پیشنهاد جمعه ترمه گرآفیکی برای خرید کیف

30
زمان خواندن: ۴ دقیقه

خوشبختانه با شروع بلک فرایدی دیگر لازم نیست تا برای خرید کیف دخترانه فانتزی ارزان راهی حراجی های پر خطر شوید. می توانید به سادگی در خانه خود بنشینید و آنچه را که دوست دارید سفارش بدهید.

ویژه ترین تخفیف سال ترمه گرافیک!

اگر قیمت بالای کیف فانتزی دخترانه مانع اصلی شما برای خریداری آن هاست؛ به جمعه ترمه گرآفیکی و تخفیف ویژه آن خوش آمدید. شما می توانید از چهارشنبه پنجم آذرماه تا یکشنبه نهم آذر ۱۳۹۹ همه محصولات ترمه گرافیک را با کد تخفیف t9999 با سی درصد تخفیف خریداری کنید. تخفیف کیف دخترانه فانتزی ارزان یکی از اصلی ترین بخش های جمعه ترمه گرافیکی است.

کیف دخترانه فانتزی ارزان

خوشبختانه کیف ها از جمله پوشاک بدون سایر بوده و یکی از بهترین گزینه ها برای خرید اینترنتی به شمار می روند. از طرفی دیگر در خرید اینترنتی دست شما به اندازه تمامی فروشندگان ایران تنها با یک کلیک باز است و می توانید بدون حتی ذره ای جا به جایی که در روزهای کرونا خطرآفرین نیز هست، خرید کنید. اما باید نکاتی را در نظر داشته باشید:

  • از سایت های مطمئن خرید کنید. سایت هایی که کیفیت جنس و همچنین رنگ و طرح آن ها تضمین شده است.
  • از دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک سایت ها اطمینان حاصل کنید.
  • ابعاد کیف را به طور دقیق چک کنید تا مناسب لوازمی که می خواهید باشد.
  • اگر قصد اعتماد به قیمت های خیلی ارزان را دارید حتما تمامی جوانب را بسنجید تا سرتان کلاه نرود. فراموش نکنید قیمت مواد اولیه بسیار بالاست و قیمت های غیر منطقی به جیب شما ضرر بیشتری وارد خواهد کرد.
  • هیچ وقت خرید کیف دخترانه فانتزی ارزان را فدای کیفیت آن نکنید.

کیف وارش؛ از بهترین های کیف دخترانه فانتزی ارزان

کیف دخترانه فانتزی ارزان
کیف وارش، کیف دخترانه فانتزی ارزان

کیف وارش یکی از آن دسته کیف هایی است که بین رسمی و فانتزی قرار دارد. این کیف ها برای همه لوازم شما جا دارند و می توانید برای دانشگاه از آن ها استفاده کنید. علاوه بر این جنس این کیف ها بسیار خوب بوده و به سادگی خراب نمی شود. شما می توانید از این کیف ها برای تحصیل، روزمره و یا حتی مهمانی های دوستانه به سادگی استفاده کنید. تنوع طرح و رنگ این کیف بی نظیر است و دست شما برای انواع انتخاب باز است.

  • قیمت اصلی: ۱۳۲ هزار تومان
  • با تخفیف: ۹۲ هزار و چهارصد تومان

کیف کوله کژال

کیف کوله کژال؛ کیف دخترانه فانتزی ارزان
کیف کوله کژال؛ کیف دخترانه فانتزی ارزان

کیف کوله کژال یکی از پر طرفدارترین کیف های ترمه گرافیک در سال گذشته بوده است. این کیف نسبت به قیمت یکی از پر کاربردترین ها در بازار کنونی است. شما می توانید از این کیف هم به عنوان کیف کوله و هم دوشی استفاده کنید. زیرا بند این کیف قابلیت جا به جایی دارد شکر گرد این کیف آن را به یکی از کیف های خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده است و شما می توانید وسایل زیادی را در آن جا بدهید. برای استفاده آکادمیک کیف وارش گزینه بهتری است ولی کیف کوله کژال نیز می تواند رشته هایی که به کتاب و دفتر کمتری نیاز دارند را پوشش بدهد.

  • قیمت اصلی: ۱۸۰ هزار تومان
  • قیمت با ۳۰ درصد تخفیف: ۱۲۶ هزار تومان

کیف دستی کژآل

کیف دخترانه فانتزی ارزان
کیف دستی کژال، کیف دخترانه فانتزی ارزان

کیف های دستی کژال بسیار کوچک اند و حتی قیمت آن را خارج از تخفیف می توان به عنوان کیف دخترانه فانتزی ارزان شناخت. این کیف ها برای مهمانی ها و یا زمانی که تنها می خواهید چیزهای کوچکی مثل لوازم آرایش، سوییچ و پول و کار را به همراه داشته باشید کاربرد دارد. به اندازه این کیف هنگام خرید دقت کنید.

  • قیمت اصلی: ۴۸ هزار و پانصد تومان
  • قیمت پس از ۳۰ درصد تخفیف: ۳۴ هزار تومان

کیف کتاب؛ بی نهایت طرح موجود برای یک کیف جا دار

کیف کتاب دوخت ساده ای دارد و شاید نتواند به اندازه کیف های رسمی شما کاربرد داشته باشد ولی برای زمانی که می خواهید به یک خرید ساده بروید و یا حتی کتابخانه این کیف ها تا حد زیادی به کار می آیند. علاوه بر این از کیف کتاب می توانید به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل خود استفاده کنید و وسایلتان را در آن بگذارید و آویزان کنید. این کیف در طرح های مختلف موجود بوده و هر سلیقه ای را پوشش خواهد داد.

  • قیمت اصلی: ۳۹ هزار تومان
  • قیمت با تخفیف: ۲۷ هزار و سیصد

کیسه خرید ترمه گرافیک، برای محیط زیست و شما

کیسه خرید ترمه گرافیک جنسی متفاوت از کیسه های خریدی که در بازار دیده اید دارد. این کیسه ها نرم بوده و حتی می توان از آن ها به عنوان یک کیف زیبا استفاده کرد. ابعاد این کیف بزرگ بوده و می توانید به عنوان یک کیف زیبا در روزهایی که باید وسایل زیادی را با خود حمل کنید، از آن استفاده کنید.

  • قیمت اصلی: ۳۲ هزار تومان
  • قیمت با تخفیف: ۲۲ هزار و چهارصد

کیسه بند دار

کیسه بند دار؛ کیف دخترانه فانتزی ارزان
کیسه بند دار؛ کیف دخترانه فانتزی ارزان

کیسه بند دار ترمه گرافیک انتخاب مناسبی برای طبقه بندی چیزهای کوچکتر در کیف شما هستند. از این کیسه ها می توان برای نگهداری عینک، پول، سکه و یا حتی مواد خوراکی در یخچال و یا کیف استفاده کرد.

  • قیمت اصلی: ۱۵ هزار تومان
  • قیمت با تخفیف: ۱۰ هزار و پانصد
شما می توانید از چهارشنبه پنجم آذرماه تا یکشنبه نهم آذر ۱۳۹۹ همه محصولات ترمه گرافیک را با کد تخفیف T9999 با سی درصد تخفیف خریداری کنید.

این تخفیف و قیمت ها منقضی شده است. برای اطلاع از قیمت‌های جدید اینجا کلیک کنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *