هدیه‌ای جذاب به طرفداران Friends؛ کیف طرح فرندز

33
زمان خواندن: ۳ دقیقه

اگر سریال فرندز را دوست دارید و یا نمی دانید به دوست طرفدار فرندزتان چه هدیه ای بدهید، به بخش کیف طرح فرندز خوش آمدید. همیشه می توان حتی با افرادی که نمی شناسیم از طریق فیلم و سریال مورد علاقه حرف هایی برای زدن پیدا کنیم و به طور قطع سریال فرندز یکی از محبوب ترین هاست. به همین خاطر خرید محصولاتی که یادآور این سریال هستند به عنوان مثال کیف طرح friends می تواند هدیه مناسبی باشد.

بیشتر بخوانید: انواع کیف های هنری ترمه گرافیک!

کیف طرح فرندز

این روزها اسم سریال Friends را می توان در هر گوشه و کناری شنید. شاید به همین خاطر باشد که محصولات طرح فرندز تا به این حد طرفدار دارد. اگر به محصولات طرح فرندز علاقمندید پس فکر کیف طرح فرندز هیجان زده تان خواهد کرد. در ادامه می توانید قشنگ ترین کیف های این طرح را ببینید.

کیف فرندز برای خریدهای شما

کیف فرندز با تمامی شخصیت های دوست داشتنی در مینیمال ترین حالت ممکنه. یعنی همان تصویری که در هر تیتراژ از آن ها میدیدید. کیف خرید ترمه به طور کلی نه تنها برای خرید های شما که برای حمل و نقل وسایل کاربرد دارد. وسایلی که شاید کیسه های پلاستیکی بزرگی نیاز داشتند به سادگی با کیف خرید قابل جا به جایی هستند. اگر عاشق فرندز هستید پس هیچ چیز بهتر از این نیست که برای این کیف کاربردی زیباترین و مرتبط ترین طرح را انتخاب کنید.

یک کیف خرید دیگv با طرح فیبی مخصوص شمایی که به خوبی با مفهوم لابستر یا خرچنگ آشنا هستید! موجوداتی که شانه در شانه هم حرکت می کنند و فیبی معتقد بود که راس لابستر ریچل است و آن ها قطعا یک روزی مال یکدیگر می شوند. این کیف خرید در سایزی بزرگتر از کیف قبلی ارائه شده و شما می توانید هنگام خرید سایز ایده آلتان را انتخاب کنید.

کیف طرح فرندز برای کتاب های شما

طبیعتا فیبی یکی از شخصیت های جذاب سریال فرندز است. دختری که بی خانمان بزرگ شده و به همه چیز معترض است و با گیتاری در دست همه مدل آهنگی می خواند. شخصیت بامزه فیبی و بی خیالی و خاص بودنش با وجود همه مشکلاتی که در زندگی داشته برای بسیاری از مخاطب های سریال یک الگوست. کیف friends این بار در قالب یک کیف کتاب جذاب این دختر شاد و سرزنده و گیتارش را به نمایش گذاشته است. اگر دوست دارید تا کیف طرح فرندز شما آنقدرها هم فرندز بودنش را داد نزند می توانید از سایر محصولات با این طرح دیدن کنید. از این کیف کتاب کیسه خرید نیز موجود است.

اگر یک کیف کتاب خاص با طرح لابستر به صورت مجزا می خواهید این کیف کتاب گزینه بانمکی برای شما خواهد بود. از این کیف کتاب کیسه خرید نیز موجود است.

کیف طرح friends برای خرید های بیشتر!

حتی اگر جویی کاراکتر محبوب شما نباشد دیالوگ نقش شده بر کیسه خرید بالا برای شما جالب است. جویی یکی از ساده دل ترین و مهربان ترین شخصیت های سریال فرندز بود. او با روح کودکانه ش خیلی ها را خنداند و به خود علاقمند کرد و هیچکس نمیتواند منکر شود که او در گفتن دیالوگ How you Doin استاد نبود!

ولی اگر نمادهای فرندز برای شما جذاب است، مثل کاناپه سنترال پرک یا قهوه یا گیتار یا آرمادیلو! به طرح بالا دقت کنید. همه این نمادها را در طرح بالا پیدا خواهید کرد. این طرح یکی از طرح های جذابی است که در نگاه اول شما را به عنوان یک طرفدار سریال فرندز لو نمی دهد ولی طرفداران به سرعت شما را پیدا خواهند کرد. کیف فرندز با این طرح برای خرید های شما موجود است.

کیف فرندز طرح های بیشتر بر کیسه بند دار کاربردی

کیسه بنددار در طرح های متنوعی با قیمت بسیار مناسب عرضه شده است و شما می توانید به سادگی وسایل بسیاری را در آن جای بدهید. یکی از طرح های محبوب کیسه بند دار طرح فرندز است. از همه این طرح ها کیف کتاب و کیسه خرید نیز موجود است.

اگر جویی و عروسک پنگوئنش را دوست داشتید پس این کیسه انتخاب مناسبی است. نه چندان مشخص است که که طرح فرندز است و نه چندان نامشخص.

ولی اگر به دنبال یک طرح ساده و مینیمال هستید این طرح را از دست ندهید. کیف فرندز با طرح بالا می تواند خیلی جذاب باشد و با اغلب استایل های شما ست شود. مخصوصا برای کیسه بند دار چنین طرح ساده ای شاید حتی دلپسند تر باشد.

محصولات دیگر؛ طرح های متنوع تر!

خبر خوش برای دوست داران سریال فرندز که تنوع طرح فرندز ما تنها این نیست. شما می توانید با کلیک بر دکمه زیر طرح های دیگر ما را بر روی محصولاتی از جمله ماگ، دفتر، موس پد، زیر لیوانی، نشانک کتاب و… ببینید.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *