازم تحریر فانتزی ارزان یکی از جذاب ترین چیزهایی است که شما در ترمه گرافیک پیدا خواهید کرد و در ادامه بیشتر می توانید با محصولات ما آشنا شوید.

خرید دفتر فانتزی ارزان در جمعه ترمه گرافیکی!

در ترمه گرافیک شما می توانید انواع دفترها برای انواع نیازها را پیدا کنید. از دفتر یادداشت های کوچک گرفته تا دفتر طراحی بزرگ برای طرح های تخصصی شما، همه در زیر مجموعه تخفیف لوازم تحریر ترمه گرافیک قرار می گیرند.

دفتر خط دار ارغوان در سه اندازه مختلف

دفتر خط دار ارغوان یکی از بخش های خرید لوازم تحریر فانتزی ارزان در جمعه ترمه گرآفیکی است. این دفتر در سه سایز جیبی، نیم وزیری و رقعی موجود بوده که به ترتیب می توانید لیست قیمت های این دفتر را مشاهده کنید.

جیبی:

  • قیمت اصلی: ۳۳ هزار تومان
  • با سی درصد تخفیف: ۲۳ هزار تومان

نیم وزیری:

  • قیمت اصلی: ۴۳ هزار تومان
  • با سی درصد تخفیف:۳۰ هزار تومان

رقعی:

  • قیمت اصلی: ۵۴ و پونصد هزار تومان
  • با سی درصد تخفیف:۳۸ هزار تومان

دفتر طراحی ترمه گرافیک مخصوص طراحان!
خرید دفتر طراحی ارزان
خرید دفتر طراحی ارزان

اگر طراح هستید و یا نقاشی را دوست دارید، احتمالا قیمت بالای لوازم التحریر شما را به ستوه آورده است. این یک فرصت مناسب برای خرید محصولات با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر روزهای سال است. اگر به دنبال خرید دفتر طراحی ارزان هستید، دفتر طراحی ارغوان در دو سایر متفاوت ۱۳*۱۳ – ۱۳*۱۹ سانتی متر با کاغذ کرافت ۱۰۵ گرم می تواند انتخابی مناسب حتی برای نقاشی های آبرنگ روان نویس باشد. این دفترها جلد چوبی سخت داشته و ۷۰ برگ برای آثار هنری شما دارد.

دفتر طراحی ۱۳*۱۳:

  • قیمت اصلی: ۲۸ هزار تومان
  • تخفیف: ۱۹ هزار و ششصد هزار تومان

دفتر طراحی ۱۳*۱۹:

  • قیمت اصلی: ۳۵ هزار تومان
  • تخفیف: ۲۴ هزار و پانصد هزار تومان

خرید کلاسور ارزان ترمه گرافیک!

کلاسور این روزها حتی از دفتر پرطرفدارتر شده است ولی چرا؟ پاسخ ساده است. شما یک بار هزینه می کنید و می توانید هزاران دفتر متخلف را با این هزینه و صرفا هزینه کاغذ پوشش بدهید. برای خرید کلاسور ارزان و البته جذاب به هیچ عنوان جمعه ترمه گرافیکی را فراموش نکنید. اگر می خواهید تا به جای هزار دفتر تنها یک کلاسور بخرید باید مراقب جنس، کیفیت و البته زیبایی این کلاسور باشید!

کلاسورهای ترمه گافیک کلاسورهای ۲۶ حلقه ای پاپکو بوده و جلد پارچه ای مخمل و البته محکمی دارند و توی کیف خم نشده و استقامت بالایی دارند. این کلاسورها ظرفیت ۱۵۰ الی ۱۰۰ کاغذ را داشته و بسیار با کیفیت اند.

کلاسور ترمه گرافیک:

  • قیمت اصلی: ۷۴ و پانصد هزار تومان
  • قیمت با سی درصد تخفیف: ۵۲ هزار تومان

جامدادی ارزان اما با کیفیت!

هیچکس هیچ وقت قدرت جامدادی ها را دستکم نمی گیرد. جامدادی ها همه لوازم تحریر را نگه داشته و از پراکنده شدن، گم شدن و حتی خراب شدنشان در کیف، زیر کوله بار همه کتاب ها مراقبت می کنند. مخصوصا اگر به خرید لوازم التحریر فانتزی ارزان رفته باشید، جامدادی یکی از مهم ترین گزینه های خرید شماست!

جامدادی منتخب شما باید علاوه بر زیبایی دارای فاکتورهای بسیاری باشد. در اینجا می توانید مشخصات مناسب یک جامدادی را بخوانید.

جامدادی ارزان پوپک با جایگیری بالا
جامدادی ارزان پوپک با جایگیری بالا
جامدادی های پوپک

قدیم تر ها اجناس باکیفیت به هیچ عنوان زیبا نبودند. در واقع درست مانند غذاهای مفید بدمزه، هر چه کیفیت جنسی بیشتر بود از زیبایی آن کم می شد. ولی خوشبختانه حالا به هیچ عنوان این طور نیست. شما می توانید کیفیت و زیبایی را همزمان داشته باشید. حالا در جمعه ترمه گرافیکی قیمت ارزان هم به این مشخصات پیوسته است. برای خرید جامدادی ارزان بد نیست جامدادی های پوپک را نیز بررسی کنید.

جامدادی های پوپک انتخاب مناسبی برای این ترکیب هستند. این جامدادی ها برای همه وسایل شما اعم از پاک کن، خودکار، مداد، مداد رنگی، نوک مداد و… جای مخصوص داشته و حجم بالای لوازم التحریر را پذیرا هستند. اگر حجم لوازم تحریری که استفاده می کنید بالاست، مثلا باید مدادرنگی هایتان را به همراه داشته باشید، می توانید از این جامدادی ها استفاده کنید.

  • قیمت اصلی: ۵۷ هزار و پانصد تومان
  • قیمت با سی درصد تخفیف: ۴۱ هزار تومان
خرید جامدادی ارزان مکعبی
خرید جامدادی ارزان مکعبی
جامدادی مکعبی

این جامدادی به نسبت جامدادی پوپک جای کمتری دارد و به همین خاطر هم در کیف شما فضای کمتری را اشغال می کند. اگر به دنبال یک جامدادی زیبا، سبک و جمع و جور هستید تا لوازم تحریر اساسی تان در کیف پراکنده نشود، از این جامدادی استفاده کنید.

  • قیمت اصلی: ۳۵ هزار تومان
  • قیمت با سی درصد تخفیف: ۲۴ و پانصد هزار تومان

خرید ست لوازم التحریر ارزان با بهترین کیفیت!

اگر عاشق ست کردنید پس این بخش مخصوص شماست. ست لوازم التحریر ترمه گرافیک به شما این امکان را می دهد تا زیباترین ها را با یکدیگر ست کنید. ست لوازم التحریر ترمه گرافیک شامل ست های ۴ تایی، ۳ تایی و دو تایی است. خرید ست لوازم تحریر حتی بدون تخفیف لوازم تحریر به صرفه تر خواهد بود.

ست چهارتایی ترمه گرافیک

خرید لوازم تحریر فانتزی ارزان
شامل جامدادی، دفتر نی وزیری، کلاسور و زیر دستی و یک نشان کتاب رایگان
قیمت اصلی ۲۲۷۵۰۰ تومان
قیمت با ۳۰ درصد تخفیف: ۱۵۹۵۰۰ تومان

برای خرید یا دیدن سایر طرح ها روی عکس کلیک کنید.

ست سه تایی لوازم تحریر

ست سه تایی شامل جامدادی، دفتر نیم وزیری و کلاسور
قیمت اصلی: ۱۶۶۲۵۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۱۱۶۳۷۵ تومان

برای خرید یا دیدن سایر طرح ها کلیک کنید

ست دوتایی لوازم التحریر

خرید لوازم تحریر فانتزی ارزان
ست دوتایی شامل جامدادی پوپک و دفتر نیم وزیری
قیمت اصلی: ۹۵۴۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۶۶۷۸۹ تومان

برای خرید یا دیدن سایر طرح ها کلیک کنید
شما می توانید از چهارشنبه پنجم آذرماه تا یکشنبه نهم آذر ۱۳۹۹ همه محصولات ترمه گرافیک را با کد تخفیف t9999 با سی درصد تخفیف خریداری کنید.

این تخفیف و قیمت ها منقضی شده است. برای اطلاع از قیمت‌های جدید اینجا کلیک کنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *