ماگ دونفره برای لحظاتی که در خاطر ثبت می شوند

30
زمان خواندن: ۳ دقیقه

ماگ دونفره یک بهانه زیباست برای شریک کردن یکدیگر در احساس مشترک با هم بودن. ماگ متعلق به نوشیدنی هایی است که روز را با آن آغاز و شب را با آن به پایان می رسانیم. نوشیدنی هایی که در یک استراحت کوتاه به فریاد خستگی هایمان می رسند و همه را از تن به در می کنند. قهوه ای که چشم های خواب را بیدار می کند و دمنوشی که آرامش خواب را به چشم هایتان برمی گرداند. ماگ شاید هدیه ای کوچک باشد اما شما خود را در بهترین و کلیدی ترین نقاط روز کسی که دوستش دارید سهیم کرده اید. در ادامه با طرح های متنوع ماگ دوتایی ترمه گرافیک بیشتر آشنا خواهید شد.

هدیه ماگ دونفره

همه هدیه های گرانقیمت را دوست دارند؛ اما بعضی هدایا ارزش معنوی غیرقابل گذشتی دارند. از نگاه بسیاری شاید ماگ بهترین هدیه دنیا نباشد اما ما اینجاییم تا ثابت کنیم که چنین نیست! تنها کافی است به قهوه و چای ای که در قرارهای عاشقانه می نوشید فکر کنید. یا به چشم های بسته از خوابی که با یک قهوه خوش عطر برای یک روز پر انرژی آماده می شود. یا به وقت هایی که خسته از کار با ماگ پر از چای پناه می برید. به کنار هم نشستن و در سکوت و لبخند نوشیدن فکر کنید.

ماگ متعلق به لحظه های خوش زندگی است و تنها پناهی است که در لحظات سخت همیشه همانجا که باید باشد پیدایش خواهید کرد. شما با هدیه یک ماگ دوتایی یا ماگ دونفره می توانید در تمامی این لحظات با یکدیگر شریک باشید. طرح ها و شکل های متنوعی هستند که شما را با کسی که دوستش دارید پیوند خواهند زد و علاقه ای که دارید را ابراز خواهند کرد. ماگ دونفره انتخابی مناسب برای عشاقی است که از ابراز پنهانی علاقه و نشود فاش کسی ها استقبال می کنند. چون اگر لباس متعلق به جمع است و پوشیدنش فریاد یک عشق است، ماگ شما متعلق به خودتان است و اوقات مخصوص به خودتان. یک لذت شخصی که دوست دارید تنها برای خودتان باقی بماند.

من ز فکر تو نیز به خود نمیپردازم!

جالبه برام. این روزا نگاهش که میکنم انگار دارم خودمو میبینم. درست مثل نگاه کردن تو آینه شده برام

یک شعر زیبا و یک طرح به یادماندنی. طرح ستی که به سادگی خبر از پیوند قلبی شما خواهد داد. این ماگ دونفره مخصوص افرادی است که از ایده های خلاقانه لذت می برند. ماگ دو نفره ترمه گرافیک از جنس سرامیکی برای نوشیدنی های سرد و گرم، استفاده در ماکروفر و شست و شوی مداوم طراحی شده است. پس با خیال آسوده از آن استفاده کنید.

دلبری گزیده م که مپرس

همیشه فکر میکردم که چیزی هست که ارزش منتظر موندن داشته باشه و حالا میبینم که آره. چیزی بود…

در ادامه طرح قبلی، این طرح تازه نیز شاید برای شما جذاب باشد. طرحی که زمینه ای شادتر دارد و شاید اوقات خوش با هم بودن را ساده تر برای شما تداعی کند.

گربه های عاشق

اگر زیاد اهل نشان دادن همه چیز نیستید؛ این گزینه انتخاب جذابی است. ماگ های شما ست خواهد بود و کمتر کسی می داند چرا و چه طور. از طرفی دیگر ست بودن این دو ماگ تا حد زیادی از رابطه بامزه شما پرده برخواهد داشت. شما به هیچ بیت شعری برای ابراز بیشتر علاقه تان نیاز نخواهید داشت!

آن منی؛ جان منی

نمیگم بهترین بود ولی مال من بود. شاید مثل گوشیم که شکسته ولی مال منه. آره شکسته ولی مال خود خود خودمه. اونم همینطور

تعلق خاطری انسان ها را متعلق به یکدیگر می کند. وابستگی ای که از آن فرار می کردید ناگهان دلنشین ترین طعم دنیاست. چرا این وابستگی شیرین را جشن نگیریم؟

اگر هنوز طرح ایده آل خود را پیدا نکرده اید

نگران نباشید. دنیای ماگ های دوتایی ترمه گرافیک هنوز تمام نشده. می توانید در اینجا همه ماگ های دونفره و حتی ست های دونفره دیگر ترمه گرافیک اعم از تی شرت، قاب و… را پیدا کنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *