کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم

21
زمان خواندن: ۴ دقیقه

یکی از دغدغه‌هایی که همه ما با آن روبرو هستیم انتخاب یک کادو درخور برای مناسبت‌های مختلف است. ولنتاین هم از آن دسته موقعیت‌هایی است که شاید کادو خریدن کمی مشکل باشد چرا که ممکن است از علایق طرف مقابل چندان آگاهی نداشته باشید. در ادامه با ترمه گرافیک همراه باشید تا با لیستی از کادو ولنتاین مردانه آشنا شوید. در این لیست خبری از موارد تکراری و از مد افتاده نیست و می‌تواند ایده‌های نابی را در اختیار شما بگذارد پس تا پایان مطلب با ما باشید.

کادو ولنتاین مردانه

کادو ولنتاین مردانه

برای خرید هدیه ولنتاین باید چند مورد را در نظر بگیرید. اولین قدم این است که بتوانید از علاقه و سلیقه پارتنر خود به صورت غیر مستقیم آگاه شوید. بعد از این مرحله باید به بودجه خود نگاهی بیندازید و طبق آن پیش بروید. مورد بعدی به روز بودن کادو است که باید بررسی شود. با توجه به مواردی که گفته شد کادوهایی را در ادامه معرفی می‌کنیم.

دوربین عکاسی چاپ سریع

اگر پارتنر شما علاقه‌ای به ثبت لحظات دارد دوربین عکاسی چاپ سریع بهترین کادو ولنتاین مردانه است. این دوربین می‌تواند لحظات رمانتیک زندگی شما را ضبط کند. این مدل دوربین‌ها معمولا پیچیده نیستند و کار با آنها راحت است پس نیاز به تخصص ندارد.

وسایل ورزشی

این روزها ورزش کردن جزئی از زندگی شهری شده است و همه افراد شاغل با وجود مشغله‌ای که دارند ساعاتی را به آن اختصاص می‌دهند. از این رو وسایل ورزشی بسیار مناسب کادو ولنتاین مردانه است. از لباس ورزشی گرفته تا ساک و قمقمه و… همگی گزینه‌های مناسبی برای خرید هدیه ولنتاین هستند.

وسایل آشپزی

برخی از مردان علاقه خاصی به آشپزی دارند و به صورت تخصصی آن را دنبال می‌کنند. در این موارد خرید وسایل آشپزی بهترین انتخاب است. وسایل آشپزی بسیار متنوع و گسترده است و دست شما باز است تا یک کادو ولنتاین لاکچری بخرید و یا اینکه با توجه به بودجه خود وسایل ارزان‌تری را تهیه کنید.

پوشاک مردانه

یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای کادو ولنتاین مردانه مطرح است، پوشاک مردانه می‌باشد. اگر قصد دارید هزینه زیادی در این مورد بکنید می‌توانید به سراغ کت و شلوار و یک پالتو چرم خوش رنگ بروید. همانطور که می‌دانید دنیای پوشاک مردانه به قدری وسیع است که به آسانی می‌توان از میان آنها انتخاب کرد. البته برخی از افراد هستند که در خرید لباس وسواس و سلیقه خاصی دارند و دوست دارند این کار را خودشان انجام دهند بنابراین بهتر است این مسئله را در نظر بگیرید.

حیوان خانگی

اگر پارتنر شما به حیوانات علاقه دارد می‌توانید برای او یک پرنده، گربه و یا سگ بخرید تا او را خوشحال کنید. همچنین می‌توانید وسایل مربوط به حیوان خانگی را نیز به عنوان کادو ولنتاین مردانه در نظر بگیرید. بهتر است در این موارد از قبل به صورت غیر مستقیم علاقه افراد را پرس و جو کنید تا از خرید خود مطمئن شوید.

قهوه و لوازم آن

در میان قرارهایی که می‌گذارید چند بار قهوه و یا نوشیدنی‌های حاوی قهوه می‌خورید؟ اگر پاسختان «خیلی» است که می‌توانید به خرید قهوه و لوازم آن برای کادو ولنتاین مردانه فکر کنید. خوشبختانه لوازم زیادی مانند لیوان، ماگ، دستگاه اسپرسو و… در بازار موجود هستند که می‌توانید به سراغ آنها بروید و یک کادو ولنتاین لاکچری تهیه کنید.

گیاهان آپارتمانی و لوازم باغبانی

در حال حاضر افراد زیادی علاقه خاصی به گل و گیاه دارند و این می‌تواند فرصت خوبی باشد. همانطور که مطلع هستید گیاهان آپارتمانی طیف وسیعی دارند و با قیمت‌های متنوع در بازار موجود هستند. لوازم باغبانی و کاشت گیاه نیز به تبع آن نیز بسیار گسترده است و این کادو ولنتاین مردانه می‌تواند موجب خوشحالی افراد طبیعت دوست شود.

وسایل و لوازم دیجیتال

در عصر تکنولوژی کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از وسایل دیجیتالی و لوازم جانبی آن استفاده نکند. دنیای این لوازم بی‌نهایت است. از کنسول‌های بازی گرفته تا یک شارژر بی‌سیم همگی می‌توانند موارد جذابی برای کادو ولنتاین مردانه باشند. اگر پارنتر شما میز شلوغی دارد و از سیم‌های متعدد کلافه است پیشنهاد ما یک پاور بانک قدرتمند است که به تمامی وسایل دیجیتال وصل می‌شود.

لوازم بهداشتی

مردان خوش‌تیپ و جذاب به بهداشت و سلامت خود اهمیت فراوانی می‌دهند و از این رو لوازم بهداشتی مردانه بازار داغی دارد. ماشین اصلاح، خمیر ریش، صابون معطر، اسکراب با رایحه طبیعی، مام، عطر و… از مواردی هستند که می‌تواند برای کادو ولنتاین مردانه مناسب باشند. حتی شمع و خوشبو کننده‌ها نیز از این دایره بیرون نیستند و گزینه‌های خوبی به نظر می‌‌آیند.

کیف پول و مدارک

از گزینه‌های رایجی که اکثر خانم ها به سراغ آن می‌روند کیف پول است. این کیف می‌تواند از جنس‌های مختلف با شکل و ظاهری متفاوت داشته باشد. ما در سایت ترمه گرافیک کیف پول‌های زیبایی از جنس جیر و چرم مصنوعی ارائه می‌دهیم که می‌توانید طرح روی آن را شخصی سازی کنید. مثلا می‌توانید عکس کاراکتر محبوب پارتنر خود را سفارش دهید و یا یک عکس یادگاری دو نفره را برای روی کیف پول انتخاب کنید و برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان به دست شما برسانیم. به این ترتیب کار برای شما راحت خواهد شد و کادو ولنتاین مردانه منحصر به فردی را تهیه می‌کنید.

ساعت و اکسسوری

ساعت یکی دیگر از انتخاب‌های پر تکرار است که تقریبا همه ما به آن فکر کرده‌ایم، است. این روزها ساعت اصل و معروف قیمت زیادی دارد و یک کادو لاکچری ولنتاین به حساب می‌آید. پس اگر به فکر خرید هدیه ولنتاین هستید با توجه به بودجه خود می‌توانید از میان طیف وسیع ساعت و اکسسوری‌های مختلف بهترین موارد را برگزینید. از اکسسوری‌های مختلف مانند عینک آفتابی، دستبند، پیکسل، دکمه سر دست و… غافل نشوید. در سایت ترمه گرافیک پیکسل‌ هایی با قیمت مناسب عرضه می‌شود که در تنوع طرح و رنگ بی‌نظیر هستند. علاوه بر این امکان چاپ طرح دلخواه شما روی آنها نیز وجود دارد.

پک کادو ولنتاین مردانه

در سایت ترمه گرافیک پک‌های آماده‌ای را برای شما طراحی کردیم تا بتوانید همه موارد را یکجا تهیه کنید. این پک شامل تابلو شاسی، باکس فلزی، کیسه خرید و گل دسته چوبی می‌باشد که می‌توانید هدایای خود را درون آن بگذارید. همچنین امکان چاپ طرح دلخواه روی تابلو شاسی، باکس فلزی و کیسه خرید وجود دارد و این مورد کادو شما را متفاوت و خاص‌تر می‌کند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا لیستی از تمامی مواردی که می‌تواند مناسب کادو ولنتاین مردانه باشد را مطرح کنیم. امیدواریم این مطلب بتواند شما از سردرگمی هنگام خرید هدیه ولنتاین نجات دهد تا بتوانید روز شگفت انگیزی را برای خود رقم بزنید. برای سفارش کادو ولنتاین مردانه حتما به بخش مورد نظر در سایت ترمه گرافیک سر بزنید تا خریدی آسان و با کیفیت را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *