لوازم التحریری که هیجان را به کلاس های مجازی باز میگردانند

34
زمان خواندن: ۴ دقیقه

خرید لوازم تحریر فانتزی یکی از شوق های اصلی آغاز درس و مدرسه است. حتی در روزهایی که کمتر کلاسی به شکل حضوری برگزار می شود، همچنان می توان این هیجان را حتی به شکلی متفاوت در آغوش گرفت.

خرید آنلاین لوازم تحریر

هرچند که سرک کشیدن داخل مغازه ها و گشتن میان اجناس و مقایسه طرح ها و انواع حال و هوای دیگری دارد ولی این روزها که حتی کلاس ها آنلاین برگزار می شوند، چرا خرید آنلاین لوازم تحریر را نادیده بگیریم؟ از طرفی دیگر باز کردن جعبه ای که پست یا پیک آورده و مشاهده نمونه واقعی آنچه تنها عکسش را دیده بودیم و با وسواس از میان دیگر گزینه ها انتخابش کردیم، لذتی اگر بیشتر نباشد درست به اندازه خرید حضوری دارد.

بیشتر بخوانید: خرید وسایل یونیکورن

انگیزه ای برای درس خواندن؛ خرید لوازم تحریر فانتزی

دفترهای زیبایی که نوشتن می طلبند!

یک دفتر زیبا می تواند شما را برای نوشتن ترغیب کند. این مسئله برای همه صدق می کند! مخصوصا بچه ها اغلب با این ترفند درسخوان شده و برای نوشتن مشق های حتی کسل کننده هیجان زده می شوند.

اگر به دنبال یک دفتر زیبا با طرح جذاب فانتزی هستید: دفتر خط دار ارغوان مطمئنا جذاب ترین گزینه برای شماست. این دفترها جلد مقاومی دارند و به سادگی خراب نمی شوند. همچنین جنس برگه های آن برای کارهای روزمره شما عالی است. این دفتر ها در سه سایر مختلف، مناسب برای نیازهای متفاوت شما طراحی شده است.

اگر به دنبال یک دفتر خاص هستید: دفتر کتیبه با جلد چرم جذاب گزینه دوست داشتنی شما خواهد بود. این دفترها در طرح های متنوعی تولید شده اند. هرچند به اندازه دفتر ارغوان نمی توان طرح های آن ها را در دسته بندی لوازم تحریر فانتزی قرار داد، ولی از زیبایی و مقاومت خاصی برخوردارند. این دفتر ها مثل دفترهای ارغوان ۱۰۰ برگ بوده و دارای سه اندازه متفاوت است.

جنس جلد این دفتر برای افرادی که نمی توانند زیاد مراقب وسایلشان باشند فوق العاده است. اگه به دنبال یک دفتر همیشگی در کیف خود هستید، دفتر کتیبه گزینه مناسبی است.

اگر جلد چرم را می پسندید: دفترچه های چرم ترکیبی از ذوق هنری و اصالت اند. شاید به اندازه دفترهای چرم و پارچه ای تنوع رنگ و طرح را نتوانید در دفترچه های چرم دنبال کنید ولی اگر دوست دارید تا در اوج سادگی انتخاب خاصی داشته باشید، بهترین گزینه را انتخاب کرده اید.

این دفترچه ها گزینه ای بسیار مناسب برای هدیه دادن به افرادی است که برای به خاطر سپردن همه چیز به یادداشت نیاز دارند!

اگر به دنبال دفتر طراحی هستید: بد نیست بدانید که همه طرفداران دفترهای طراحی، نقاش و طراح نیستند. عده بسیاری از آن ها شاید حتی برای کشیدن یک خط صاف دچار مشکل شوند! ولی این دفترهای بدون خط به شما آزادی عمل می دهد. شما می توانید هر گوشه ای که دوست دارید را انتخاب کنید و بنویسید، نمودار بکشید، لیست کنید و حتی خط خطی کنید. جنس کاغذهای دفتر طراحی ارغوان کاغذ کرافت  ۱۰۵ گرم بوده و برای نقاشی بسیار مناسب است و شما حتی می توانید آبرنگ را روی آن ها امتحان کنید.

نگهدارنده کاغذها؛ کلاسور!

کلاسورها بیشتر مواقع از دفترها کاربردی ترند. اگر برای خرید لوازم تحریر به دنبال گزینه اید، حتما آن ها را مد نظر داشته باشید. شما می توانید ترتیب صفحات را جا به جا کنید و حجم آن را کم و زیاد کنید. مخصوصا برای دانشگاه کلاسور از دفتر کاربردی تر است.

کلاسورهای کتیبه ۲۶ حلقه پاپکویی سایز بزرگ اند و در طرح های متنوع و دلنشینی تولید شده و می توانند سلیقه شما را راضی نگه دارند. جلد این کلاسورها محکم بوده و به هیچ عنوان لازم نیست نگران خراب شدنشان در کیف باشید.

به جای هرچیزی برای زیر دست، از زیر دستی استفاده کنید!

اگر به دنبال یک تخته شاسی برای نگهداری کاغذها و همچنین زیر دستی هستید، زیر دستی های کتیبه را امتحان کنید. زیردستی کتیبه با جنس پارچه ای مخملی و طرح های متنوع و زیبا از جنس مقوای محکم و با دوام بوده و می توانند نقش یک زیر دستی را برای شما به خوبی ایفا کنند.

البته این زیر دستی ها چندان برای افرادی که به دنبال یک تخته شاسی برای طراحی هستند، مناسب نیستند. بهترین انتخاب برای شما همان تخته شاسی های سنتی چوبی است.

بیشتر از مدادها مراقبت کنید!

هیچکس هیچ وقت قدرت جامدادی ها را دستکم نمی گیرد. جامدادی ها همه لوازم تحریر ما را نگه می دارند و از پراکنده شدن، گم شدن و حتی خراب شدنشان در کیف، زیر کوله بار همه کتاب ها مراقبت می کنند. مخصوصا اگر به خرید لوازم التحریر فانتزی رفته باشید، به هیچ عنوان دوست ندارید حتی یک مو هم از سر هیچکدام کم بشود.

جامدادی منتخب شما باید علاوه بر زیبایی دارای فاکتورهای بسیاری باشد. در اینجا می توانید مشخصات مناسب یک جامدادی را بخوانید.

جامدادی پوپک؛ جامدادی مناسب لوازم تحریر فانتزی نقاشان!

قدیم تر ها اجناس باکیفیت به هیچ عنوان زیبا نبودند. در واقع درست مانند غذاهای مفید بدمزه، هر چه کیفیت جنسی بیشتر بود از زیبایی آن کم می شد. ولی خوشبختانه حالا به هیچ عنوان این طور نیست. شما می توانید کیفیت و زیبایی را همزمان داشته باشید.

جامدادی های پوپک انتخاب مناسبی برای این ترکیب هستند. این جامدادی ها برای همه وسایل شما اعم از پاک کن، خودکار، مداد، مداد رنگی، نوک مداد و… جای مخصوص داشته و حجم بالای لوازم التحریر را پذیرا هستند. اگر حجم لوازم تحریری که استفاده می کنید بالاست، مثلا باید مدادرنگی هایتان را به همراه داشته باشید، می توانید از این جامدادی ها استفاده کنید.

خرید آنلاین لوازم تحریر
خرید آنلاین لوازم تحریر
جامدادی مکعبی

این جامدادی به نسبت جامدادی پوپک جای کمتری دارد و به همین خاطر هم در کیف شما فضای کمتری را اشغال می کند. اگر به دنبال یک جامدادی زیبا، سبک و جمع و جور هستید تا لوازم تحریر اساسی تان در کیف پراکنده نشود، از این جامدادی استفاده کنید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *