خرید وسایل یونیکورن ؛ پیشنهاد ترمه گرافیکی برای خرید محصولات با طرح تک شاخ

30
زمان خواندن: ۳ دقیقه

در سال‌های اخیر خرید وسایل یونیکورن یا لوازمی که طرح تک شاخ دارند موردتوجه افراد بسیاری قرار گرفته است. این محصولات مخصوصاً در میان دختران جوان و نوجوان محبوبیت بیشتری دارد. طرح‌های یونیکورن اغلب به طرح‌هایی گفته می‌شود که از ترکیب رنگ‌های روشن و خاصی مانند آبی روشن، سبز روشن، صورتی ملایم, گلبهی، خاکستری روشن و… به وجود آمده‌اند و عکس محوری آن یک اسب تک شاخ است که اغلب به شکلی فانتزی و کارتونی تصویر شده‌اند. در اینجا می‌توانید با چند نمونه از طرح‌ها و محصولات ترمه گرافیک با طرح تک شاخ آشنا شوید.

خرید وسایل یونیکورن مطابق با سلیقه شما

اتاقتان را رنگی کنید؛ خرید تابلو یونیکورن

ایده‌های بسیار زیادی برای زیباتر کردن یک اتاق وجود دارد. مخصوصاً دیوارهای اتاق زمانی که تغییر کنند شکل و شمایل اتاق را به‌کلی تغییر خواهند داد. باورکردنی نیست که یک رنگ دیگر بر دیوار یک اتاق تا چه حد می‌تواند شکل آن را تغییر دهد. تابلوها نیز بر دیوارهای یک اتاق یا خانه تأثیری مشابه با رنگ دارند. آن‌ها دیوارهای شما را زیباتر می‌کنند و فضای خانه را به سمت‌وسوی دلخواه می‌برند. روحیه خانه شما را تا حد زیادی طرح تابلوتان تعیین خواهد کرد. اگر می‌خواهید تا اتاق سرزنده، شاد و رنگی داشته باشید طرح‌های یونیکورن را برای تابلو از یاد نبرید. آن‌ها می‌توانند رنگ تازه‌ای به زندگی شما ببخشند.

تابلوی معرفی شما؛ خرید تی‌شرت یونیکورن

این روزها تی‌شرت‌ها به‌جای طرح‌های ساده و یا قدیمی و تکراری، بیشتر شبیه به یک تابلوی معرفی ذوق و علاقه انسان‌ها شده‌اند. اغلب افراد طرح‌های موردعلاقه‌شان که از حیوان موردعلاقه‌شان گرفته تا سریال موردعلاقه‌شان را روی تی‌شرت چاپ می‌کنند و یا آماده خریداری می‌کنند. خوشبختانه تنوع اجناس، طرح‌ها و رنگ‌ها به شما این اجازه را می‌دهد تا خلاق باشید و دقیقاً مطابق باسلیقه‌تان عمل کنید و تی‌شرتی خریداری کنید که بیشتر از همه باذوق و سلیقه‌تان جور است.

اگر به خرید وسایل یونیکورن علاقه‌مندید به‌هیچ‌عنوان نباید تی‌شرت‌هایی با این طرح را از دست بدهید.

ذوق شیرین نوشتن؛ خرید دفتر یونیکورن

برای افرادی که به یک ذوق و انگیزه برای نوشتن نیاز دارند، هیچ‌چیز انرژی‌بخش‌تر از یک دفتر زیبا و جذاب نیست. چه نوشتن جزوه باشد و چه شروع یک داستان جذاب؛ شما با دفترهای خوش‌رنگ و لعاب سر ذوق خواهید آمد. دفترهای یونیکورن می‌توانند این جذابیت اولیه را برای شما داشته باشند و یا ایجاد کنند. از طرفی دیگر اگر مادری هستید که به دنبال ایجاد انگیزه درس خواندن و مشق نوشتن در کودکتان هستید خرید دفتر و به‌طورکلی لوازم‌التحریر فانتزی راه بسیار جذابی برای تشویق فرزندتان خواهد بود.

راحت بنوشید؛ خرید زیرلیوانی یونیکورن

لیوان خیس شما ممکن است چوب میزتان را خراب کنند. قطرات آب نقش بسته بر بدنه لیوان آب سرد رفته‌رفته به چوب میز شما آسیب می‌رسانند. استفاده از زیرلیوانی به این منظور اغلب در ایران مرسوم نیست ولی اگر میزی دارید که نمی‌خواهید به‌هیچ‌عنوان خراب شود بهترین کار استفاده از زیرلیوانی است. زیرلیوانی‌ها می‌توانند خیلی ساده یکپارچه یا بشقاب باشند و یا حتی از لیوانتان خوشگل‌تر باشد.

از فضای کار جدی فاصله بگیرید؛ خرید ماوس پد یونیکورن

اگر عادت به استفاده از ماوس داشته باشید حتماً می‌دانید که استفاده از ماوس بدون ماوس پد مناسب خیلی سخت‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کرده‌اید. مخصوصاً اگر در کارهای گرافیکی و بازی‌های رایانه‌ای اهمیت یک ماوس پد مناسب از خود ماوس کمتر نیست. اغلب طرح‌هایی که از ماوس پدها دیده‌ایم طرح‌هایی ساده با رنگ‌هایی تیره‌اند. ولی همه‌چیز مجبور نیست آن‌قدرها هم رسمی برگزار شود. شما می‌توانید به کار و بازی‌تان رنگ و لعابی زیبا ببخشید. درست مثل رنگی کردن دکمه‌های کیبورد، ماوس پد با رنگ‌های خاص و روشن به فعالیت شما شکل دیگری خواهد داد.

گوشی‌تان را نو کنید؛ خرید قاب موبایل یونیکورن

یک قاب جدید موبایل می‌توانید گوشی شما را به‌کلی زیرورو کند. مهم نیست که چه مدت است گوشی شما تغییر نکرده، عوض کردن قاب تنوعی دلپذیر برای شما به ارمغان خواهد آورد و علاوه بر این طول عمر گوشی شما بیشتر خواهد شد. انواع قاب‌ها و گاردهای گوشی با طرح‌های متنوع در بازار وجود دارند ولی بد نیست که برای شادتر کردن روحیه‌تان هم که شده رنگی‌تر عمل کنید. اگر یونیکورن دوست دارید خرید قاب موبایل یونیکورن می‌تواند پیشنهادی جذاب برای شما باشد. دست بجنبانید و گوشی خود را از نو زیبا کنید.

کلیدتان را گم نکنید؛ خرید جاسوئیچی یونیکورن

چند نکته در انتخاب جاسوئیچی اهمیت زیادی دارد. سبک بودن، مشخص بودن و اندازه متناسب. به‌این‌ترتیب شما کلیدهایتان را راحت‌تر از همیشه پیدا خواهید کرد. به این صفات زیبا بودن را هم اضافه کنید. جا سوییچی می‌تواند یکی از زیورآلات باشد. درست مثل گردنبند یا گوشواره، توجه شما به انتخاب یک جاسوئیچی زیبا می‌تواند بیانگر روحیه شما در انتخاب چیزهای ریز باشد.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *