خرید تابلو آسمان شب ؛ بهترین و خاص ترین هدیه تولد و سالگرد

30
زمان خواندن: ۳ دقیقه

خرید تابلو آسمان شب می تواند یکی از خاص ترین هدایایی باشد برای کسی که دوستش دارید. این هدیه به او یادآوری خواهد کرد که تا چه حد تولدش یا روزی که او را ملاقات کردید در زندگی شما شگفت انگیز و زیباست.

خرید تابلو آسمان شب به عنوان هدیه

هر اتفاقی که در جایی رخ می دهد مانند یک تولد یا یک‌لحظه منحصربه‌فرد، به‌وسیله نقشه آسمان شبی منحصربه‌فرد پوشش داده می‌شود.

بسیاری از این لحظات چنان زیبا هستند که حتی فراموش می‌کنیم تا گوشی‌مان را درآورده و آن را ثبت کنیم. این لحظات بیشتر از آنکه درگوشی‌های تلفن همراه ما ثبت شوند در قلب و یاد ما ثبت می‌شوند.

مسئله خوشحال‌کننده آن است که این لحظات نه‌تنها در یاد و خاطر شما که در آسمان نیز خاص و منحصربه‌فردند. طرح آسمان شب در روز موردعلاقه شما با هر آسمانی در هر شب و جایی دیگر متفاوت است. اگر می‌خواهید تا آن لحظه و روز را برای همیشه با خود به همراه داشته باشید یا به کسی هدیه بدهید و با ارائه تاریخ دقیق و شهر خودتان نقشه آسمان شب و ستارگان را روی محصول انتخابی‌تان چاپ کنید و نگه‌دارید.

چاپ تصویر آسمان شب برای شما می‌تواند همان عکسی باشد که هرگز گرفته نشده است.

این تابلو، موقعیت ستارگان آسمان را بر اساس زمان و مکان خاص انتخابی شما به تصویر میکشد. هدیه‌ای مناسب برای ثبت لحظات مهم، مانند تولد، سالگرد و …

جمله، اسامی، شهر و تاریخ نوشته شده روی تابلو به انتخاب شما قابل تغییر است. برای ثبت سفارش اختصاصی خود کافی‌ست در هنگام ثبت اطلاعات و نهایی کردن سفارش خود، در قسمت توضیحات، جمله مورد نظر + اسم یا اسامی + تاریخ میلادی + شهر مورد نظرتان را بنویسید تا بر اساس آنها تابلوی خاص شما طراحی شود.

چرا خرید تابلو آسمان شب یکی از خاص ترین هدایاست؟

هدایای بسیاری وجود دارد که می تواند فردی که دوستش دارید را به خوشحال ترین فرد دنیا تبدیل کند و به طور قطع تابلو آسمان شب یکی از آن هاست. اما چه طور خرید تابلو آسمان شب تا این اندازه می تواند برای کسی که دوستش دارید هدیه منحصر به فردی باشد؟

تصویر انحصاری

طرح آسمان شب یک طرح انحصاری است و بسته به تاریخ و شهر مورد نظر شما متفاوت خواهد بود. این تصویر دقیقا مناسب با لحظه ای که دوستش داشتید، طراحی شده است و بدون هیچ امکان اضافی قادر است تا یک رویداد را در طرح آسمان زنده نگه دارد.

نشود فاش کسی…

خرید تابلو آسمان شب یکی از آن هدایایی است که دوستت دارم را در زیر متن با قدرت نگه می دارد. شما می توانید به نحوی استعاری از اهمیت دوستی یا عشقی که دارید صحبت کنید، بدون آنکه کسی جز خودتان از راز آن چندان با خبر باشد.

جمله ای که دوستش دارید

این تابلو قابلیت اضافه کردن هر جمله ای که دوست دارید را دارد. شما می توانید یک شعر یک پیغام و یا هر چیز دیگری که محبتتان را بیشتر ابراز کند را با تصویر آسمان شب در این تابلو همراه کنید.

آیا آسمان شب واقعا تغییر می کند؟

تغییر آسمان شب در هرروز از سال دلیلی به همین سادگی دارد. در میان این چرخش ستاره‌هایی جدید ظهور می‌کنند و ستاره‌هایی دیگر خاموش می‌شوند. به همین دلیل طرح ستاره‌های آسمان از شبی تا شبی دیگر فرق دارد.

البته تنها زمان تعیین‌کننده ستاره‌هایی که در آسمان می‌بینید نیست. بلکه فاکتور مهم دیگری نیز نقش دارد و آن این است که از کدام نقطه زمین به آسمان نگاه می‌کنید. جالب است بدانید که در آسمان شب و در نیم‌کره جنوبی ستاره‌هایی قابل‌دیدن است که مردمان نیمکره شمالی به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند آن را ببینند. حتماً ضرب‌المثل “ستاره سهیل شدی” را شنیده‌اید. به‌عنوان‌مثال همین ستاره سهیل ستاره‌ای است که در طرح ستاره‌های نیم‌کره شمالی قابل‌دیدن نیست و فقط مردمان کره جنوبی می‌توانند آن را ببینند.

اگر درست به این مسئله فکر کنید کاملاً طبیعی است. زمانی که زمین مدام به دور خورشید می‌چرخد طبعاً زاویه دید متفاوتی برای سرنشینانش رقم خواهد که همین زاویه دید طرح ستاره‌های آسمان را رقم میزند. ستاره‌ها در آسمان شب هر شب به نسبت شب گذشته خود یک درجه تغییر جایگاه می‌دهند و به عبارتی هر شب ۴ دقیقه زودتر غروب خواهند کرد تا به‌تدریج دیگر طلوع نکنند.

نقشه ستاره‌ها در آسمان نیم‌کره شمالی و جنوبی زمین کاملاً با یکدیگر فرق دارند. حتماً نام ستاره قطبی به گوشتان خورده است. این ستاره در نیمکره جنوبی قاب رؤیت نیست و منطق مسیریابی ساکنان نیم‌کره جنوبی باستان به‌کلی با مردمان نیمکره شمالی متفاوت بوده است.

به‌طورکلی ستارگان اغلب درست مانند خورشید طلوع و غروب می‌کنند و همان‌طور که خورشید در آسمان حرکت می‌کند آن‌ها نیز به نظر متحرک می‌آیند. ولی اگر در نیم‌کره شمالی به سمت شمال و در نیمکره جنوبی به سمت جنوب نگاه کنید می‌بیند که ستاره‌هایی هستند که غروب نمی‌کنند. آن‌ها فقط آسمان را دور می‌زنند و تغییر مکان می‌دهند. این‌ها همان ستاره‌های مسیریاب هستند.

تفاوت طرح آسمان شب در شهر به شهر نیز دیده می‌شود. آسمانی که شما در تهران می‌بینید با آسمانی که همان زمان در شیراز دیده می‌شود متفاوت است. درواقع مختصات جغرافیایی دقیق شما تعیین می‌کند که در یک‌زمان دقیق چه طرحی از ستاره‌ها را در آسمان ببینید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *