برای خرید استیکر لپ تاپ طرح دلخواه به چه نکاتی توجه کنیم؟

63
زمان خواندن: ۴ دقیقه

استیکر لپ تاپ طرح دلخواه یکی از گزینه های جذاب برای تنوع بخشی به مهم ترین لوازم دیجیتال شخصی یعنی لپ تاپ است. شما می توانید با سفارش استیکر لپ تاپ مطابق طرحی که دوست دارید؛ لپ تاپ چند ساله خودتان را شخصی سازی کنید. هرچند که برای سفارش اسکین لپ تاپ طرح دلخواه باید به نکات مهمی توجه کنید که در ادامه با شما در میان خواهیم گذاشت.

استیکر لپ تاپ طرح دلخواه ؛ یک انتخاب هیجان انگیز!

تنوع یکی از کلید واژه های مهمی است که می تواند حداقل برای چند روز حال و هوای ما را بهتر کند. اگر این تنوع هر روز جلوی چشم شما باشد و یا نکته تغییر کرده را واقعا دوست داشته باشید می تواند برای حتی چند ماه شما را خوشحال نگه دارد.

متاسفانه افزایش قیمت همه چیز این اجازه را نمی دهد که در تمامی بخش های زندگی خود تنوع به خرج بدهیم. مثلا نمی توانیم هر ماه دیوارهای خانه مان را رنگ کنیم یا گوشی و لپ تاپمان را عوض کنیم. ولی چیزهای کوچکی مثل قاب گوشی یا اسکین لپ تاپ مواردی هستند که به سادگی می توانیم تغییر دهیم و شاهد یک تنوع لذت بخش باشیم.

از طرف دیگر شخصی سازی یکی از موارد لذت بخشی است که می تواند برای عده بسیاری هیجان انگیز هم باشد. اینکه محیط کار، اتاق خواب، لباس و یا هر چیزی که مربوط به ماست را شخصی سازی کنیم هم می تواند یکی از جذابیت های گرانقیمت باشد که البته با هزینه های کوچک به سادگی قابل اعمال است. به عنوان مثال اضافه کردن پیکسل به لباس و یا کشیدن نقاشی و آویزان کردن آن از دیوار اتاق و یا اسکین لپ تاپ طرح دلخواه یکی از موارد شخصی سازی های ارزان قیمت اند.

اینجاست که استیکر لپ تاپ طرح دلخواه به عنوان هم یک وسیله تنوع بخش و هم شخصی ساز! خودش را نمایش می دهد.

سفارش استیکر لپ تاپ از ترمه گرافیک
سفارش استیکر لپ تاپ از ترمه گرافیک

لپ تاپ شما چند ساله است؟

طبق آمار یکی از اولین بخش های آسیب پذیر لپ تاپ بدنه آن است. در واقع یک خط ساده که چیزی نیست! تنها کافی است یک خط کش فلزی در کنار لپ تاپ در کیف شما باشد یا میزی که لپ تاپ را رویش می گذارید چندان میز سالمی نباشد. به همین سادگی لپ تاپ شما خش دار شد. گاهی اوقات اصلا نمیفهمیم که این خش نتیجه چه اتفاقی است. اسکین لپ تاپ در این مرحله از دو جهت کاربردی است. یکی محافظت از لپ تاپ شما دربرابر خط و خش های بعدی و دیگری پوشاندن خط و خش های قبلی لپ تاپ شما.

از طرفی دیگر بد نیست که حالا یک لباس نو بر تن لپ تاپ چند ساله مان کنیم. اما اگر این لباس را خودتان دوخته باشید چه؟ ارزشش صد چندان خواهد بود!

نکات مهم برای خرید استیکر لپ تاپ طرف دلخواه

نکات مهمی است که حتما باید قبل از سفارش استیکر لپ تاپ به آن ها دقت کنید. شاید در نگاه اول این نکات بی اهمیت به نظر برسند اما فراموش نکنید که هر بهترینی از یک سری اجزای بهتر تشکیل شده است:

کیفیت اسکین: چه اسکین لپ تاپ طرح دلخواه و چه اسکین لپ تاپ طرح آماده، باید کیفیت مناسبی داشته باشد. به سادگی خراب نشود و از کیفیت چسب و صفحه رویی آن باید مطمئن باشید. چسب این استیکرها نباید به سادگی کنده شده و از طرفی نباید اثری بر روی پشت لپ تاپ شما به جا بگذارند. شما باید لپ تاپ خود را در برابر خط و خش محافظت کنید پس از طرفی باید اسکین لپ تاپ خود دربرابر خط و خش مقاوم باشد و از طرفی دیگر به لپ تاپ شما خط و خشی تازه اضافه نکند.

کیفیت چاپ: شما باید بتوانید به سادگی با یک دستمال نم دار گرد و خاک را از روی اسکین پاک کنید. علاوه بر این باید از بابت اینکه رنگ اسکین لپ تاپی که انتخاب کردید در آفتاب نمی پرد هم خاطر جمع باشید. موضوع مهم تر اینکه باید رنگ هایی که در طرح شما وجود دارد همان رنگ هایی باشند که روی اسکین مشاهده خواهید کرد. پس کیفیت چاپ مهم است!

کیفیت عکس: عکس یا طرحی که برای چاپ و سفارش استیکر لپ تاپ ارائه می کنید باید کیفیت بالایی داشته باشد تا در عمل نیز جذاب پیاده شود. چاپ عکس های بی کیفیت قطعا بی کیفیت خواهد بود و بسیاری از ارائه کنندگاه خدمات نیز آن ها را نمی پذیرند.

طرح: مطمئن باشید که طرح انتخاب شده همان طرحی است که حداقل برای چند ماه دوست دارید ببینیدش. برای همین از انتخاب عکس هایی با مود لحظه ای یا سریالی که فردا فراموش می کنید دیدید خودداری کنید. مگر اینکه مشکلی ندارید آن را همیشه ببینید و به آن عنوان شناخته شوید.

یک نکته مهم: اسکین لپ تاپ بیشتر از آن که در معرض دید خودتان باشد در معرض دید روبه رویی شماست. درست مثل تی شرت. فرد رو به روی شماست که بیشتر آن را میبیند پس حتما از تصاویری استفاده کنید که بدتان نمی آید با آن شناخته شوید. علاوه بر این از رنگ های جیغی که حواس روبرویی تان را پرت می کند نیز دوری کنید. مگر اینکه دوست دارید رو به رویی تان را اذیت کنید!

سفارش اسکین لپ تاپ طرح دلخواه
سفارش اسکین لپ تاپ طرح دلخواه

سفارش استیکر لپ تاپ ترمه گرافیک

ترمه گرافیک می داند که چه طور طرح دلخواه شما را به عنوان یک اسکین لپ تاپ به درب خانه تان ارسال کند! در ترمه گرافیک شما می توانید علاوه بر خرید استیکر لپ تاپ طرح دلخواه، پیکسل، تیشرت، قاب، قاب موبایل و… را با طرح دلخواه سفارش دهید. علاوه بر این سایت ترمه گرافیک افتخار می کند که میزبان هزاران طرح از چندین هنرمند است. شما می توانید علاوه بر طرح های انحصاری ترمه گرافیک از میان طرح هنرمندان انتخاب کنید و به نوعی از هنرشان حمایت کنید!

اگر هنوز نمی دانید که طرح دلخواه شما برای چاپ استیکر لپ تاپ چیست سری به برچسب های لپ تاپ سایت ترمه گرافیک بزنید. به احتمال بالا طرح مورد علاقه تان را پیدا خواهید کرد!

مشخصات اسکین لپ تاپ ترمه گرافیک

ابعاد:

  • تا لپتاپ ۱۴ اینچی: ۲۵*۳۵ سانتی متر
  • تا لپتاپ ۱۵.۶ اینچی: ۳۸*۲۶ سانتی متر
  • تا لپتاپ ۱۷ اینچی: ۴۳*۳۰ سانتی متر

جنس: استیکر شیری (وینیل)

سایر:

  • رنگ ثابت و ماندگار
  • با قابلیت تمیز کردن
  • قابل استفاده به عنوان محافظ
  • جلوگیری از خط و خش افتادن بر روی لپتاپ

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *