محصولات طرح شرلوک که طرفداران را هیجان زده خواهد کرد!

28
زمان خواندن: ۳ دقیقه

محصولات طرح شرلوک با طرح های متنوع بر روی محصولاتی اعم از ماگ، قاب موبایل، زیرلیوانی، موس پد و… برای طرفداران این سریال هدیه ای هیجان انگیز خواهد بود. شما می توانید وسایل طرح شرلوک مانند ماگ طرح شرلوک یا قاب موبایل طرح شرلوک و تیشرت را مد نظر قرار دهید.

بیشتر بخوانید: خرید وسایل هری پاتر

کوتاه درباره سریال شرلوک؛ یک کاراگاه زیادی باهوش!

شرلوک بی بی سی با بازی بندیکت کامبربج خیلی سریع به یکی از سریال های محبوب و پرطرفدار شد. تقابل شرلوک و موریارتی هر طرفداری را هیجان زده می کرد و ترکیب اکشن و کارآگاهی، نفس بسیاری را در گلو حبس. در واقع شاید شما در هنگام دیدن سریال پا به پای شخصیت ها موفق به کشف جنایت نباشید؛ اما در لذت کشف جنایت از سوی شرلوک سهیم خواهید بود.

شخصیت های عجیب و کارشده این سریال به همراه بازی فوق العاده بازیگران علاقه به این سریال را بسیار ساده تر می کند. موسیقی جذاب نیز به کمک همه این ها آماده و یک سریال جذاب و به یادماندنی را برای مخاطب رقم میزند. تا جایی که هنوز بسیاری در انتظار سخت سیزن تازه ای از آن هستند. سریالی که شاید به متن داستان اصلی چندان وفادار نباشد ولی به تپش قلب مخاطب وفادارترین است!

محصولات طرح شرلوک

اگر در فکر هدیه برای دوست طرفدار شرلوک تان هستید و یا خودتان از جمله این طرفداران هستید؛ پس دست به کار شوید. شما می توانید انواع محصولات مانند ماگ، زیر لیوانی، دفتر، موس پد، قاب موبایل، جاسوییچی و… را با طرح شرلوک خریداری کنید و هدیه بدهید. وسایل طرح شرلوک در طرح های مختلف نیز موجود است و شما حتی می توانید جهت سفارش طرح دلخواه خود نیز اقدام کنید.

ماگ طرح شرلوک

ماگ طرح شرلوک ترمه گرافیک از جنس سرامیک یک هدیه مناسب برای هواداران این سریال است. این ماگ وزنی در حدود ۳۰۰ گرم داشته و چاپ آن بسیار با کیفیت است. در واقع ماگ طرح شرلوک با شست و شو خراب نمی شود. هر چند پیشنهاد می شود که برای جلوگیری از افت شفافیت رنگ ماگ را در ماشین ظرفشویی نشویید. با این وجود شما می توانید از این ماگ برای انواع نوشیدنی های سرد و گرم استفاده کنید و آن را حتی در ماکروفر قرار دهید.

زیر لیوانی طرح شرلوک نیز در همین طرح و سایر طرح ها موجود بوده و شما می توانید آن ها را با یکدیگر ست کنید.

محصولات طرح شرلوک ؛ ماگ طرح شرلوک
ماگ طرح شرلوک

قاب موبایل طرح شرلوک

قاب موبایل طرح شرلوک ترمه گرافیک می تواند سلیقه شما را جذب کند. البته قبل از آن باید مطمئن شوید که قاب مناسب گوشی شما موجود است. قاب های ترمه گرافیک در انواع سه بعدی، دو بعدی، دور مشکی، ژله ای و غیره می تواند شما را غافلگیر کند.

موس پد طرح شرلوک

با تعویض موس پد و انتخاب طرح هایی که دوستشان دارید می توانید به محیط کار خود رنگ تازه ای ببخشید. بسیاری از ما در روز مدت زمان طولانی ای را با کامپیوتر و لپ تاپ سر می کنیم. به این روش این اوقات شما یادآور چیزی خواهند بود که دوست دارید.

پیکسل طرح شرلوک

یک یا چند پیکسل قادر است لباس و کیف ساده شما را به یک لباس و کیف خاص تبدیل کند.

تیشرت طرح شرلوک

اگر از آن دسته افراد هستید که دوست دارید تا علاقه تان را با سایرین به اشتراک بگذارید پس تیشرت طرح شرلوک یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. این تیشرت ها در سایزهای متنوع و همچنین انواع زنانه و مردانه موجود و قابل سفارش است.

تابلو طرح شرلوک

یک یادگاری از موریارتی بر دیوار خانه شرلوک و حالا بر دیوار خانه شما!

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *