معرفی جدید ترین و بهترین انیمیشن های 2020

41
معرفی جدید ترین و بهترین انیمیشن های 2020
زمان خواندن: ۵ دقیقه

انیمیشن های ۲۰۲۰ امسال برای اکران خود با بحران بی سابقه ای در سینما مواجه شدند. سینماها اغلب تعطیل بود و آن ها حتی از بدبینانه ترین احتمال استقبال مردمی نیز کمتر فروش می داشتند. به همین دلیل است که بسیاری از انیمیشن های جدید ۲۰۲۰ اکران خود را عقب انداخته اند تا متحمل ضرر نشوند. ولی از طرفی دیگر بسیاری از این انیمیشن ها ۲۰۲۰ در سینما و یا شبکه های خانگی اکران شده تا کودکان را در این شرایط کمی بیشتر سرگرم کنند. در ادامه می توانید بهترین انمیشن های ۲۰۲۰ و انیمیشن های جدید ۲۰۲۰ که هنوز اکران نشده اند را ببینید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین انیمیشن ها برای بزرگسالان

بهترین انیمیشن های ۲۰۲۰

با وجود تمامی دردسرهایی که سال ۲۰۲۰ با خود به همراه داشته است؛ بسیاری از انیمیشن ها موفق شده اند تا پای خود را به خانه مردم کشانده و آن ها را سرگرم کنند. اکران خانگی در شرایط قرنطینه برای بسیاری از انیمیشن های ۲۰۲۰ گزینه بسیار پرطرفداری بوده است.

اگر شما همه انیمیشن های ممکنه را تا به اینجا دیده اید و منتظرید تا ببینید سال ۲۰۲۰ برای سرگرمی شما چه دستاوردی ارائه می کند می توانید در لیست زیر بهترین های امسال را ببینید. البته گفتنی است که بسیاری از این انیمیشن ها موفق نشده اند تا رضایت مردم و منقدین را جلب کنند. ولی باز هم وجودشان غنیمت است.

به پیش یا Onward

بسیاری از منتقدین این انیمیشن را به عنوان بهترین انیمیشن ۲۰۲۰ معرفی کرده اند. البته با توجه به اوضاع پیچیده اکران در سال ۲۰۲۰ این انیمیشن موفق نشد تا به استقبال دلخواه خود دست پیدا کند. دو برادر الف تلاش می کنند تا پدر مرده شان را در جهانی فانتزی، به زندگی برگردانند. تام هالند، کریس پرت، جولیا لوییس دریفوس و اوکتاویا اسپنسر صدا پیشگی شخصیت های این فیلم را برعهده داشته اند.

 IMDb : 7.4

Rotten Tomatoes: 88%

Metacritic: 61%

انیمیشن جدید 2020
انیمیشن جدید ۲۰۲۰ با صدا پیشگی آنجلینا جولی

ایوان بی همتا یا The One and Only Ivan

ایوان بی همتا درباره یک گوریل است که در قفس مرکز خریدی بزرگ زندگی می کند. او پس از آشنایی با استلا خاطرات گذشته و پیش از اسارت خود را به یاد آورده و برای فرار از این قفس برنامه ریزی می کند.

در این فیلم آنجلینا جولی، برایان کرانستون، سم راکول صدا پیشه هستند.

IMDb : 6.7

Rotten Tomatoes: 70%

Metacritic: 58%

سونیک
سونیک جدید ۲۰۲۰

سونیک خارپشت یا Sonic the Hedgehog

اگر با کاراکتر سونیک آشنا هستید پس احتمالا می دانید که با چه انیمیشنی طرف هستید. داستان سونیک خارپشت درباره یک خارپشت بسیار سریع به نام سونیک است که مجبور است در زمین به زندگی ادامه دهد. اما سرعت بالای سونیک دارای انرژی زیادی است که برق آمریکا را دچار مشکل کرده است. حالا آن ها می خواهند تا دلیل این اتفاق را پیدا کنند. در این فیلم انیمیشن جیم کری نیز بازی کرده است.

IMDb : 6.6

Rotten Tomatoes: 63%

Metacritic: 47%

باب اسفنجی جدید 2020
باب اسفنجی جدید ۲۰۲۰

باب اسفنجی جدید یا the spongebob movie sponge on the run

در این سری از فیلم های باب اسفنجی اینبار گری حلزون باب دزدیده می شود و او متوجه شده که افراد شروری او را دزدیده و با خود به آتلانتیک سیتی برده اند. به همین دلیل باب اسفنجی و پاتریک با یکدیگر همراه شده تا گری را از دست آن موجودات شرور نجات بدهند.

IMDb : 6.3

ترول جدید
انیمیشن های ۲۰۲۰

تور جهانی ترول ها یا Trolls World Tour

اگر در نام صدا پیشه این انیمیشن به اسامی خواننده/ بازیگران زیادی برخوردید اصلا تعجب نکنید. ترول ها عاشق موسیقی هستند. برای همین حضور افرادی مانند کلی کلارکسون و آنا کندریک در لیست صدا پیشه های این انیمیشن اصلا تعجب برانگیز نیست. ترول ها به ۶ دسته تقسیم می شوند و هر دسته از یک موسیقی خاص حمایت می کند ولی در اینجا پادشاه گروه راک برای ترویج موسیقی خود تصمیمی شیطانی می گیرد.

IMDb : 6.1

Rotten Tomatoes: 70%

Metacritic: 51%

اسکوبی دو جدید 2020
اسکوبی دو جدید ۲۰۲۰

اسکوب یا Scoob

اگر شما هم از علاقمندان به کاراکتر اسکوبی دو هستید پس باید به خاطر اکران اسکوب به عنوان یکی از معدود انیمیشن های ۲۰۲۰ هیجان زده باشید. این انیمیشن با همان فضا و داستان آشنا در انتظار علاقمندان قدیمی خود است.

IMDb : 5.7

Rotten Tomatoes: 49%

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های ۲۰۱۹

انیمیشن های ۲۰۲۰ که در آینده اکران خواهند شد:

بسیاری از انیمیشن ها به خاطر ویروس کرونا اکران خود را به کمی دیرتر و یا حتی سال ۲۰۲۱ موکول کرده اند. در ادامه می توانید لیست این انیمیشن های جدید ۲۰۲۰ که هنوز اکران نشده اند را ببینید:

انیمیشن های ۲۰۲۰ اکران نشده

پیتر خرگوشه ۲: فرار! یا Peter Rabbit 2: The Runaway

اگر پیتر خرگوشه یک را دیده اید پس باز هم احتمالا از آنچه که در دو این انیمیشن می گذرد با خبر هستید. داستان پیتر خرگوشه دو در ادامه یک با همان خرگوش های ناز و بانمک می گذرد. آن ها در مزرعه متعلق به آقای مک گرگور مهربان است. آن ها تا زمانی که مک گرگور زنده است بدون هیچ مشکلی در مزرعه زندگی می کنند اما وارثان مک گرگور نمی توانند به همان راحتی با پیترخرگوشه کنار بیایند.

در این فیلم Rose Byrne ، Domhnall Gleeson ، James Corden به ایفای نقش پرداخته اند و افراد مشهوری مانند مارگوت رابی صدا پیشه هستند.

توضیح: تاریخ اکران این فیلم به خاطر ویروس کرونا عقب افتاده و به سال ۲۰۲۱ موکول شده است.

انیمیشن جدید 2020
انیمیشن جدید ۲۰۲۰

روح یا soul

جو گارنر یک معلم موسیقی دبیرستان است که با اشتیاق نوازندگی می کند. او در حال دنبال کردن رویاهای خود است که ناگهان روحش از بدن خارج شده و ماجراهایی را سپری می کند.

توضیح: این انیمیشن در نوامبر ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

انیمیشن های 2020
انیمیشن های ۲۰۲۰

مینیون ها؛ ظهور گرو یا Minions: The Rise of Gru

حتما با شخصیت جذاب مینیون هایی که حتی درست قادر به صحبت کردن نیستند هستید. البته آن ها به زبان خودشان حرف می زنند و مخاطب همه آن حرف ها را با خنده دریافت می کند. اینبار هم مینیون ها قرار است تا یک سری جدید دیگر از فیلم هایشان را به نمایش بگذارند.

توضیح: اکران این فیلم به خاطر شیوع کرونا به ۲۰۲۱ منتقل شده است.

انیمیشن ۲۰۲۰ در انتظار اکران در نوامبر

The Croods: A New Age

اگر Croods را دوست داشته باشید حتما مشتاقانه منتظر قسمت دوم آن هستید. در سری دوم این انیمیشن رایا گاسلین، اما استون، نیکلاس کیج و بازیگران مطرح دیگر جای شخصیت ها صحبت خواهند کرد.

توضیح: این انیمیشن در نوامبر ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *