هدیه روز دختر چه بخریم؟ پیشنهادهای ترمه گرافیک برای کادو روز دختر

29
زمان خواندن: ۳ دقیقه

همان‌طورکه می‌دانیدروز دختر نزدیک است و خوشبختانه ایده پردازی در خرید هدیه برای دخترها به‌هیچ‌عنوان کار سختی نیست. همه می‌دانند که دخترها بیشتر از همه چه چیزهایی را دوست دارند و از آن مهم‌تر بازار کاملاً در اختیار آن‌هاست. اما همین تنوع اجناس و طرح‌هاست که خرید هدیه برای روز دختر را به چالش تبدیل می‌کند. از طرفی دیگر تنوع سلیقه دخترانه نیز یکی از دشواری‌های دیگر کار است. برای خرید هدیه روز دختر قبل از هر چیز باید بدانید که با چه شخصیتی طرف هستید؟ ما برای هر شخصیت پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

خرید کادوهای پوشیدنی روز دختر

خرید لباس برای دخترها یکی از آن کارهای سخت است. خیلی از دخترها معتقدند که باید خودشان لباسی را انتخاب کنند به‌سادگی تن به پوشیدن سلیقه دیگری نمی‌دهند. از این هم که بگذریم انتخاب کردن لباس با سایز مناسب یکی از آن حرکت‌های خطرناک است.

بااین‌وجود اگر هنوز می‌خواهید از دسته لباس و پوشاک برای خرید هدیه روز دختر انتخاب کنید ما دو پیشنهاد برای شما داریم. خرید شال، کیف و یا تیشرت.

هدیه روز دختر؛ شال و یا کیف بخرید

اگر در تشخیص و انتخاب سایز دو دل هستید؛ خرید شال و انواع کیف برای روز دختر بهترین گزینه ست. شال و کیف مورداستفاده تمامی دخترهاست و با اینکه در سایزهای متنوعی ارائه می‌شوند ممکن نیست گشاد باشند یا برعکس احساسات کسی را جریحه‌دار کنند!

برای خرید شال و کیف می‌توانید به نیازهای فرد موردنظر توجه کنید. چه سایز کیفی برای او بهتر است یا چه طرح شالی برای او می‌تواند زیباتر باشد.

شما در ترمه گرافیک می‌توانید به دنبال انواع طرح‌های شال و کیف بگردید. در این بین از نگاه کردن به انواع مدل کیف پول غافل نشوید. شاید کیف پول بیشتر از هر کیفی برای او کاربرد داشته باشد

پیشنهاد هدیه روز دختر

خرید تی‌شرت با طرح دلخواه

شاید اغلب دخترها هر لباسی را نپوشند ولی لباسی که برای خودشان طراحی‌شده باشند را دوست خواهند داشت. این طرح می‌تواند طرح یکی از سریال‌های موردعلاقه‌شان باشد یا طرح شغل و حرفه‌شان و یا یک تایپوگرافی از شعر موردعلاقه و یا تکیه‌کلام روزمره‌شان. این هدیه‌های خاص به‌سادگی می‌تواند توجهشان را جلب کند تا جایی که حتی با سخت‌ترین سلیقه در انتخاب لباس، این هدیه را به شکلی متفاوت دوست خواهند داشت. خوشبختانه در خرید تی‌شرت آن‌قدرها نیازی به حدس دقیق سایز و پرو نیست و شما می‌توانید با استرس کمتری دختر موردنظر را در روز دختر غافلگیر کنید.

بااین‌وجود حتی اگر به دنبال چاپ طرح موردنظر روی تی‌شرت نیستید ما می‌توانیم به شما محصولات دیگری ازجمله، دفتر، ماگ، پیکسل، موس پد، قاب و … را پیشنهاد دهیم. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید دختری را با هدیه‌ای که درست برای خود او طراحی‌شده، خوشحال کنید.

هدیه روز دختر به جای کتاب، دفتر بخرید

کافی است دختری به نوشتن یا طراحی علاقه‌مند باشد. دفتر و لوازم‌التحریر به یکی از اجناس محبوب او تبدیل خواهد شد. خوشبختانه با تنوع محصولات این روزها هرکسی بالاخره طرح محبوب خودش را پیدا خواهد کرد.

اگر با دختری با این مشخصه طرف هستید، کارتان خیلی ساده‌تر خواهد بود. خرید کتاب همیشه یکی از گزینه‌های راحت است ولی اگر آن کتاب را خوانده باشد چه؟برای او کتابی بخرید که هنوز نوشته‌نشده است.

می‌توانید با یک نشان کتاب این هدیه را برای او کامل کنید.

در روز سوم تیر ماه مصادف با روز دختر می‌توانید با کد تخفیف Soorati تا ۲۷ درصد برای تمامی محصولات تخفیف بگیرید. نگران کرونا و ابتلا به آن نیز نباشید. خرید اینترنتی یکی از امن‎‌ترین شکل‌های خرید در این ایام است.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *