نگاهی به بهترین انیمیشن های سال 2021

36
زمان خواندن: ۵ دقیقه

بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ را که تا امروز اکران شده‌اند، به مناسبت آغاز تابستان مرور می‌کنیم. در تابستان برای اکثر ما اوقات فراغتی به وجود می‌آید که می‌توانیم آن را با تماشای بهترین انیمیشن ها و خواندن بهترین کتاب ها پر کنیم. انسان ها به شنیدن داستان علاقه زیادی دارند. چه بهتر که این داستان به شکل یک انیمیشن زیبا و خوش ساخت باشد.

انیمیشن های ۲۰۲۱ بیشتر در ژانر کمدی و ماجراجویی و با چاشنی خیال ساخته شده است. ژانری که لحظاتی خنده را به ما هدیه می‌دهد و دائم در تحرک است. و خیال که مدتی انسان را از واقعیت دور می‌کند و به او آنچه را که فقط در ذهن تصور می‌شود نشان می‌دهد. برای لحظاتی شاد و پرماجرا نگاهی کنیم به بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ که تا کنون اکران شده‌اند.

بیشتر بخوانیم: بهترین انیمیشن های ۲۰۲۰

بچه رئیس: تجارت خانوادگی (The Boss Baby: Family Business)

کارگردان: تام مک گراث

صداپیشه‌ها: الک بالدوین، جیمز ماردسن، ایمی سداریس، لیسا کودرو، جف گلدبام، جیمی کیمل.

۶.۰ :IMDb

ژانر: ماجراجویی و کمدی

بعد از استقبال مخاطبان از انیمیشن سینمایی «بچه رئیس: بازگشت به کار» در سال ۲۰۱۷، امسال انیمیشن «بچه رئیس: تجارت خانوادگی» اکران شد. این قسمت را هم مثل قسمت اول، تام مک گراث کارگردانی کرده است. هانس زیمر و استیو مازارو که موسیقی قسمت اول این فیلم را ساختند، ساخت موسیقی دنباله این فیلم را بر عهده دارند. بچه رئیس ۲ می‌تواند جزء فهرست بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ باشد.

در این قسمت برادران تمپلتون بزرگ شده‌اند و از هم دور شده‌اند. اما یک بچه رئیس جدید با رویکردی جدید آن‌ها را دوباره کنار هم جمع می‌کند تا یک تجارت خانوادگی را به راه بیندازد.

بچه رئیس: تجارت خانوادگی
بهترین انیمیشن ۲۰۲۱ ؛ بچه رئیس: تجارت خانوادگی

میچل ها در مقابل ماشین ها (The Mitchells vs the Machines)

کارگردانان: مایکل ریاندا، جف روو

صداپیشه‌ها: ابی جکوبسون، دنی مک براید، مایا رودلف، مایکل ریاندا، اریک آندره، الیویا کلمن

 7.7 :IMDb

ژانر: ماجراجویی و کمدی

انیمیشن میچل‌ها در مقابل ماشین‌ها را مایکل ریاندا در اولین کارگردانی بلند خود ساخته است. این انیمیشن را سونی پیکچرز انیمیشن تهیه کرده است. همچنین تماشای این انیمیشن ۲۰۲۱ برای تمامی سنین مناسب است.

این فیلم ماجرای خانواده‌ای عجیب و غریب را دنبال می‌کند که یک سفر جاده‌ای را آغاز می‌کنند. در این سفر خود را در میان بزرگترین چالش خانوادگی خود می‌یابند. در مسیر با قیام ربات هایی مواجه می‌شوند که قصد پاکسازی زمین از انسان‌ها را دارند و حالا خانواده میچل باید با آن‌ها مبارزه کنند و زمین را از قیام ربات‌ها نجات دهند.

داستان زیبا و شگفت انگیز و شخصیت پردازی عالی، انیمیشن میچل‌ها در مقابل ماشین‌ها را بین بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ قرار می‌دهد.

بهترین انیمشیشن های 2021 ؛ میچل ها علیه ماشین ها
بهترین انیمشیشن های ۲۰۲۱ ؛ میچل ها علیه ماشین ها

  رایا و آخرین اژدها (Raya and the Last Dragon)

کارگردان: دان هال، کارلوس لوپز استرادا، پاول بریگز.

صداپیشه‌ها: کلی ماری ترن، آکوافینا، جما چن.

  7.4 :IMDb

ژانر: اکشن، ماجراجویی

یکی از بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱، انیمیشن رایا و آخرین اژدها است. این انیمیشن از سوی استودیوی سینمایی والت دیزنی در ۵ مارس ۲۰۲۱ اکران شد. ژانر رایا و آخرین اژدها، ماجراجویی و خیال پردازی حماسی است. موسیقی این انیمیشن زیبا و دیدنی را، جیمز نیوتن هاوارد ساخته است.

 این انیمیشن ۲۰۲۱، درباره دختری به نام رایا است که در یک قبیله زیبا زندگی می‌کند. سرزمینی به نام کوماندورا که چند قرن پیش یکپارچه بوده و انسان‌ها با اژدهایان در آن سرزمین زندگی می‌کرده‌اند. تا اینکه نیروهای اهریمنی به این سرزمین حمله می‌کنند و اژدهایان را به سنگ تبدیل می‌کنند. اما یک اژدها باقی می‌ماند و نیروی اهریمنی را فراری می‌دهد. حالا بعد از چند قرن، رایا سعی می‌کند آن اژدها را پیدا کند و سرزمین تجزیه‌شده را دوباره متحد کند.

بهترین انیمیشن های 2021 ؛ رایا و آخرین اژدها
بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ ؛ رایا و آخرین اژدها

لوکا (Luca)

 کارگردان: انریکو کازاروزا

صداپیشه‌ها: جیکوب ترمبلی، جس اندروز، سیمون استفانوس، جک دیلن گریز

   7.5 :IMDb

ژانر: ماجراجویی، کمدی

از بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ انیمیشن لوکا ساختۀ پیکسار است که والت دیزنی آن را اکران کرده است. این انیمیشن در ۱۸ ژوئن اکران شد تا بین فهرست انیمیشن های ۲۰۲۱ قرار بگیرد. کارگردان لوکا، انریکو کازاروزا کارگردان و فیلمنامه نویس اهل ایتالیا است.

 لوکا پاگورو، هیولای دریایی ۱۳ ساله و کنجکاو در مورد دنیای بالای دریا است. او در آب‌های کنار ساحل ایتالیا زندگی می‌کند؛ در مزرعه‌ای که در آن بزماهی را به همراه پدر و مادرش نگهداری می‌کند. اگر چه تمام عمرش به او هشدار داده شده‌ است که دنیای انسان‌ها جای خطرناکی است، اما برای چیزی فراتر از زندگی آرام مزرعه‌اش راهی می‌شود، بنابراین وقتی آلبرتو او را برای کاوش در پورتروسو می‌برد، چشمانش به یک دنیای کامل از امکانات باز می‌شود. آلبرتو دوست لوکاست که او هم به کشف دنیای انسان‌ها مشتاق است.

بهترین انیمیشن های 2021؛ لوکا
بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ ؛ لوکا

اژدهای آرزو (Wish Dragon)

کارگردان: کریس اپلهانس

صداپیشه‌ها: کنستانس وو، جان چو، بابی لی، ویل یان لی، جیمی وانگ

 7.2 :IMDb

ژانر: ماجراجویی، کمدی، فانتزی

انیمیشن اژدهای آرزو یکی از بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ است. این انیمیشن هم مثل انیمیشن رایا و آخرین اژدها، درباره اژدها است.

داستان از آنجا شروع می‌شود که دین (با صدای جیمی وونگ) در پی دیدن دوبارۀ دوست دوران کودکی خود لینا است که به دلیل منتقل شدن از محله، از هم جدا شده‌اند. دین و لینا در کودکی به یکدیگر قول می‌دهند که تا همیشه دوست بمانند. لذا دین تمام تلاش خود را برای عملی کردن قول خود می‌کند. در این حال دین با یک اژدها برخورد می‌کند که می‌تواند سه آرزوی دین را برآورده کند. دین و اژدها سفر ماجراجویی خنده‌دار خود را آغاز می‌کنند و این سفر آنها را مجبور می کند به برخی از بزرگترین سوالات زندگی پاسخ دهند، چرا که وقتی می توانید هر چیزی را آرزو کنید، باید تصمیم بگیرید که واقعاً چه چیزی مهم است.

بهترین انیمیشن های 2021 ؛ اژدهای آرزو
بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ ؛ اژدهای آرزو

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *