کیف پول شما نشانه‌‌ی شخصیت شماست

27
کیف پول زنانه
زمان خواندن: ۳ دقیقه

وقتی صحبت از انتخاب کیف پول می‌شود، خیلی از مردم اهمیتی که این وسیله روی تیپ و ظاهرشان دارد را دست کم می‌گیرند. و آن را صرفا وسیله‌ای کار راه‌انداز می‌دانند. در نتیجه افراد بسیاری را می‌بینیم که کیف پولی را استفاده می کنند که ذره‌ای مناسب آ‌‌‌ن‌ها نیست. با توجه به چند نکته، می‌توانیم عمکرد بهتری در انتخاب یک کیف پول زنانه یا مردانه داشته باشیم. شاید دیگر شاهد کیف پول‌های بی‌استفاده‌ای که گوشه‌ی کشو خاک می‌خورند نباشیم.

چگونه بهترین کیف پول زنانه و مردانه را انتخاب کنیم؟

زیبایی در سادگیست

این داستان در مورد کیف پول هم درست است. یک کیف پول تروتمیز و ساده، می‌تواند کامل کننده هر تیپ و استایلی باشد. رسمی، خودمانی، ورزشی. در واقع با هر لباسی که در کمد دارید، قابل استفاده است.

سایز مناسب را انتخاب کنید

قطعا همه‌ی ما مردانی را دیده‌ایم که تلاش می‌کنند کیف پول بزرگ و پر از وسیله خود را به سختی در جیب شلوارشان جا دهند. حتی اگر شانس بیاورند و موفق شوند، منظره جیب  برجسته‌ای که به جا میگذارند، اصلا قشنگ نیست. یا زن‌هایی که کیف پول زنانه ای را انتخاب کرده‌اند که در اغلب کیف‌های دستی‌شان به زحمت جا می‌‌شود.
چگونه سایز مناسب کیف را انتخاب کنیم؟ کافی است قبل خرید کیف پول جدید، همه وسایل کیف پول خود را روی یک میز بچینید. حالا سعی کنید هر رسید، کارت ویزیت، کارت‌های اعتباری منقضی و هر وسیله‌ای که مرتب از آن استفاده نمی کنید، کنار بگذارید. حالا که می دانید چقدر وسیله دارید، سایز مناسب تری را انتخاب خواهید کرد.

محدود به یک جنس نشوید

نوع دوخت و رنگ کیف تنها چیزی نیست که باید به آن توجه کنید. برای خرید کیف، شما گزینه‌هایی بیشتر از کیف پول چرم هم دارید. می‌توانید تجربه‌ی داشتن کیف پول نمدی ، پارچه‌ای، پلی استری و حتی حصیری و کاموایی هم داشته باشید. البته هر کدام معایب و مزایای خودش را دارد. پس باید کمی جست‌وجو کنید تا مناسب‌ترین آن ها  را  پیدا کنید.

سرمایه‌گذاری بلند مدت

چه‌قدر می‌خواهید هزینه کنید؟ پاسخ به این سوال، می‌تواند راهنمایی بزرگی به شما کند. بازه‌ی قیمتی کیف پول طیف طولانی‌ای دارد. اما خب اغلب اوقات هرچقدر پول دهید همان‌قدر آش می خورید! اگر از بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید کمی فراتر هم رفتید ضرر نمی کنید. یک کیف چرم با کیفیت، سالها برایتان عمر خواهد کرد.

رنگ، رنگ، هفتاد رنگ

چه رنگی؟ برای پاسخ به این سوال، باید فکر کنید که بیشتر در چه جاهایی قرار است از کیف خود استفاده کنید. شغل شما می‌تواند جواب این سوال باشد. برای مثال، اگر شما در بانک کار می‌کنید، بهتر است از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید. اما اگر مربی مهد‌کودک هستید، می‌توانید رنگ‌ها و طرح های شادتر را هم در نظر بگیرید.

کیف پول زنانه یا مردانه؟

کیف پول‌‌ها هم مثل اغلب وسایل زنانه و مردانه دارند. کیف پول زنانه معمولا بزرگ‌تر است. از تنوع رنگی و طرحی بیشتری برخورد است و جنس‌های متنوع‌تری دارد. کیف پول مردانه معمولا کوچک‌تر است و حجم کمتری را اشغال می‌کند. موقع انتخاب کیف پول سعی کنید هم کیف پول های زنانه را نگاه کنید هم مردانه. ممکن است شما زن باشید اما یک کیف کوچک چرم افقی بهترین گزینه برای شما باشد. 

برویم سر اصل مطلب

کیف پول زنانه

رنگ و طرح و جنس همه یک طرف، کاربردی بودن کیف طرفی دیگر. اگر همیشه باید وسایل زیادی  همراهتان باشد؛ کارت‌های اعتباری، صورت‌حساب‌ها و… سراغ کیف‌هایی با جاهای مجزای زیاد بروید. گذاشتن چند کارت در یک محل، منظره نامرتبی به کیف شما می‌دهد. همچنین  پیدا کردن کارت‌ها را برایتان سخت می‌کند.
کیف‌هایی در بازار هستند که جاهای مجزایی برای سیم‌کارت و کارت حافظه دارند. اگر این دو وسیله را همراه خود نیاز دارید، این کیف‌ها را در نظر بگیرید.
ممکن است شما موظف باشید هر روز کارت شناسایی خود را به مسئول پارکینگ محل کارتان نشان دهید.
کیف پول‌هایی هستند که می‌توانید کارت خود را زیر قسمتی طلقی درون کیف بگذارید. حالا تنها با باز کردن کیف، کارتتان قابل دیدن خواهد بود و نیازی به جابه‌جایی همیشگی نیست.

نکته‌ی نهایی این است که از آن‌جایی که بخشی از کیف پول‌ها وارداتی هستند ممکن است با سایز اسکناس‌های ایرانی مطابق نباشند. هنگام خرید کیف پول حتما یک اسکناس بزرگ را داخل آن بگذارید و دربیاوردید. تا از راحتی گذاشتن و برداشتن اسکناس در آن مطمئن شوید.

وقتی که صرف انتخاب کیف پول می‌کنید، بیهوده نخواهد بود. همان‌طور که کیف پول، کارت شناسایی شما را حمل می‌کند، ممکن است در موقعیت‌هایی کارت شناسایی شخصیت شما نیز باشد.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *