ماگ حرارتی چیست؟

34
زمان خواندن: ۲ دقیقه

ماگ جادویی یا ماگ حرارتی یکی از جذاب ترین انواع ماگ است اما چه طور؟ این ماگ پس از ریختن نوشیدنی های گرم تغییر رنگ داده و تازه طرح و رنگ خود را به شما نشان می دهد. شاید ماگ جادویی تا حدی به اندازه گرفتن شعله زیر نوشته هایی که با آبلیمو نوشته شده جذاب به نظر برسد. چون این ماگ در دمای اتاق رنگ مشکی ساده داشته و به محض اینکه مایع داغی در آن بریزید تا جایی که مایع ریخته شده طرح لیوان مشخص است.

ماگ جادویی از نوع ماگ سرامیکی است که سطح خارجی آن به جوهری اکسیده و مخصوص آغشته شده و این قابلیت جذاب را فراهم میکند و به همین خاطر به ماگ جادویی مشهورند. اما مزایایی این ماگ چیست؟

مزایای ماگ جادویی

ماگ جادویی برای نوشیدن انواع مایعات گرم بهترین گزینه است. اما چرا؟

  • شما می توانید سرد شدن را بر حسب شفافیت طرح روی ماگ تشخیص بدهید
  • شما می توانید به نحو دقیقی از میزان مایع درون لیوان اطمینان حاصل کنید
  • این ماگ جذاب می تواند کودکان را به نوشیدن مایعات گرم مفیدی مانند شیر گرم تشویق کند
  • با توجه به رنگ مشکی این ماگ در دمای اتاق شما می توانید انواع و اقسام ماگ های مختلف در یک رنگ را به سادگی با هم ست کنید و در عین تنوع ست باشید.

ماگ حرارتی با هر طرح دلخواه که دوست دارید!

شما می توانید انواع طرح های ماگ حرارتی اعم از ماگ حرارتی دخترانه ، ماگ حرارتی عاشقانه ، ماگ حرارتی فانتزی ، ماگ حرارتی پسرانه و… را در ترمه گرافیک مشاهده کنید. در ادامه چند نمونه از این طرح ها را با هم مرور خواهیم کرد:

ماگ حرارتی دخترانه

دخترها طیف گسترده ای از سلیقه را شامل می شوند. به همین خاطر پیدا کردن طرحی که مطابق با سلیقه آن هاست نباید چندان کار سختی باشد. شما می توانید این طرح را به عنوان یک گزینه مناسب ماگ حرارتی دخترانه انتخاب کنید.

ماگ حرارتی فانتزی

اگر روحیه شاد و پرهیجانی دارید پس به احتمال بالا طرح های فانتزی شما را به خود جذب خواهد کرد. شما می توانید در ترمه گرافیک انواع طرح های فانتزی و یا ماگ حرارتی فانتزی را برای انتخاب پیدا کنید. این ماگ ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شده و می توانند سلیقه انواع گروه های سنی را راضی کنند.

ماگ حرارتی پسرانه

خرید برای پسرها یا خرید طرح های پسرانه یکی از سخت ترین کارهای ممکن است. برای همین باید به علایق آن ها توجه کنید. پسر مورد نظر چه فیلمی یا شخصیتی را دوست دارد. مثلا برای یک پسر پرسپولیسی خرید ماگ حرارتی پرسپولیس بهترین انتخاب خرید ماگ حرارتی پسرانه است. شخصیت های محبوب فیلم هم انتخاب هایی به شما می دهند که نباید از قلم بیندازید.

ماگ حرارتی عاشقانه یا لیوان حرارتی عاشقانه

اگر دوست دارید تا به عنوان هدیه ولنتاین و یا روز تولد به کسی که دوستش دارید چیزی هدیه کنید می توانید ماگ را هم به آن اضافه کنید. ماگ حرارتی عاشقانه یک گزینه جذاب برای شما خواهد بود. لیوان حرارتی عاشقانه به طور قطع علاقه شما را به او ابراز خواهد کرد.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “ماگ حرارتی چیست؟

  1. · 1402-04-27 در 20:12

    مطالب مفیدی بود فهمیدم چیه اما چاپ روی ماگ جادویی چجوری انجام میشه؟