کتابی که هنوز نوشته نشده؛ خرید دفتر به جای کتاب برای هدیه

30
زمان خواندن: ۲ دقیقه

خرید دفتر یکی از خریدهای هیجان انگیز اول مهر هر سال دانش آموزان و دانشجویان است تا جایی که حتی افرادی که سال ها از دوران تحصیلشان گذشته هم به خرید دفتر و سایر لوازم التحریر علاقمندند. خرید دفتر می تواند خیلی جذاب باشد. مخصوصا اگر در فکر خرید کتاب برای دوستانتان هستید و نگرانید که آن کتاب را از قبل خوانده باشند می توانید برای آن ها کتابی بخرید که هنوز نوشته نشده است! یعنی دفتر.

خرید دفتر ترمه گرافیک؛ یک هدیه فراموش نشدنی

دفترهای ترمه گرافیک در انواع طرح و جنس برای سلیقه های مختلف موجود است. شما می توانید از میان انواع جلد و همچنین انواع کاغذ بهترین و مناسب ترینشان را انتخاب کنید.

دفتر خط دار

دفتر خط دار با جلد ام دی اف سه میلی متری یکی از زیباترین ها و محکم ترین هاست. شما بی نهایت انتخاب از یان دفترهای مختلف در سه سایز مختلف دارید و می توانید زیباترینی که دوست دارید را خریداری کنید. دفتر خط دار ارغوان ۱۰۰ برگ است و برگه های سفیدی دارد. این دفترها برای هدیه می تواند یکی از خاطره انگیزترین ها باشد زیرا خرید دفتر ارغوان با طرح دلخواه نیز امکان پذیر است. شما می توانید تصویری که خودتان برای دوستتان طراحی کرده اید و یا حتی عکس او را روی این دفتر چاپ کنید. این دفترها می توانند انگیزه مناسبی برای مشق نوشتن کودکان در این زمان باشند.

خرید دفتر کتیبه

دفتر کتیبه جلد مخمل پارچه ای دارد و لمس آن حس خوبی به شما خواهد داد. این دفتر در ۱۰۰ برگ سفید با سه سایز جیبی، نیم رقعی و وزیری موجود است و از دفترچه یادداشت تا دفتر عادی شما را پوشش خواهد داد. برای خرید دفتر کتیبه شما به اندازه ۲۰ طرح متفاوت حق انتخاب دارید.

خرید دفتر چرم

این دفتر طرح ها و شکلی مشابه دفتر کتیبه دارد با این تفاوت که جنس جلد آن چرمی است. اگر از خراب شدن پارچه دفترهای کتیبه می ترسید بهترین انتخاب برای شما خرید دفتر چرمی است. این دفتر نیز صد برگ بوده و سه سایز متفاوت دارد.

خرید دفتر نخل

ما بی تو خسته ایم! تو بی ما چگونه ای؟ اگر از این دست ابیات و جملات را دوست دارید ولی دوست ندارید تا طرح آن توی چشم بزند، دفترهای نخل در دو رنگ قهوه ای سوخته و بنفش را ببینید. این دفترها برخلاف سایر دفترهای خط دار ترمه گرافیک برگ کرم رنگ داشته و برای یادداشت های شما گزینه مناسبی هستند. جلد دفتر نخل نیز چرمی است و صد برگ دارد.

دفتر طراحی ترمه گرافیک

خرید دفتر طراحی
خرید دفتر طراحی

دفترهای طراحی ترمه گرافیک در سه سایز متفاوت برای افرادی که دوست دارند طراحی کنند و یا صرفا از دفترهای بدون خط بیشتر استقبال می کنند گزینه مناسبی است. این دفترها کاغذ کرافت ( ۱۰۵ گرم) داشته و ۷۰ برگ دارند و به عنوان یک دفتر نقاشی حرفه ای به خوبی نیازهای شما را بر طرف می کنند.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *