بهترین کادو لاکچری ولنتاین در سال 1401

16
زمان خواندن: ۴ دقیقه

ولنتاین ایرانی هر سال در تاریخ ۱۴ فوریه و ۲۵ بهمن ماه در سرتاسر جهان به عنوان روز عشاق جشن گرفته می شود، روزی که در آن زوج ها، به خصوص زوج های جوان، علاقه خود به یکدیگر را با رد و بدل کردن کادوها و هدایای گوناگون اثبات می کنند. اما همیشه با نزدیک شدن به این زمان این سوال پیش می آید که بهترین کادو برای این مراسم چیست؟ این سوال را به شکل های گوناگون می توان پاسخ داد و بخش مهمی که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد، این است که چه مقدار می خواهید هزینه کنید؟

اگر از آشنایی شما با همراه زندگیتان مدت زیادی نمی گذرد و قصد دارید عشقتان را به او بیش از پیش اثبات کنید، احتمالاً در جستجوی یک کادوی لاکچری و جذاب هستید و کفه ترازوی هزینه به سمت قیمت های بالاتر از یک میلیون تومان سنگینی می کند. در این مطلب تلاش می کنیم به طور خلاصه، مختصر و مفید بهترین هدایا و کادوها در این محدوده قیمت را به شما معرفی کنیم.

آیا هدیه لاکچری ولنتاین برای دخترها و پسرها تفاوت دارد؟

وقتی می پرسید که بهترین کادو ولنتاین برای همسرم چیست، جواب تا حد زیادی به سلیقه طرف مقابل بستگی پیدا می کند. برای مثال آقایان از انواع ساعت، کمربند، تزئینات چرمی و کیف پول استقبال می کنند که طبیعتاً انواع مردانه و زنانه دارد. در طرف دیگر، خانم ها به لوازم آرایشی، زیورآلات و پوشاک علاقه نشان می دهند که باز هم ارتباط مستقیم با جنسیت پیدا می کنند. در عین حال هدایایی هم وجود دارند که به طور عمومی برای این رویداد مقبول و محبوب هستند، مانند گوشی همراه. پس باید در هنگام تهیه کردن کادوی ایده آل توجه ویژه ای هم به این موضوع داشته باشید که مخاطب خاص شما چه علایق و نیازهایی دارد و بر اساس آن اقدام کنید. به خصوص چون می خواهید یک کادوی لاکچری تهیه کنید، بهتر است به اندازه کافی دقت و مطالعه کنید تا سرمایه خودتان را دور نریزید!

در ادامه به مهمترین کادوهای لاکچری می پردازیم که پیشنهاد ما به شما برای این رویداد هستند.

پیشنهادات ما برای کادوهای لاکچری

دقت داشته باشید که این پیشنهادات گرچه به خودی خود جذاب، دلربا و هیجان انگیز هستند، اما بد نیست آنها را با یک دسته گل (ترجیحاً رز قرمز)، شکلات و بادکنک قلب که همگی نمادهای کلاسیک ولنتاین هستند همراه کنید. هزینه این هدایا در مقایسه با کادوی اصلی شما چندان بالا نیست، اما به طرف مقابل نشان می دهد که برای این مناسبت برنامه ریزی و دقت کافی داشته اید و اهمیت دادن شما را به اثبات می رساند. این نکته هم حائز اهمیت است که هدایایی که اینجا مطرح می کنیم گرچه به نسبت میانگین هزینه های جاری گران قیمت هستند، اما همیشه می توانید بیشتر هم از جیبتان مایه بگذارید. هرچه باشد، چه کسی از کادو گرفتن یک خودرو یا ملک بدش می آید؟

با ما همراه باشید تا ۴ مورد از جذاب ترین هدیه های این روز را بررسی کنیم.

۱. ساعت

وقتی در خصوص ساعت صحبت می کنیم، منظورمان یک محصول نفیس و زیباست که با علاقه طرف مقابل هم همخوانی داشته باشد. بعضی از افراد بند چرمی دوست دارند، در حالی که بسیاری دیگر، به خصوص خانم ها، بندهای طریق از جنس طلا یا نقره را می پسندند. گاهی مارک و اصل بودن یا نبودن هدیه هم می تواند اثر قابل توجهی داشته باشد، پس اگر مخاطب خاصتان به برند اهمیت می دهد به این ترتیب می توانید یک غافلگیری به یاد ماندنی را رقم بزنید.

۲. تلفن همراه

یکی از پرکاربردترین محصولات در زندگی انسانی مدرن تلفن های همراه هستند. از مدل های میان رده سامسونگ با ظاهر جذاب و جزئیات فنی کاربردی تا آیفون های گران قیمت همگی گزینه های بسیار ایده آلی برای هدیه دادن در این روز هستند. خانم ها بیشتر به گوشی های سبک و ظریف علاقه دارند و آقایان به مدل های بزرگتر و سنگین تر، پس اگر به سراغ یک مدل شناخته شده و معروف نمی روید حتماً به این نکته دقت داشته باشید.

۳. پوشاک

کمربند چرم، کراوات ابریشمی و پیراهن نفیس برای آقایان و کفش اصل، کیف گران قیمت و شال ابریشمی برای خانم ها بهترین مثال پوشاک لاکچری هستند. گزینه هایی مانند کت و مانتو هم می توانید در نظر داشته باشید، البته به شرط آن که سایز طرف مقابل را دقیق بدانید. نکته مهم این است که سلیقه فرد را در نظر بگیرید و هدیه ای متناسب با آن تهیه کنید.

۴. زیورآلات

دستبند، آویز، انگشتر و… همگی هدایای فوق العاده جذاب و دلربایی هستند که بسته به سلیقه مخاطب خاصتان و علاقه ای که به انواع زیورآلات دارد می توانید آنها را برای ولنتاین تهیه کنید. برتری اصلی این کادو بر گزینه های دیگر این است که به خاطر تنوع فراوان در بازار، می توانید مدل ها و طرح هایی را پیدا کنید که کادوی شما را تا حد امکان منحصر به فرد کنند. آویزی با حرف اول اسم طرف مقابل، دستبندی با طرح مورد علاقه او و… مثال های بدیهی از این برتری هستند که می توانند خاطره انگیزی این مناسبت را چند برابر کنند.

جمع بندی

در این مطلب تلاش کردیم به صرفه ترین و بهترین کادوهای ولنتاین را برای شما نام ببریم و نکاتی در خصوص نحوه خرید آنها مطرح کردیم. شکی نیست که گزینه های متعدد دیگری نیز در اختیار شماست و بسته به سلیقه طرف مقابل می توانید به سراغ هدایای به مراتب شخصی تری هم بروید. یا اینکه می توانید بیشتر خرج کنید و هدیه ای فوق لاکچری بخرید. در نهایت تصمیم با شما خواهد بود و امیدواریم این مطلب توانسته باشید در این تصمیم گیری به شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *