معرفی جدیدترین انیمیشن‌ های سال ۲۰۱۹

41
انیمیشن های جدید 2019
زمان خواندن: ۷ دقیقه

معرفی بهترین انیمیشن های جدید سال ۲۰۱۹ به مناسبت روز جهانی انیمیشن

امسال انیمیشن‌ های جدید متنوعی برای تمام سلیقه‌ها روی پرده می‌روند و یا رفته‌اند، از انیمیشن‌هایی که بازسازی آثار نوستالژیکی مثل علاالدین، شیرشاه و دامبو هستند گرفته تا دنباله‌های انیمیشن‌های پرطرفداری مثل داستان اسباب بازی، چگونه اژدهای خود را تربیت کنید، یخ زده و بره ناقلا. از طرف دیگر انیمیشن‌های جدیدی هم که در هیچ کدام از دو دسته‌ی بالا قرار نمی‌گیرند تعدادشان کم نیست.

لیست انیمیشن های جدید

می توانید بهترین انیمیشن های ۲۰۲۰ و انیمیشن های جدید ۲۰۲۰ که هنوز اکران نشده اند را ببینید.

انیمیشن های جدید 2019

جدیدترین انیمیشن‌های ۲۰۱۹

در سال‌های اخیر سطح انیمیشن‌ سازی از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و تنوع انیمیشن های جدید ۲۰۱۹ از این لحاظ هم قابل توجه است. به طوری که بین انیمیشن‌های امسال هم انیمیشن‌های دو بعدی می‌بینیم و هم لایو اکشن‌های بیگ پروداکشن که تعدادی از بهترین و مورد انتظارترین انیمیشن‌های جدید را معرفی می‌کنم.

فیلم لگو ۲ (The Lego Movie 2: The Second Part):

فیلم لگو ۲ دنباله‌ قسمت اول خودش است و انیمیشنی ماجراجویی و کمدی به حساب می‌آید که محصول کمپانی بزرگ وارنر است. کارگردان فیلم مایک میچل سه قسمت دیگر از این سری انیمیشن‌ها را هم کارگردانی کرده (فیلم لگو، فیلم لگو بتمن و فیلم لگو نینجایی). از صداپیشه‌های معروف این انیمیشن می‌شود به کریس پرت، الیزابت بنکس و ویل فر اشاره کرد.

انیمیشن های جدید ۲۰۱۹ : فیلم لگو ۲ (The Lego Movie 2: The Second Part)

خلاصه داستان:

پنج سال از آرامش شهر گذشته و اهالی شهر با تهدید جدیدی روبرو می‌شوند که به شهر حمله می‌کند،‌ دوپلو از فضای خارجی بهشان حمله می‌کند و همه چیز را سریع‌تر از اینکه بشود ساختشان تخریب می‌کند.

تاریخ اکران: ۱۹/۱۱/۹۷

چطور اژدهای خود را تربیت کنید ۳: دنیای مخفی (How to Train Your Dragon 3: The Hidden World):

چطور اژدهای خود را تربیت کنید ۳ در ژانر انیمیشن‌های کامپیوتری اکشن و فانتزی قرار می‌گیرد و دنباله‌ی قسمت‌های اول و دوم همین سری محسوب می‌شود که همه از روی مجموعه کتاب‌هایی با همین نام ساخته‌شده‌اند. این انیمیشن محصول کمپانی دریم ورکزه و کارگردان و نویسنده‌ش دین دبلو است که قسمت دوم همین دنباله را هم کارگردانی کرده. کیت بلانشت، جونا هیل و کیت هرینگتون معروف‌ترین صداپیشه‌های این انیمیشن به حساب می‌آیند.

چطور اژدهای خود را تربیت کنید ۳: دنیای مخفی (How to Train Your Dragon 3: The Hidden World)

خلاصه داستان:

هنگامی که هیکاپ متوجه می‌شود بی‌دندان تنها اژدهای گونه نایت فیوری نیست، باید تمام تلاش خود را برای یافتن زیستگاه مخفی اژدهایان به کار گیرد. پیش از آنکه مزدوری ستمگر به نام گریمل آنجا را پیدا کند و نایت فیوری را به خدمت خود درآورد.

تاریخ اکران: ۰۳/۱۲/۹۷

پارک شگفت انگیز (Wonder Park):

انیمشین ماجراجویی پارک شگفت‌انگیز محصول کمپانی پارامونت، داستان دختر بچه‌ای است که پارک تفریحی بی‌پایانی را پیدا می‌کند. صداپیشه‌های این انیمیشن: متیو برودریک،‌ جنیفر گارنر و میا کونیس هستند. کارگردان این انیمیشن، دیلان براون، قبلا برای کمپانی پیکسار کار می‌کرد و توی ساخت انیمیشن‌های معروفی مثل موش سرآشپز و شگفت‌انگیزان همکاری داشته است.

تاریخ اکران: ۲۴/۱۲/۹۷

پیوند گمشده، جدیدترین استاپ‌موشن ماجراجویی استودیو لائیکا (سازنده استاپ موشن‌هایی مثل عروس مردگان،‌ کوبو و دوتارش و پارانورمن) مربوط به بقایای پیوند بین انسان و میمون است! پیشرفت‌های فنی استودیو همچنان تماشاگران را تحت تأثیر قرار می‌دهد. استودیو لائیکا در این فیلم به دنبال امتحان کردن یک روش جدید در مورد چگونگی نمایش دادن نفس کشیدن  کاراکترهای استاپ موشن از طریق دستگاهی پراز هواست که برای این فیلم ساخته شده، بوده است.

صداپیشگان: هیو جکمن،‌ دیوید ویلیامز و استیون فرای

تاریخ اکران: ۲۳/۰۱/۹۸

عروسک های زشت (Ugly Dolls):

کاراکترهای این فیلم بر اساس عروسک‌های برند بسیار محبوب Uglydoll طراحی شده‌اند که عروسک‌های اسباب‌بازی از جنس مخمل هستند. STX Entertainment با همکاری رابرت رودریگز و استودیوی او یعنی Troublemaker، این فیلم را تولید کرده‌اند.

تاریخ اکران: ۱۳/۰۲/۹۸

بره ناقلا: آخرالزمان بره‌ای (Farmageddon: A Shaun the Sheep Movie):

دنباله‌ی فیلم استاپ موشن برنده‌ی اسکار سال ۲۰۱۵ استودیو اردمن، یعنی بره ناقلا دوباره توسط کمپانی Lionsgate پشتیبانی می‌شود،. در فیلم جدید شاهد بره ناقلا و گله‌ی او هستیم که مورد حمله‌ی بیگانگان قرار می‌گیرند.

انیمیشن های جدید 2019
انیمیشن های جدید ۲۰۱۹ : بره ناقلا (آخرالزمان بره‌ای)

تاریخ اکران: ۲۲/۰۹/۹۸

زندگی مخفی حیوانات ۲(The Secret Life of Pets 2):

این تولید جدید کمپانی Illumination دنباله‌ی فیلم سال ۲۰۱۶ است که با موفقیت جهانی با حدود ۸۷۵ میلیون دلار فروش در سراسر جهان همراه بود. یک نفر از صداپیشگان که در این قسمت حضور ندارد لویی سی کی است که به دنبال رسوایی اخلاقی او در جنبش MeToo او را از این پروژه کنار گذاشتند.

زندگی مخفی حیوانات ۲(The Secret Life of Pets 2)

صداپیشگان: کوین هارت،‌ جنی اسلات و پتون اوسوالت

تاریخ اکران: ۱۷/۰۳/۹۸

داستان اسباب بازی ۴ (Toy Story 4):

جهان اسباب بازی پیکسار با فیلمی که گفته می شود به جستجوی بو گمشده، که معشوقه‌ی وودی است، می‌پردازد بار دیگر درحال خلق شدن است. داستان اسباب بازی ۴ ابتدا در سال ۲۰۱۷ و سپس سال ۲۰۱۸ برای انتشار آماده شده بود اما در نهایت در سال ۲۰۱۹ به نمایش در آمد.

انیمیشن های جدید 2019
انیمیشن های جدید ۲۰۱۹ : داستان اسباب بازی ۴

صداپیشگان: تام هنکس، کیانو ریوز و تیم الن

تاریخ اکران: ۳۱/۰۳/۹۸

شیرشاه (The Lion King (Live Action Movie)):

دیزنی این فیلم را لایو اکشن معرفی کرده‌است اما در واقع این فیلم یک انیمیشن کامپیوتری فوتورئال محسوب می‌شود. کارگردان فیلم جان فاورو که قبل از این با استفاده از تکنیک هیبریدی لایواکشن/CG کتاب جنگل را بازسازی کرده بود، این بار به سراغ شیرشاه آمده. اما این بار با تکنیکی متفاوت؛ او به گونه‌ای از تکنیک‌های ساخت تصاویر رایانه‌ای بهره برده است که در بسیاری موارد تصور می‌کنیم که فیلمبرداری واقعی صورت گرفته است، درحالی‌که کاراکترها و محیط تماما توسط کامپیوتر ساخته شده‌اند.

انیمیشن های جدید ۲۰۱۹

صداپیشگان: دونالد گلاور،‌ بیانسه، سث روگن

تاریخ اکران: ۲۸/۰۴/۹۸

آرزوی اژدها (Wish Dragon):

آرزوی اژدها به عنوان یک اثر شاهکار در چین معاصر توصیف شده است. استودیوی جکی چان یعنی Sparkle Roll Media مراحل اصلی انیمیشن‌ها را در چین تولید می‌کند و Sony Pictures Animation نیز در هیئت مدیره این استودیو حضور دارد. هنوز تاریخ انتشار ایالات متحده برای این فیلم اعلام نشده، اما قرار است برای ماه ژوئیه در چین اکران شود و از طریق Columbia Pictures و Sony Pictures Animation توزیع خواهد شد.

انیمیشن های جدید 2019
انیمیشن های جدید ۲۰۱۹ : آرزوی اژدها

صداپیشگان: جکی چان، جان چو، کنستانس وو

تاریخ اکران: ۰۵/۰۵/۹۹

پلی موبیل (Playmobil: The Movie):

این انیمیشن کامپیوتری کانادایی الهام گرفته شده از برند اسباب بازی پلی‌موبیل آلمان است. داستان حول زن جوانی شکل گرفته است که مجبور می‌شود زندگی دقیق با ساختار خود را رها کند تا یک سفر ماجراجویانه را برای پیدا کردن برادر جوان خود در دنیای پلی‌موبیل شروع کند.

صداپیشگان: دنیل رادکلیف، آدام لمبرت، آنیا تیلور جوی

تاریخ اکران: ۱۵/۰۹/۹۸

پرندگان خشمگین ۲ (Angry Birds 2):

کمپانی روویو و سونی پیکچرز دوباره باهم برای ساخت انیمیشن پرندگان خشمگین ۲ ترکیب شده‌اند. این انیمیشن جدید دنباله‌ی فیلم ۲۰۱۶ است که بر اساس کاراکترها و داستانِ بازی موبایلی معروف انگری‌بردز ساخته شده است.

صداپیشگان:‌جیسون سودکینز، پیتر دینکلج، دنی مک‌براید

تاریخ اکران: ۲۳/۰۵/۹۸

جاسوسان در لباس مبدل (Spies in Disguise):

جاسوسان در لباس مبدل انیمیشن کامپیوتری جاسوسی کمدی‌ای است که تولید استودیو بلو اسکای (bluesky) آمریکا است. این انیمیشن بر اساس انیمیشن کوتاه کبوتر: غیر ممکن (۲۰۰۹) ساخته شده‌است و داستان جاسوسی بین‌المللی است که به کبوتر تبدیل می‌شود و در همین حالت می‌بایست با تکیه بر دستیار خنگ خود جهان را نجات دهد.

انیمیشن های جدید ۲۰۱۹

صداپیشگان: ویل اسمیت، تام هالند، کارن گیلان،‌ دی جی خالد

تاریخ اکران: ۰۴/۱۰/۹۸

منفور (Abominable):

منفور با نام قبلی اورست، داستان جادویی‌ درباره یک یتی‌( Yeti) است و یکی از اولین آثار استودیوی چینی Pearl بعد جدایی از دریم ورکز است (این انیمیشن همچنان با همکاری دریم ورکز ساخته شده). کارگردانی این انیمیشن را جیل کولتون سازنده انیمیشن‌ محبوب فصل شکار بر عهده دارد، کولتون در ساخت انیمیشن‌های کارخانه هیولاها، داستان اسباب بازی و زندگی یک حشره نیز همکاری داشته.

انیمیشن های جدید 2019
انیمیشن های جدید ۲۰۱۹ : منفور

تاریخ اکران: ۰۵/۰۷/۹۸

خانواده آدامز (The Addams Family):

استودیو سینه‌سایت با همکاری MGM روی اقتباس جدید از کتاب کمیک کلاسیک چارلز آدامز یعنی خانواده آدامز کار کرده‌اند. استودیوی تازه‌کار سینه‌سایت (سابقا با نام استودیو نیتروژن شناخته می‌شد و انیمیشن پارتی سوسیسی را هم ساخته بود.) در ونکوور فعالیت دارد و این انیمیشن را تولید کرده‌است. در این انیمیشن جدید کامپیوتری خانواده آدامز درحالی مقابل یک مجری تلوزیونی حیله‌گر و زرنگ قرار می‌گیرند که دارند خانواده گسترده خود را برای یک مهمانی بزرگ خانوادگی آماده می‌کنند.

انیمیشن های جدید ۲۰۱۹ : خانواده آدامز

صداپیشگان: چارلیز ترون، اسکار آیزاک، کلویی گریس مورتس

تاریخ اکران: ۱۹/۰۷/۹۸

یخ زده ۲ (Frozen 2):

یخ‌زده ۱ که در سال ۲۰۱۳ اکران شد هنوز هم در میان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های جهان قرار دارد و به یکی از پدیده‌های تجاری و تلوزیونی تبدیل شده‌است. کارگردانی این دنباله بر عهده کارگردان قسمت اول است و بسیاری از عوامل هم تغییری نکرده‌اند. در این قسمت آنا، السا، کریستف، الاف و سون شهر را ترک می‌کنند تا به جنگل باستانی پاییزی‌ای بروند تا منشا قدرت السا را در آن‌جا پیدا کنند.

انیمیشن های جدید 2019
انیمیشن های جدید ۲۰۱۹ : یخ زده ۲

صداپیشگان: جیسون ریتر،‌ کریستن بل،‌ جاناتان گروف

تاریخ اکران: ۰۱/۰۹/۹۸

بابانوئل (Klaus):

سرجیو پابلو نه تنها یکی از بهترین انیماتور‌های نسل خودش است بلکه ماشین ایده‌ای است که ایده‌های مجموعه‌ انیمیشن من نفرت‌انگیز و انیمیشن پاکوچولو را نیز خلق کرده است. در حال حاضر او فیلم بلند خود بابانوئل را کارگردانی کرده است، انیمیشنی عجیب غریب با تم کریسمس که به دنبال یافتن ریشه‌ و اصل بابانوئل است. او این انیمیشن را در استودیوی خود در مادرید ساخته. پابلو و همکارانش از ترکیب وسایل دیجیتال و نقاشی و طراحی طبیعی طوری استفاده کرده‌اند که بینندگان چنان غرق فیلم شوند که فکر کنند انیمیشن کاملا به صورت کامپیوتری ساخته شده است. نتفلیکس عرضه جهانی این انیمیشن را بر عهده دارد.

انیمیشن های جدید 2019 ، بابانوئل
انیمیشن های جدید ۲۰۱۹ ، بابانوئل

به مناسبت روز جهانی انیمیشن، امروز ششم آبان می‌توانید محصولات ترمه گرافیک با طرح‌های کارتون و انیمیشن را با ۱۵ درصد تخفیف خریداری کنید.

کد تخفیف: off15

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *