خرید دفتر فانتزی خط دار؛ 5 طرح جذاب که باید ببینید

74
زمان خواندن: ۳ دقیقه

خرید دفتر فانتزی می تواند طرح ها و انتخاب های متنوعی را در اختیار شما بگذارد. در واقع شما می توانید از طرح های نقاشی دیجیتال تا نقاشی های کودکانه از شخصیت های کتاب و فیلم های فانتزی مانند هری پاتر و کورالین و یا به طور کلی هر طرح و تصویری که چندان در واقعیت جایی ندارد حق انتخاب داشته باشید. در اینجا ۵ نمونه متفاوت از این طرح ها برای خرید دفتر فانتزی محبوب شما انتخاب شده و شما می توانید بر حسب سلیقه از میان آن ها انتخاب کنید.

خرید دفتر فانتزی در انواع طرح ها

۱. دفتر فانتزی طرح کورالین

خرید دفتر کورالین

انیمیشن کورالین را به خاطر دارید؟ انیمیشنی که در آن دختری به دنیای موازی خانه شان سفر می کند. جایی درست مانند همینجا اما بهتر و جادویی تر تنها با یک تفاوت ترسناک! همه جای چشم دکمه بر صورتشان دوخته شده است. حالا آیا همه چیز به همین خوبی است که کورالین تصور می کند؟ اگر این انیمیشن را دوست داشتید؛ پس احتمالا از این طرح استقبال خواهید کرد. جدای از این ترکیب رنگ لباس زرد و موهای آبی کورالین نیز طرحی جذاب برای خرید دفتر فانتزی است.

۲. دفتر فانتزی دختر و ایفل و فنجان قهوه

خرید دفتر فانتزی

کمتر کسی از ما موفق ده تا برج ایفل را از نزدیک ببیند ولی به خاطر تبلیغات و عکس های زیبایی که دیدیم؛ تقریبا بدون آنکه حتی یک بار پا به فرانسه گذاشته باشیم دقیقا می دانیم که قهوه در آنجا چه طعمی دارد و باید چه لباسی پوشید و چه کرد و آنجا دقیقا چه شکلی است.

۳. خرید دفتر فانتزی شهر رویایی

شهری رویایی با رنگ های روشن و آپارتمان های سفید و درختان صورتی و هر آنچه که حال ما را احتمالا بهتر می کند! این دفتر می تواند روحیه ای جذاب به نوشتن های شما تزریق کند.

۴. دفتر فانتزی رنگی

خرید دفتر فانتزی

مینیمال، رنگ های شاد، طرح خوشحال، یک طرح فانتزی باید چه چیزی بیشتر از این داشته باشد؟مخصوصا اگر طرفدار این نوع طرح ها باشید از این دسته بندی استقبال خواهید کرد.

۵. دفتر فانتزی طرح نقاشی دیجیتال

نقاشی دیجیتال می تواند شما را حیرت زده کند. مخصوصا اگر دستان یک هنرمند آن ها را خلق کرده باشد. شما می توانید از تناسب فانتزی و واقعیت در این نقاشی ها شگفت زده شوید.

چرا خرید دفتر فانتزی برای کودکان توصیه می شود؟

  • افزایش تخیل: طرح های تخیلی و غیر واقعی همانطور که ذهن ما را به دور دست ها برده و از لحظه اکنون رها می کند و امکانات ماورائی جهان و اینکه همه چیز چه طور می توانست باشد را برای ما نمایان می کند؛ تخیل کودکان را نیز می تواند افزایش دهد. در واقع تخیل کودکان به خودی خود قوی است با این وجود باید یاد بگیریم که چه طور آن را قوی نگه داریم. 
  • طرح های شاد و دوست داشتنی: رنگ های به کار رفته در اغلب طرح های فانتزی شاد است و با توجه به تاثیر فراوانی که رنگ در روحیه انسان دارد این طرح ها نه تنها روحیه کودک را بهبود می بخشد که شما را نیز خوشحال تر خواهد کرد. 
  • ایجاد انگیزه برای نوشتن: مشق نوشتن کودکان می تواند یکی از مصیبت هایی باشد که خانواده ها مخصوصا در اوایل دوره ابتدایی با آن درگیر هستند. اما خرید دفتر فانتزی جذاب برای کودک تا حد امکان این انگیزه را افزایش خواهد داد. 

در خرید دفتر فانتزی ترمه گرافیک به ویژگی های این دفترها توجه داشته باشید:

  • در ۳ اندازه: جیبی ۱۰.۵*۱۳ سانتی‌متر/ نیم‌وزیری ۱۲*۱۷ سانتی‌متر/ رقعی ۱۳.۵*۲۱ سانتی‌متر
  • جنس جلد: MDF ضخامت ۳ میلی متر
  • دو رو چاپ
  • چاپ با کیفیت
  • نوع کاغذ: سفید رنگ خط دار
  • ۱۰۰ برگ
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *