کیف دخترانه جذاب برای سلیقه‌های هنری!

29
زمان خواندن: ۴ دقیقه

حتما برای انتخاب کیف دخترانه به انتخاب های گسترده ای برخورده اید. این انتخاب ها در بیشتر موارد دارای سه متغیر متفاوت هستند. زیبایی، کیفیت و قیمت و در بسیاری از موارد همیشه یک جای کار می لنگد! کیف های دخترانه زیبا دارای کیفیت مناسب نیستند و اگر هم باشند قیمتشان بیش از حد زیاد است. در اینجا می توانید با کیف هایی آشنا شوید که تمامی تلاششان را به کار برده اند تا در هر سه مسئله قوی عمل کنند.

انواع مدل های کیف دخترانه

کیف های دخترانه به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. کیف دخترانه دوشی، کوله پشتی ها، کیف های دستی و…

حتی برخی از کیف ها با تغییر دسته نگهدارنده می توانند تبدیل به دو یا چند کیف متفاوت شوند. اگر اینجا هستید به احتمال زیاد می دانید که به چه مدل کیفی نیاز دارید و تنها نیاز دارید تا گزینه های بیشتری را بررسی کنید.

اگر به دنبال کیف دخترانه هنری هستید می توانید گزینه های زیر را بررسی کنید.

کیف های دخترانه دوشی

این کیف ها می توانند از یک کیف کوچک ساده صرفا برای پول و لوازم آرایش شما تا یک کیف بزرگ برای کلاسور و کتاب و دفتر را شامل شوند. اگر به دنبال کیف های دخترانه دوشی هستید کیف های زیر را از دست ندهید.

کیف وارش؛ یک کیف دخترانه دوشی جا دار

این کیف یکی از آن دسته کیف های دوشی است که هم می توانید از آن به عنوان یک کیف دستی استفاده کنید و هم به عنوان یک کیف دوشی پر کاربرد مورد استفاده قرار می گیرد.

کیف وارش یکی از آن دسته کیف هایی است که بین رسمی و فانتزی قرار دارد. این کیف ها برای همه لوازم شما جا دارند و می توانید برای دانشگاه از آن ها استفاده کنید. علاوه بر این جنس این کیف ها بسیار خوب بوده و به سادگی خراب نمی شود. شما می توانید از این کیف ها برای تحصیل، روزمره و یا حتی مهمانی های دوستانه به سادگی استفاده کنید. تنوع طرح و رنگ این کیف بی نظیر است و دست شما برای انواع انتخاب باز است.

کیف نخل؛ کیف چرمی کوچک ولی کاربردی

کیف نخل از چرم مصنوعی ساخته شده است و هم برای خانم ها و هم آقایان کاربرد دارد. شاید خیال کنید که این کیف خیلی خشک و رسمی است ولی به طرح ها و نوشته های روی آن دقت کنید. کیف نخل می تواند برای بسیاری از لوازم شما جای مخصوص به خودش را داشته باشد پس اگر به دنبال یک کیف جالب و در عین حال رسمی هستید این گزینه را به ذهن بسپارید.

کیف کتاب؛ یک کیف دخترانه ساده برای کتاب های خواندنی

اگر به دنبال بی شمار طرح جذاب روی یک کیف هستید، به بخش کیف کتاب خوش آمدید. کیف کتاب تنها در زیر مجموعه کیف های دخترانه قرار نمی گیرد و با توجه به طرح می تواند حتی یک کیف پسرانه هم باشد.

کیف کتاب دوخت ساده ای دارد و شاید نتواند به اندازه کیف های رسمی شما کاربرد داشته باشد ولی برای زمانی که می خواهید به یک خرید ساده بروید و یا حتی کتابخانه این کیف ها تا حد زیادی به کار می آیند. علاوه بر این از کیف کتاب می توانید به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل خود استفاده کنید و وسایلتان را در آن بگذارید و آویزان کنید. این کیف در طرح های مختلف موجود بوده و هر سلیقه ای را پوشش خواهد داد.

کیف دخترانه دستی

کیف های دخترانه دستی بیشتر برای موقعیت های رسمی تری کاربرد دارند. با این وجود شما می توانید از آن ها در هر جایی که دوست دارید استفاده کنید.

کیف دستی کژال

کیف های دستی کژال بسیار کوچک اند. این کیف ها برای مهمانی ها و یا زمانی که تنها می خواهید چیزهای کوچکی مثل لوازم آرایش، سوییچ و پول و کار را به همراه داشته باشید کاربرد دارد. به اندازه این کیف هنگام خرید دقت کنید.

کیف خرید

اگر به تراژدی مصرف زیاد کیسه ها فکر کنید داشتن یک کیف صرفا برای خرید های شما توجیه پیدا می کند.

کیسه خرید ترمه گرافیک جنسی متفاوت از کیسه های خریدی که در بازار دیده اید دارد. این کیسه ها نرم بوده و حتی می توان از آن ها به عنوان یک کیف زیبا استفاده کرد. ابعاد این کیف بزرگ بوده و می توانید به عنوان یک کیف زیبا در روزهایی که باید وسایل زیادی را با خود حمل کنید، از آن استفاده کنید. کیف خرید ترمه هم می تواند به صورت دوشی و هم دستی مورد استفاده قرار بگیرد.

کوله دخترانه

کوله پشتی های دخترانه می توانند خیلی دقیق و با دارا بودن گزینه ها و کیفیت های مناسب انتخاب شوند. از سویی دیگر شما می توانید این کیف ها را به عنوان یک کیف تزئینی با حمل ساده استفاده کنید.

کیف کوله کژآل؛ یک کوله کاربردی و زیبا

کیف کوله کژال یکی از پر طرفدارترین کیف های ترمه گرافیک در سال گذشته بوده است. شما می توانید از این کیف هم به عنوان کیف کوله و هم دوشی استفاده کنید. زیرا بند این کیف قابلیت جا به جایی دارد شکر گرد این کیف آن را به یکی از کیف های خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده است و شما می توانید وسایل زیادی را در آن جا بدهید. برای استفاده آکادمیک کیف وارش گزینه بهتری است ولی کیف کوله کژال نیز می تواند رشته هایی که به کتاب و دفتر کمتری نیاز دارند را پوشش بدهد.

کیف های کوچک برای استفاده های زیاد

در این دسته بندی یکی از اعضای کیف های دخترانه ترمه گرافیک جا می ماند و آن هم کیسه بند دار ترمه گرافیک است. کیسه بند دار می تواند برای بسیاری مواقع شما کاربرد داشته باشد. شما می توانید حتی از این کیسه برای گذاشتن خوردنی ها در کیف و یخچال استفاده کنید و یا وسایلتان را ارگانایزد کنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *